  • 51. Data: 2014-11-24 22:43:27
    Temat: Re: Kupno zamochodu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-24 22:10, re pisze:

    > Użytkownik "masti"
    >
    > czy mógłbyś odpowiadać normalnie a nie w sygnaturce?
    > --
    > Nie odpowiadam w sygnaturece
    >
    > Bo tak wygląda Twój post.
    > --
    > Pozory mylą

    Jakie pozory? Idiotę widać z daleka wyraźnie.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2014-11-24 22:47:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > --
    > Pozory mylą

    Jakie pozory? Idiotę widać z daleka wyraźnie.
    --
    Szczawia też

  • 53. Data: 2014-11-24 23:20:35
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    Skup się!

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter

  • 54. Data: 2014-11-25 09:23:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-24 22:10, re pisze:

    > Użytkownik "masti"
    >
    > czy mógłbyś odpowiadać normalnie a nie w sygnaturce?
    > --
    > Nie odpowiadam w sygnaturece

    Odpowiadasz, używasz zestawu znaków do oddzielenia tekstu posta od
    sygnaturki. W korespondencji elektronicznej cytuje się w inny sposób, a
    zestawem znaków "-- " oddziela się tekst od sygnaurki

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 55. Data: 2014-11-25 10:46:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Tuesday, November 25, 2014, 9:23:36 AM, you wrote:

    > Odpowiadasz, używasz zestawu znaków do oddzielenia tekstu posta od
    > sygnaturki. W korespondencji elektronicznej cytuje się w inny sposób, a
    > zestawem znaków "-- " oddziela się tekst od sygnaurki

    Ale on używa ,,--" a nie ,,-- ". Różnica jest istotna.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 56. Data: 2014-11-25 10:51:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    ..

    > Ale on używa ,,--" a nie ,,-- ". Różnica jest istotna.

    Ja tam w jego postach widzę dwie kreski i spację więc chyba jednak odpowiada
    w sygnaturce :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 57. Data: 2014-11-25 11:05:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

    Tuesday, November 25, 2014, 10:51:42 AM, you wrote:

    > Ja tam w jego postach widzę dwie kreski i spację

    W jaki sposób widzisz spację?

    > więc chyba jednak odpowiada w sygnaturce :-)

    Mój czytnik nie rozpoznaje jego wstawek jako tear-line.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2014-11-25 11:07:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ergie e...@s...pl ...

    > Ja tam w jego postach widzę dwie kreski i spację więc chyba jednak
    > odpowiada w sygnaturce :-)

    U mnie tez jest ok (x-news), natomiast brakuje znaków cytowania.

  • 59. Data: 2014-11-25 11:16:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    ..

    Hello Ergie,

    > Ja tam w jego postach widzę dwie kreski i spację

    W jaki sposób widzisz spację?

    Jak zaznaczam tekst (jak do kopiowania do schowka) to mam zaznaczone trzy
    elementy dwie kreski i jeszcze niebieski kwadracik za tekstem. Może to jakiś
    inny symbol (wyświetlany jako pusty) ale coś tam jest.

    > Mój czytnik nie rozpoznaje jego wstawek jako tear-line.

    Mój w ogóle niczego nie rozpoznaje i sam wycinam co niepotrzebne.

    Pamiętam na ten temat dyskusje w czasach gdy grupy kwitły i wtedy większość
    była zgodna że dwóch kresek bez spacji też nie należy używać bo jak ktoś ma
    czytnik który mu pokazuje cały tekst to wzrokowo szuka tych dwóch spacji i
    automatycznie sam wycina resztę z rozpędu. W końcu nie chodzi o to by być
    złośliwym tylko czytelnym prawda?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 60. Data: 2014-11-25 11:18:20
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    7.0.0.1...

    > U mnie tez jest ok (x-news), natomiast brakuje znaków cytowania.

    Ok. sprawdziłem w podglądzie schowka to znak końca linii - przepraszam z
    zbyt pochopne wnioski.

    Pozdrawiam
    Ergie