  • 1. Data: 2005-07-23 09:45:45
    Temat: Re: Odszkodowanie z OC i naprawa we własnym zakresie
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl> napisał:

    >nie wyobrazam sobie wypisania na FV np "za naprawe samochodu 5000 pln"
    Widzisz to zalezy od indywidualnej wyobrazni ;-)

    >a wazne jest to chodzby do gwarancji na elementy wymienione ..
    Mechanik moze udzielic gwaracji na swoja robote, a nie na element,
    ktory wymienia, bo to jest sprawa producenta czesci.

    >opowiem ci pewne zdarzenie..
    Eee, tu nie opowiadamy zdarzen, ale dyskutujemy o przepisach prawa.

    >chca odebrac swoja wlasnosc bo klient twierdzi ze usluga zostala zle
    >wykonana . w tym przypadku wg ciebie klient powinien bezzwlocznie odebrac
    Znow nie rozumiesz czytanego tekstu, a piszac nie trzymasz sie tematu.
    * Chce odebrac swoja wlasnosc i tyle (nie jest wazne dlaczego !)
    * Nic moim zdanie, zadne powinien ! Odrozniasz slowo "powinien" od
    "moze, ma takie prawo" ? Ja pisalem, ze ma prawo, jesli chce zabrac.

    I to by bylo na tyle z mojej strony. Argumenty, ktore ty przedstawiasz
    i ciagla zmiana stanowiska swiadcza, ze.... zreszta nie wazne !
    Więcej nie odpisze (poza wyjatkiem wniesienia ewentualnych poprawek)
    na twoje listy, bo szkoda klawiatury.
    Milego dnia :-)

    KaMil

  • 2. Data: 2005-07-23 13:39:02
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

    > Mechanik moze udzielic gwaracji na swoja robote, a nie na element,
    > ktory wymienia, bo to jest sprawa producenta czesci.

    oczywiscie ze to zalezy od producenta ale jesli ja dana rzecz sprzedaje to
    ten obowiazek spada na mnie to chyba logiczne

    > Eee, tu nie opowiadamy zdarzen, ale dyskutujemy o przepisach prawa.

    kazda sprawa tutaj jest opisem pewnego zdarzenia wiec odpusc sobie takie
    docinki

> [...]
    > * Nic moim zdanie, zadne powinien ! Odrozniasz slowo "powinien" od
    > "moze, ma takie prawo" ? Ja pisalem, ze ma prawo, jesli chce zabrac.

    ty piszesz ze ma prawo a ja opisuje co praktycznie powinien zrobic. i tu sie
    roznimy

> [...]
    > i ciagla zmiana stanowiska swiadcza, ze.... zreszta nie wazne !
    > Więcej nie odpisze (poza wyjatkiem wniesienia ewentualnych poprawek)

    nie zmienilem ani razu mego stanowiska wiec pewnie ty nie czytasz ze
    zrozumieniem i masz racje, szkoda klawiatury i jesli masz tyle lat co
    powiadasz pewnie wychowales sie na socjalistycznych podwalinach i stad taki
    beton w twych argumentach.. niestety wiek nie idzie w parze z rozumem.. a
    powinien...