  • 51. Data: 2005-07-25 11:52:30
    Temat: Re: Lapiemy zlodzieja - legalnie?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    scream wrote:

    > no wlasnie, jakby to wygladalo gdybym np. jechal rowerem, popsulyby mi
    > sie hamulce, ale spieszylbym sie gdzies i zostawil ten rower z popsutymi
    > hamulcami, a ktos by mi go ukradl i zrobil sobie krzywde... czemu
    > mialbym odpowiadac za takie cos?

    jak ci udowodni, że popsułeś celowo, to kiepsko to widzę

  • 52. Data: 2005-07-25 12:51:45
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    witek wrote:

    > jak ci udowodni, że popsułeś celowo, to kiepsko to widzę

    Ale ajk udowodni? Jeli jego slowo kontra moje, to ja mowie - "od
    jakiegos czasu mielam problemy z hamulcami, i planowalem w tym tygodniu
    kupic nowe i wymienic"...

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x

  • 53. Data: 2005-07-25 14:00:44
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ale ajk udowodni? Jeli jego slowo kontra moje, to ja mowie - "od
    > jakiegos czasu mielam problemy z hamulcami, i planowalem w tym tygodniu
    > kupic nowe i wymienic"...

    albo stwierdzasz, ze dlatego postawiles rower bo hamulce ci sie skonczyly i
    nie chciales niesprawnym jechac.:)

    ...A linki odkrecone zostaly wlasnie podczas ogledzin odkrecone bo chciales
    zobaczyc co sie zepsulo...

    Pozdr. Maver

  • 54. Data: 2005-07-25 15:33:57
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Maverick31 wrote:

> [...]
    > nie chciales niesprawnym jechac.:)
    >
    > ...A linki odkrecone zostaly wlasnie podczas ogledzin odkrecone bo chciales

    ... a tu ledwo sie odwrocilem, a jakis pacan wskakuje na rower i gna...
    nawet krzyknac nie zdazylem panie wladzo, zeby uwazal, a juz wszusowal
    opod ten tramwaj, o tam, gdzie ta mokra plama...