  • 91. Data: 2014-11-26 17:30:51
    Temat: Re: Kupno zamochodu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA3F149CC2182budzik61pocztaonetpl@127
    .0.0.1...
    > Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Czyli nie ma nadziei - 20 lat nie dotarłes do netykiety. PLONK.
    > I stosując przyjętą przez ciebie nomenklaturę - pozostało tylko zasadzić
    > ci
    > kopa w dupe.

    Byłem o kilka dni szybszy, widać zaczynam tego typu meteory wyczuwać po
    kilku postach.

  • 92. Data: 2014-11-26 19:26:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    --
    No tak, kolejny kmiot, któremu wydaje się, że jest mesjaszem.

  • 93. Data: 2014-11-26 19:28:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Wiesiaczek"

    > [...]
    >
    > Może kiedyś wypuszczę a może nie, na razie *PLONK!*
    > --
    > Jeszcze raz: od 20 lat naprawiam pralki ...

    Może jesteś odporny, to podpowiem: Na
    plonka się nie odpowiada, a dobrym zwyczajem jest również dodać
    plonkującego do własnego filtra, co pozwala uniknąć zbędnych postów,
    które nic do dyskusji nie wnoszą.
    --
    No jestem. Od 20 lat czytam te pierdy i niekiedy nawet chce mi się je
    komentować.

  • 94. Data: 2014-11-26 19:32:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Prościej delikwenta umieścić w KF i się nie przejmować...

    Ale za co? Za niewiedze?
    W KF wylądował dopiero za brak wychowania.
    --
    Taaa, i napotkałem na głupka, który wie i jest wychowany (ale chyba w
    chlewie) który mnie uświadomi co i jak.

  • 95. Data: 2014-11-26 19:33:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Mirek Ptak"

    > Od 20 lat naprawiam pralki ... czyli ... od 20 lat korzystam z niusów

    Męczyć się nie mam zamiaru drobiopodobny leniu - PLONK
    --
    Ja byłem pierwszy :-)

  • 96. Data: 2014-11-26 19:40:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Cavallino"

> [...]
    > ci
    > kopa w dupe.

    Byłem o kilka dni szybszy, widać zaczynam tego typu meteory wyczuwać po
    A ja od początku wiedziałem, że nie grzeszysz kulturą.

  • 97. Data: 2014-11-26 20:15:11
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 26.11.2014 o 19:28, re pisze:

> [...]
    > które nic do dyskusji nie wnoszą.
    > --
    > No jestem. Od 20 lat czytam te pierdy i niekiedy nawet chce mi się je

    No to nie męcz się, a i ja nie będę - Plonk!

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 98. Data: 2014-11-26 20:56:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Wiesiaczek"

> [...]
    > komentować.

    No to nie męcz się, a i ja nie będę - Plonk!
    Czytać nie umiesz ? Piszę, że jakoś mnie to nie męczy

  • 99. Data: 2014-11-27 02:39:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-26 11:04, Użytkownik Maciek napisał:

    > Jasne. Tylko w tym fachu (handel samochodami "z historią") facet, nawet
    > po zamontowaniu monitoringu, powinien zdawać sobie sprawę, że zęby nie
    > odrastają, a połamane nogi potrafią się krzywo zrosnąć. Zapewne nie
    > każdy jego klient jest perfekcyjnie zaznajomiony z paragrafami, dlatego
    > raczej spodziewałbym się, że u takiego gościa z zaplecza wyjdzie np.
    > grupka "pracowników" z częściami samochodów (w rodzaju półosi), a on sam
    > wyciągnie giwerę, oczywiście poza planem rejestrowanym przez monitoring :->

    Masz rację.
    Ale jeśli są fachowcami to wyjdą po pierwszym ciosie napastników.
    W efekcie napastnicy dostaną po dupie w ramach samoobrony koniecznej
    a dodatkowo wyrok w sądzie.

    Pozdrawiam

  • 100. Data: 2014-11-27 09:05:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-11-26 15:47, *Liwiusz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Napisał Ptak ;)
    >
    > (co to znaczy drobiopodobny?)

    Kogutek :)