  • 41. Data: 2005-05-01 13:07:44
    Temat: Re: Kupilem monitor - okazal sie niesprawny...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kubaz" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:d52k1b$67h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > news:1i8v7bq2j20z8.1bngrjn46dydo.dlg@40tude.net...
    >> Daj link na aukcje a zobaczymy....

    powystwawowy z 2001 roku daje do myslenia,.
    W sklepach AXEL Computer np monitory na wystawach sa wlaczone

    po za tym moim zdaniem upiekszyles sprawe, jak byk jest napisane:

    "
    Prosze przy odbiorze sprawdzic w obecności kuriera czy
    sprzęt dotarł w całości i jezeli będą jakies uszkodzenia
    to KONIECZNIE PROSZE KAZAC SPISAC KURIEROWI PROTOKÓŁ SZKODY- jest on
    niezbedny, abym mógł uznać reklamacje z tytułu uszkodzenia sprzętu podczas
    przesyłki!.

    Reklamacje dotyczące uszkodzenia fizycznego sprzętu które nie zostaną
    spisane w protokole szkody podczas odbioru przesyłki nie będa uwzględniane!"

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 42. Data: 2005-05-01 13:37:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Kubaz napisał(a):

    > Nic nie kasuja, po miesiacu aukcja nie jest dostepna ale wszystko to
    > trzymaja - nie jest dostepne zeby nie przeciazalo serwerow

    Wazne moge byc tez zdjecia - a te trzymane sa najczesciej na
    zewnetrznych serwerach.

  • 43. Data: 2005-05-01 13:51:06
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Reklamacje dotyczące uszkodzenia fizycznego sprzętu które nie zostaną
    > spisane w protokole szkody podczas odbioru przesyłki nie będa uwzględniane!"

    Ale obawiam sie ze to dotyczy przypadkow typu
    "monitoru peklo sie szkielko" czy "obudowe obgryzl cyber
    kornik".

    Natomiast wada o ktorej pisze Kubaz dotyczy raczej problemow
    z cewka lub samym kineskopem. A to juz nie jest wada ktora
    moze powstac na wskutek dzialan sil fizycznych :)

    Jest jeszcze jeden szczegol. Z tego co widze, towar zostal zakupiony
    przez internet w sklepie lub w firmie handlujacej sprzetem
    poleasingowym. Moze daloby sie cos wskurac odnosnie niezgodnosci
    towaru ale zdaje mi sie ze musialby dysponowac faktura za ten towar.

    Inna sprawa ze troche dlugo z tym czekal :)

    A w sumie to ciekawe, gdyby wyslac do goscia pisemko(wezwanie)
    z kopia do PiH i UOKiK (przynajmniej kopia w pismie) i poczekac
    na jego reakcje...

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 44. Data: 2005-05-01 14:29:36
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Przemek R... napisał(a):
    > ktore gdzie wysylam?

    "Gdyby Twój tok rozumowania stosować, to w zasadzie żadne przedstawione
    sądowi pismo wysłane komuś listem poleconym dowodem by nie było. też je
    przecież można napisać w edytorze i nie wiadomo, czy takiej treści pismo
    wysłano. Może przedstawiona kopia jest zmieniona?"

    > Jak niby wydruk dokumentu po ktorym
    > nie mozna nawet za pomoca analizy grafologicznej swtierdzic czy jest
    > prawdziwe ma stanowic dowod?
    > Zadnych pieczatek, zadnych podpisow, czysty absurd.

    jak każdy inny przedmiot

    > mi chodzi o samo zakawalifikowanie jako dowod kartki z jakims tekstem ktory
    > mozna mozna
    > napisac w notatniku. TO moze byc pomocne przy ZDOBYWANIU dowodw przez ol czy
    > prokurature.

    jak rozumiesz pojęcie dowód?

    KG

  • 45. Data: 2005-05-01 14:40:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > przecież można napisać w edytorze i nie wiadomo, czy takiej treści pismo
    > wysłano. Może przedstawiona kopia jest zmieniona?"

    ty masz powtierdzenie faktu wyslania jakiegos pisma do sadu a nie
    konkretnego,

    > jak każdy inny przedmiot

    tzn? kilka przykladow zapodaj.

    > jak rozumiesz pojęcie dowód?

    praw. <środek służący do wykazania prawdziwości okoliczności istotnych dla
    rozstrzygnięcia sprawy>
    ? Dowód rzeczowy <przedmiot mający znaczenie dla wykrycia lub potwierdzenia
    winy oskarżonego>

    kartka papieru ktora na ktorej znmajduej sie niczym potywierdzony tekst nie
    jest dowodem.
    jezeli tylko na takiej podstawie sad by skazal czliwieka to taka osoba
    sedzia byc nie moze.

    p.

  • 46. Data: 2005-05-01 14:58:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d52pr3$he4$1@inews.gazeta.pl...

    ps

    > ty masz powtierdzenie faktu wyslania jakiegos pisma do sadu a nie

    do sadu albo gdziekolwiek indziej

    P.

