  • 31. Data: 2005-05-01 12:06:29
    Temat: Re: Kupilem monitor - okazal sie niesprawny...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kubaz" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:d527fl$278$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nic nie kasuja, po miesiacu aukcja nie jest dostepna ale wszystko to
    > trzymaja - nie jest dostepne zeby nie przeciazalo serwerow

    a te informacje skad masz?

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 32. Data: 2005-05-01 12:07:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Maile byly wysylane nie przez allegro ale osobiscie, w poniedzialek mam
    > zamiar do niego dzwonic albo nawet jutro - zalezy kiedy wykombinuje cos
    > zeby
    > nagrac rozmowe, bo niestety nie mam telefonu z dyktafonem. Na wszelki
    > wypadek wysle tez list polecony w poniedzialek - akurat we wtorek konczy
    > sie
    > owe 14 dni 'gwarancji' no i jak juz sobie z nim porozmawiam to w
    > poniedzialek zglosze oszustwo...

    zadzwon z komorki z glosnomowiacym zestawem i nagraj na zwylky magnetofon.

  • 33. Data: 2005-05-01 12:10:38
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > tego. W przeciwnym razie
    > ten wydruk jako dowod jest niewiarygodny, nie mopze byc dowodem, prowadzilo
    > by to do absurdow.

    Przeciez wiadomo ze taka strone kazdy srednio znajacy dowolna
    aplikacje graficzna, spreparuje sobie w ciagu kilkunastu minut.

    Chodzilo mi o co innego z tym wydrukiem. O to, by odpowiedni organ
    wystapil o wyciagniecie z QXL'a danych na temat tej aukcji.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 34. Data: 2005-05-01 12:18:24
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Przemek R... napisał(a):
    > pisma o ktorych mowisz sa zwykle z podpisem osoby pozwanej, wiec tutaj sie
    > nie zgodze.

    pismo które wysyłasz ma podpis osoby pozwanej?

    > Pamietaj ze allegro przez jakis okres aukcje ma zapisane w bazie, jezeli
    > taki wydruk otrzyma
    > policja czy prokuratura powinna zwrocic sie do allegro o potwioerdzenie
    > tego. W przeciwnym razie
    > ten wydruk jako dowod jest niewiarygodny, nie mopze byc dowodem, prowadzilo
    > by to do absurdow.

    jeszcze druga strona musi być na tyle rozsądna żeby zaprzeczyć...

    KG

  • 35. Data: 2005-05-01 12:19:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Chodzilo mi o co innego z tym wydrukiem. O to, by odpowiedni organ
    > wystapil o wyciagniecie z QXL'a danych na temat tej aukcji.

    no tak to rozumiem, przyczepilem bo sie przypomnialy posty dotyczace obrazy
    na gadu
    i wydruku rozmow jako dowod :) .

    Ale nie zgodze sie co do stwierdeznia ze wydruk jako wydruk moze byc
    dowodem. (to o czym Robert pisze)

    P.

  • 36. Data: 2005-05-01 12:45:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > pismo które wysyłasz ma podpis osoby pozwanej?

    ktore gdzie wysylam?

    Jak niby wydruk dokumentu po ktorym
    nie mozna nawet za pomoca analizy grafologicznej swtierdzic czy jest
    prawdziwe ma stanowic dowod?
    Zadnych pieczatek, zadnych podpisow, czysty absurd.

    Np umowa, podpisana moze stanowic dowod.

    > jeszcze druga strona musi być na tyle rozsądna żeby zaprzeczyć...

    mi chodzi o samo zakawalifikowanie jako dowod kartki z jakims tekstem ktory
    mozna mozna
    napisac w notatniku. TO moze byc pomocne przy ZDOBYWANIU dowodw przez ol czy
    prokurature.

    P.

  • 37. Data: 2005-05-01 12:47:50
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d52go1$l0n$1@inews.gazeta.pl...

    > a te informacje skad masz?

    z allegro

    --
    Kubaz

  • 38. Data: 2005-05-01 12:56:00
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

    Użytkownik "::WiReFree::" <miet@nospam@chipdrive.pl> napisał w wiadomości
    > Nowy lezak magazynowy ????????
    >

    > Zobacz lepiej na date produkcji i zastanow sie kto sprzedaje nowe monitory
    > 21'' za ilamek ich ceny???
    > Dales sie nabic w butelke.

    Koles gdzie ty zyjesz? Mialem do czynienia wczesniej z prawdziwymi lezakami
    i dzialaly doslownie jak nowe, w aukcji bylo zapewnione, ze ten to wlasnie
    do tych sie zaliczal, sam sprzedawca napisal jego stan (bardzo dobry), towar
    jest niezgodny z aukcji a on nie chce mi go wymienic (mimo ze dal gwarancje
    14 dni), moglem kupic monitor za 300 zl ale takiego nie chce bo mam zamiar
    dbac o oczy - ten monitor mi by zapewnil spokojna prace gdyby byl w pelni
    sprawny. Dla mnie 500 zl do nie sa pieniadze, ktore sobie moge odposcic i
    isc do sklepu kupic monitor o podobnych parametrach tyle ze wyprodukowany
    rok temu a nie cztery za 2000 zl. Pomysl co by sie dzialo gdyby nikt nie
    zglaszal oszustwa nawet za 500 zl, jeszcze jakies pytania?

    --
    Kubaz

    P.S.
    Wiek monitora nie ma nic do rzeczy - wazne jak byl eksploatowany

  • 39. Data: 2005-05-01 12:57:48
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Daj link na aukcje a zobaczymy....

    Kubaz

  • 40. Data: 2005-05-01 13:04:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d52go1$l0n$1@inews.gazeta.pl...
    > kopii

    > z allegro

    dobrze wiedziec. A mozesz mi tego e-maila przeslac "przeslij dalej" ?

    P.