  • 1. Data: 2005-07-23 12:18:28
    Temat: spadek, darowizna odnosnie nieruchomosci
    Od: "wika" <wika84@[nospam]go2.pl>

    Witam!!

    Niedawno zaczelam praktyke w biurze posrednictwa nieruchomosciami i w
    zwiazku z tym mam jeszcze wiele rzeczy do nauczenia sie. Chcialabym poprosic
    was o pomoc. Musze napisac prace na temat spadku oraz darowizny odnosnie
    nieruchomosci.
    Przetrzasnelam internet w poszukiwaniu interesujacych mnie artykulow,
    informacji, ale niestety za wiele nie znalazlam :(
    Mianowicie chcialabym zaczac od wyjasnienia pojec co to jest spadek i
    darowizna. I jeszcze jakie dokumenty nalezy skompletowac jesli zamierza sie
    sprzedac nieruchomosc pochadzaca ze spadku, a jakie do nieruchomosci
    pochodzacej z darowizny. Bardzo bym prosila o pomoc, wskazowki gdzie szukac
    etc. Z gory dziekuje za pomoc !!

    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2005-07-23 12:37:29
    Temat: Re: spadek, darowizna odnosnie nieruchomosci
    Od: "wika" <wika84@[nospam]go2.pl>

> [...]
    > sie sprzedac nieruchomosc pochadzaca ze spadku, a jakie do nieruchomosci
    > pochodzacej z darowizny. Bardzo bym prosila o pomoc, wskazowki gdzie

    Acha!
    Zapomnialam, jeszcze co trzeba wiedziec przy sprzedazy takich nieruchomosci
    ?

  • 3. Data: 2005-07-23 15:46:53
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "wika" <wika84@[nospam]go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Sadzac po zadawanych pytaniach nic nie wiesz na temat przepisów dotyczacych
    twojej pracy. Pytasz o pojecia podstawowe. Totez nie rokuję powodzenia.
    Nie bardzo rozumiem pracodawce, ze cie przyjal na to stanowisko. Tyle jest
    prawników bez szans na prace w zawodzie.
    Radzilbym chociaz Kodeks Cywilny przegladnac jako elementarz prawny
    obywatela.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2005-07-23 19:14:55
    Od: "wika" <wika84@[nospam]go2.pl>

> [...]
    > prawników bez szans na prace w zawodzie.
    > Radzilbym chociaz Kodeks Cywilny przegladnac jako elementarz prawny

    Przeciez napisalam, ze dopiero zaczelam praktyke i to w dodatku bezplatna !
    Moj pracodawca swietnie zdawal sobie z tego sprawe jak mnie przyjmowal,
    teraz moja w tym glowa, zeby sie wszystkiego nauczyc. Napisalam tez, ze na
    zadnym stanowisku jeszcze nie jestem. Zreszta z tego co juz zdarzylam
    zauwazyc w moim biurze zatrudniani na poczatku w wiekszosci byli pracownicy
    tak sam zieloni jak ja i w trakcie pracy sie wszystkiego nauczyli i teraz
    swietnie sobie radza. A pytania moze i elementarne, ale potrzebuje znalezc
    na nie odpowiedzi. Mam troche czasu, zeby nauczyc sie wszystkiego i wiem, ze
    uda mi sie to. Nie musisz zatem nic rokowac na temat powodzenia w tej pracy,
    bo nie tego dotyczylo moje pytanie. Pozatym w biurach nieruchomosci nie
    zatrudnia sie prawnikow, tylko ludzi ktorzy maja odpowiednie predyspozycje
    osobowosciowe do wykonywania zawodu posrednika.

    Pozdrawiam
    Ania

  • 5. Data: 2005-07-23 19:18:26
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    wika wrote:

> [...]
    > zatrudnia sie prawnikow, tylko ludzi ktorzy maja odpowiednie predyspozycje
    > osobowosciowe do wykonywania zawodu posrednika.

    podoba mi się twoje podejście.
    Googlaj, z czasem wszystkiego się dowiesz.