  • 1. Data: 2005-04-30 11:04:03
    Temat: Przestępstwo popełnione umyślnie?
    Od: "news" <a...@o...pl>

    Witam
    Czy prowadzenie samochodu w stanie nietrzeźwości to przestępstwo dokonane
    umyślnie. Bo jeśli tak to osoba która je popełniła i zostanie skazana w
    zawieszeniu np. na 2 lata zgodnie z obecnym prawem nie bedzie miała
    praktycznie nigdzie możliwości podjęcia pracy bo wszędzie jest wymgana
    niekaralność jeśli chodzi o przestępstwa popełniane umyślnie. Czy pracodawca
    odmówi zatudnienia?

    Pozdr.
    Tomek

  • 2. Data: 2005-04-30 11:05:40
    Temat: Re: Przestępstwo popełnione umyślnie?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    news <a...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > wszędzie jest wymgana niekaralność jeśli chodzi o przestępstwa
    > popełniane umyślnie.

    Wszędzie to znaczy konkretnie gdzie??

    >Czy pracodawca odmówi zatudnienia?
    jeśli jest wymagana, a pracodawca zażada zaświadczenia, to pewnie odmówi.
    Ale żeby coś stwierdzić, to konkrety są potzrebne

    PZDR
    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2005-04-30 11:17:06
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    news napisał(a):
    > Czy prowadzenie samochodu w stanie nietrzeźwości to przestępstwo dokonane
    > umyślnie.

    tak

    KG

  • 4. Data: 2005-04-30 11:24:15
    Od: "news" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wszędzie to znaczy konkretnie gdzie??

    np w szkole - urzad pracy, urzad skarbowy, urzad miejski - chodzi o osobe z
    wyzszym wyksztalceniem szukajacej pracy o takim profilu. Bedzie musiala
    czekac az okres zawieszenia wyroku minie z podjeciem pracy z takim
    zastrzezeniem?

  • 5. Data: 2005-04-30 11:36:55
    Od: "news" <a...@o...pl>

    Acha jeszcze jedno pytanie czy w obecnej pracy pracodawca bedzie informowany
    o tym ze zostal wydany wyrok skazujacy w zawieszeniu w sprawie lub ze toczy
    sie sprawa sadowa?

  • 6. Data: 2005-04-30 12:14:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    musiala
    > czekac az okres zawieszenia wyroku minie z podjeciem pracy z takim

    Na to wygląda. Ale może prowadzić sama działność gospodarczą, albo
    pracować na stanowiskach nie wymagających niekaralności. poz a tym w
    niektórych wymienionych przez Ciebie miejscach zastrzeżenia są do
    przestępstw umyślnych przeciwko określonym prawem chronionym dobrom. Nie
    zawsze mowa o wszystkich. Warto na to zwrócić uwagę.

  • 7. Data: 2005-04-30 12:20:55
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    news wrote:

    > Bedzie musiala czekac az okres zawieszenia wyroku minie z podjeciem
    > pracy z takim zastrzezeniem?

    + jeszcze pol roku.

    Jak sie chce siedziec na stolku urzedniczym to niestety, trzeba nie
    prowadzic po pijanemu.... - chociaz co do szkoly, to raczej watpie, ze sa
    takie wymogi (chyba, ze chodzi o konkurs na dyrektora).
    Jest cale mnostwo "prac" w jakich mozna pracowac bedac karanym, ze dla osoby
    z glowa na karku to zaden problem.
    W razie czego molestuj swojego kuratora, zeby cos Ci zalatwil :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2005-04-30 17:11:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    news wrote:
    > Witam
    > Czy prowadzenie samochodu w stanie nietrzeźwości to przestępstwo dokonane
    > umyślnie. Bo jeśli tak to osoba która je popełniła i zostanie skazana w

    A czy ktoś tę osobę zmusił siłą do wypicia alkoholu a potem siłą usadził
    za kierownicą samochodzu i pod grożbą np. użycia broni palnej kazał tej
    osobie ruszyć?

> [...]
    > niekaralność jeśli chodzi o przestępstwa popełniane umyślnie. Czy pracodawca

    Jeśli wymaga - to najprawdopodobniej odmówi. I bardzo dobrze. Niech
    kierujący po pijaku zdychają z głodu!

  • 9. Data: 2005-05-02 15:25:34
    Temat: Odp: Przestępstwo popełnione umyślnie?
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > Jeśli wymaga - to najprawdopodobniej odmówi. I bardzo dobrze. Niech
    > kierujący po pijaku zdychają z głodu!

    wiesz oni sobie poradzą ale ich rodziny niekoniecznie głuptasku.