  • 1. Data: 2005-07-23 10:47:24
    Temat: Szczekajacy pies sasiada
    Od: "Grzesiek" <g...@t...pl>

    Witam

    Mieszkam na osiedlu domkow jednorodzinych. Niestety obok mnnie mieszka
    sasiad majacy psa (skazany na klatke 2 na 2 oraz swoich wlascicieli, niech
    im Bog wybaczy), ktory praktycznie szczeka caly dzien, a czasami nawet w
    nocy po 22.00. Chcialbym dodac ze rozmawiialem juz z sasiadem zeby sobie
    zwierzaka gdzie wyeksportowal , ale niestety to nic nie pomaga. Sasiad
    uparty, pies szczeka, ja cierpie na bole glowy. Co moge w takiej sytacji
    zrobic ? Czy istenieja jakies paragrafy, ktorymi moglbym postraszyc sasiada
    (moze wtedy ruszylby lbem, jak problem rozwiazac) ? Jaka jest kara za
    zabicie zwierzaka ?

    Dzieki za odpowiedzi i Pozdrawiam
    Grzesiek

  • 2. Data: 2005-07-23 11:05:46
    Temat: Re: Szczekajacy pies sasiada
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-23 12:47 Grzesiek napisał(a):
> [...]
    > zrobic ? Czy istenieja jakies paragrafy, ktorymi moglbym postraszyc sasiada
    > (moze wtedy ruszylby lbem, jak problem rozwiazac) ? Jaka jest kara za

    Przeszukaj archiwum, często się powtarza.
    W pamięci coś mi świta o złożeniu donosu, że sąsiad się znęca nad
    zwierzęciem, ale jeszcze się upewnij.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 3. Data: 2005-07-23 11:38:21
    Od: dito <d...@i...pl>

    Wojtek Szweicer napisał(a):

    > Przeszukaj archiwum, często się powtarza.
    > W pamięci coś mi świta o złożeniu donosu, że sąsiad się znęca nad
    > zwierzęciem, ale jeszcze się upewnij.

    ZZa nim mu łeb ukręcisz.

  • 4. Data: 2005-07-23 12:04:54
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    Zglos znecanie sie nad zwierzeciem do powiatowego inspektora ochrony
    zwierzat przy Towarzystwie Ochrony Zwierzat.

    http://www.toz.pl/interwencje.php (kliknij na odpowiadajaca Twojemu miejscu
    zamieszkania czesc mapki, a wyswietli sie lista adresow lekarzy weterynarii,
    pelniacych funkcje PIOZ i przeprowadzajacych interwencje).

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 5. Data: 2005-07-23 19:31:58
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzesiek" <g...@t...pl> napisał w

    >Jaka jest kara za zabicie zwierzaka ?

    Nie wiem jak prawnie, ale zależy od właściciela - gdyby ktoś skrzywdził
    mojego psa - napewno by ucierpiał na zdrowiu.
    Inna sprawa, że ten sąsiad powinien się zainteresować dlaczego ten pies tak
    szczeka.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2005-07-23 21:37:28
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Inna sprawa, że ten sąsiad powinien się zainteresować dlaczego ten pies
    > tak
    > szczeka.

    Pewnie go sąsiad wkurza...

    --
    PawełJ

  • 7. Data: 2005-07-24 19:32:37
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dbt756$if2$1@atlantis.news.tpi.pl Grzesiek
    <g...@t...pl> pisze:

    > Jaka jest
    > kara za zabicie zwierzaka ?
    Za szczekanie? U mnie śmierć w męczarniach, kut&sie.

    --
    Jotte