  • 47. Data: 2005-05-01 15:00:54
    Od: poreba <d...@p...com>

    "::WiReFree::" <miet@nospam@chipdrive.pl> popełnił 01 maj 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d524ol$khn$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Jestes burak i pieniacz , czego oczekiwales po monitorze ktory kupiles
    > za 500zl jako uzywany?
    Jak się nazywa nieumiejętność zrozumienia słowa pisanego?
    Bo nie jesteś przykładem anomii, to coś innego.

    A po drugie: czy w aukcji było "niesprawny"?

    --
    pozdro
    poreba

  • 48. Data: 2005-05-01 18:32:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d52fid$h29$1@inews.gazeta.pl...

    > pisma o ktorych mowisz sa zwykle z podpisem osoby pozwanej, wiec tutaj
    sie
    > nie zgodze.

    Co Ty? Jak do Ciebie napiszę przedsądowe wezwanie do zapłaty należności,
    to przecież będzie na nim mój podpis, a nie Twój.

    > Pamietaj ze allegro przez jakis okres aukcje ma zapisane w bazie,
    jezeli
    > taki wydruk otrzyma
    > policja czy prokuratura powinna zwrocic sie do allegro o
    potwioerdzenie
    > tego. W przeciwnym razie
    > ten wydruk jako dowod jest niewiarygodny, nie mopze byc dowodem,
    prowadzilo
    > by to do absurdow.

    I tak pewnie zrobi. Co nie znaczy, że sam wydruk nei bedzie brany pod
    uwagę. Jak pisałem jego moc dowodowa jest neico wyższa od zeznania
    pokrzywdzonego.

    > Objetosc nic nie zmieni, czlowiek "bardziej bystry" bedzie potrafil
    tak
    > zmienic tresc by objetosc zostala taka sama,
    > jednak sens sie zmienil o 180 stopni

    Nie przeczę.

  • 49. Data: 2005-05-01 18:33:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Przeciez wiadomo ze taka strone kazdy srednio znajacy dowolna
    > aplikacje graficzna, spreparuje sobie w ciagu kilkunastu minut.
    >
    > Chodzilo mi o co innego z tym wydrukiem. O to, by odpowiedni organ
    > wystapil o wyciagniecie z QXL'a danych na temat tej aukcji.

    Tak.

  • 50. Data: 2005-05-01 18:40:36
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 01/05/2005 14:45, Przemek R... wrote :
> [...]
    > prawdziwe ma stanowic dowod?
    > Zadnych pieczatek, zadnych podpisow, czysty absurd.
    >
    > Np umowa, podpisana moze stanowic dowod.

    Nie, nie. Mylisz dowód w sensie prawniczym, z dowodem w sensie potocznym
    -- zobacz słownik języka polskiego:
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=11094

    dowód m IV, D. ~wodu, Ms. ~wodzie; lm M. ~wody
    1. <<okoliczność, rzecz dowodząca czegoś, przemawiająca za czymś,
    świadcząca o czymś, wskazująca na coś; oznaka czegoś, potwierdzenie,
    uzasadnienie, świadectwo>>
    Dowód wdzięczności, zaufania, życzliwości.
    Dowód niezbity, konkretny, namacalny itp.
    Coś stanowi dowód, służy za dowód, jako dowód.
    Mieć dowody na coś.
    Szukać dowodów przeciwko komuś.
    Śledztwo nie dostarczyło żadnych dowodów ich winy.
    W świetle niezbitych dowodów przyznali się do winy.
    ? Dać, składać dowód a. dowody czegoś, np. męstwa, przywiązania,
    wdzięczności <<okazać męstwo przywiązanie, wdzięczność>>
    ? Na dowód tego, na dowód prawdziwości czegoś <<w celu udokumentowania
    czegoś, przekonania kogoś o czymś>>
    ? W dowód uznania, pamięci itp. <<w celu okazania komuś uznania, pamięci
    o kimś itp.>>

    [...]

    4. praw. <<środek służący do wykazania prawdziwości okoliczności
    istotnych dla rozstrzygnięcia sprawy>>
    ? Dowód rzeczowy <<przedmiot mający znaczenie dla wykrycia lub
    potwierdzenia winy oskarżonego>>

    W znaczeniu potocznym dowód zawsze powoduje udowodnienie stanu
    faktycznego. W znaczeniu prawniczym powoduje "wykazanie prawdziwości
    okoliczności istotnych dla roztrzygnięcia sprawy" -- rzeczony "wydruk
    dokumentu po ktorym nie mozna nawet za pomoca analizy grafologicznej
    swtierdzic czy jest prawdziwe" jest z całą pewnością dowodem, ale
    niekoniecznie tego, że dokument o takiej treści istniał, ale, na
    przykład, w zależności od okoliczności faktu, że jedna strona
    _twierdzi_, że dokument o takiej treści istniał.

    Ale, może być tak, że faktycznie wydruk o którym piszesz jest dowodem
    istnienia dokumentu o wydrukowanej treści. No bo jeśli oprócz takiego
    wydruku mamy korespondencję, świadka który rozmawiał ze sporządzającym o
    treści dokumentu, innego świadka, który też rozmawiał z innym
    sporządzającym o treści dokumentu i wszystkie te dowody wskazują na
    zgodną treść, to można przyjąć, że treść dokumentu jest udowodniona --
    pomimo braku dowodów w sensie pierwszym...

    Używałem unikodu bo przekleiłem magiczne znaczki ze strony PWN-u...
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)