  • 1. Data: 2014-11-12 09:56:35
    Temat: Zaopatrzenie
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Widziałem znak zakaz wjazdu z tabliczką "nie dotyczy zaopatrzenia". I tak
    się zastanawiam kto to jest to zaopatrzenie. Czy jest to każdy kto wsadzi
    sobie kartkę papieru z napisem zaopatrzenie za szybę ?
    Pytam bo czasem jestem proszony przez szefa abym przewiózł coś z jednego
    punktu miasta do drugiego. Problem w tym, że pod pkt 1 jest taki znak z taką
    tabliczką. Coś co mam przewieść jest dość ciężkie a parking na którym można
    legalnie zaparkować dość daleko. Na razie nikt się nie przyczepił ale
    wiadomo, że kiedyś ten pierwszy raz musi być. Wole być przygotowany.

  • 2. Data: 2014-11-15 23:18:34
    Temat: Re: Zaopatrzenie
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 09:56:38 UTC+1 użytkownik mz napisał:
> [...]
    > legalnie zaparkować dość daleko. Na razie nikt się nie przyczepił ale
    > wiadomo, że kiedyś ten pierwszy raz musi być. Wole być przygotowany.

    Tez musze sobie taka tabliczke zalatwic.

  • 3. Data: 2014-11-16 11:41:43
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-11-12 09:56, mz pisze:
> [...]
    > którym można legalnie zaparkować dość daleko. Na razie nikt się nie
    > przyczepił ale wiadomo, że kiedyś ten pierwszy raz musi być. Wole być

    Z tego co wiem, to nie ma przepisów, które określają treść tabliczek po
    znakami zakazów. Jest jedynie zalecenie, że treść ma być precyzyjna, nie
    dopuszcza się treści typu "nie dotyczy ruchu lokalnego". Interpretacja
    należy więc do interpretującego. Jeśli masz fakturę, WZtkę, inny
    dokument, to nie powinieneś się obawiać. Możesz narazić się na mandat,
    jeśli Straż M, czy Policja inaczej to zinterpretuje, ale w sądzie jesteś
    wygrany.

  • 4. Data: 2014-11-16 14:41:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 16 Nov 2014 11:41:43 +0100, adam <a...@w...pl> wrote:

    >Jest jedynie zalecenie, że treść ma być precyzyjna, nie
    >dopuszcza się treści typu "nie dotyczy ruchu lokalnego".

    Często spotyka się treść "nie dotyczy mieszkańców". Mieszkańców czego?
    Ulicy? Miasta? Kraju? Świata? ;) Tyle w temacie precyzji :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2014-11-18 09:00:59
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-12, o godz. 09:56:35
    "mz" <l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > parking na którym można legalnie zaparkować dość daleko. Na razie
    > nikt się nie przyczepił ale wiadomo, że kiedyś ten pierwszy raz musi

    Jak turlałem się busem to jak nie było wolnej zatoki pod doemm wrzucałem
    pod domem tabliczkę ZAOPATRZENIE i stawałem na jednej z dwóch kopert
    przed administracją ze znakiem parkingu i napisem ZAOPATRZENIE właśnie.
    Woziłem zaopatrzenie do swojej firmy. Przez kilka lat nikt nie zwrócił
    mi uwagi że nie wolno choć z innych miejsc oznakowanych np. dla firm
    gonili ochroniarze. Niestety zależy to od właściciela parkingu -
    czasami jednak ganiają bo twierdzą że dotyczy to tylko ich samochodów.

    Zdrówko

  • 6. Data: 2014-11-19 07:55:16
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]

    dokument, to nie powinieneś się obawiać. Możesz narazić się na mandat,
    jeśli Straż M, czy Policja inaczej to zinterpretuje, ale w sądzie jesteś

    ---------------
    Nie mam czasu i chęci na sądy. Poza tym w nie nie wierze.

  • 7. Data: 2014-11-19 09:16:29
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-19, o godz. 07:55:16
    "mz" <l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > po znakami zakazów. Jest jedynie zalecenie, że treść ma być
    > precyzyjna, nie dopuszcza się treści typu "nie dotyczy ruchu

    Niby się nie dopuszcza a można się natknąć w różnych miejscach na takie
    oznakowanie bez precyzji. Dopiero przy okazji wyznaczania bus pasa na
    ul. Modlińskiej w Warszawie zniknęły znad prawego pasa w kierunku
    centru wielkie tablice z napisem "Ruch lokalny". Miały się dobrze od
    momentu wybudowania tam trzech pasów w latach 70-tych. Wisiały nad
    prawym pasem który był - i nadal jest tam gdzie czegoś nie
    przebudowano i przy okazji przebudowano - oddzielony na większości
    ciągła linią. Sensu tej linii na odcinku paru kilometrów nie potrafią
    odnaleźć najtęższe umysły. ;-)

    Zdrówko

  • 8. Data: 2014-11-19 11:58:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-19 09:16, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > przebudowano i przy okazji przebudowano - oddzielony na większości
    > ciągła linią. Sensu tej linii na odcinku paru kilometrów nie potrafią

    Sens jest, tylko trzeba pomyśleć. Jadąc przelotem prosto nie trzeba się
    trzymać prawego skrajnego - a tymże prawym skrajnym mogą sobie spokojnie
    traktory czy inne popierdółki przez parę przecznic się przemieszczać.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2014-11-19 12:16:41
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-19, o godz. 11:58:02
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > się trzymać prawego skrajnego - a tymże prawym skrajnym mogą sobie
    > spokojnie traktory czy inne popierdółki przez parę przecznic się

    "Od zawsze" - no od końca lat 70-tych - wisiał tam zakaz wjazdu
    ciągników i wozów konnych. ;-)

    Zdrówko