  • 1. Data: 2005-04-30 14:34:03
    Temat: kradziez bagazu
    Od: "Adam J." <jabladam[costam]@poczta.onet.pl>

    Witam grupowiczow,

    Mam taki oto problem,

    lecialem z USA liniami SAS z przesiadka w Kopenhadze, jak to czesto bywa
    bagaze zostaly gdzies po drodze, dowiozla mi je firma, obslugujaca takie
    przypadki, nastepnego dnia do domu. ku mojemu zdziwieniu w bagazu po cennym
    (nowym) sprzecie video zostalo jedynie opakowanie.
    czy ktos mial moze podobny przypadek i jak to sie zakonczylo?
    czy powinienem sie domagac odszkodowania wartosci tego sprzetu wg cen z USA
    czy z polski(w Polsce duzo drozej)?? czy powinienem to zglosic na policje
    czy tez firma przewozowa zrobi to za mnie??
    jakie mam szanse na wyplacenie odszkodowania przez ta firme?

    Licze na szybka pomoc... z gory wielkie dzieki

    Adam Jabłoński
    j...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-04-30 15:47:38
    Temat: Re: kradziez bagazu
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Adam J. wrote:
> [...]
    > jakie mam szanse na wyplacenie odszkodowania przez ta firme?
    >
    > Licze na szybka pomoc... z gory wielkie dzieki

    z tego co wiem, to linie lotnicze kiepsko odpowiadają za bagaż.
    Zdaje się, że płacą za kilogram i to na dodatek bagażu zagubionego, a
    nie okradzionego.
    Było bagaż ubezpieczyć przed wylotem.
    W każdym razie reklamacje kieruj do SAS.

  • 3. Data: 2005-05-01 00:08:55
    Od: "Chopin" <s...@w...xl>

> [...]
    > okradzionego.
    > Było bagaż ubezpieczyć przed wylotem.
    > W każdym razie reklamacje kieruj do SAS.

    Miałem podobną sytuację lecąc z Moskwy do Gdańska z przesiadką w Warszawie.
    W bagażu miałem cenną pamiątkę, która zaginęła w podróży (pozostało tylko
    rozerwane ozdobne opakowanie). Niestety fakt kardzieży zauważyłem dopiero w
    domu podczas rozpakowywania bagażu.
    I tu jest problem - jeżeli nie stwierdzisz kradzieży na lotnisku raczej nie
    ma szans na uzyskanie od linii lotniczych odszkodowania.

    Pozdrawiam,

    --
    Chopin
    s...@w...xl