  • 21. Data: 2005-07-14 14:26:45
    Temat: Re: Kupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic?
    Od: celeb <m...@w...pl>

    dan wrote:

    > Gosc chce zwrotu kasy i tyle. Podstepne zatajenie wady wydaje sie najlepsza
    > droga do tego. Mysle, ze byloby mu obojatne z jakich powodow mialby ja
    > odzyskac. Byle odzyskal.
    >
    > Dan.

    Nie musi byc podstepne zatajenie. Wada niemozliwa do usuniecia. Na
    upartego mozna zarzucuc ze sprzedawca nawet gdyby chcial, to nie jest w
    stanie usunac wady. A gdyby chcial, to koszta robienia tego wg przepisow
    przekrocza wartosc domu. Wiec niech usuwa.

  • 22. Data: 2005-07-14 14:32:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Gosc chce zwrotu kasy i tyle. Podstepne zatajenie wady wydaje sie
    > najlepsza droga do tego. Mysle, ze byloby mu obojatne z jakich powodow
    > mialby ja odzyskac. Byle odzyskal.

    tak na marginesie sorry ze sie do Ciebie przeczepilem, nie przeczytalem
    nicka
    i myslalem ze to on napisal , a jezeli tak by bylo (na to wygladalo) to
    wychodzi na
    "zmiane zeznan".

    P.

  • 23. Data: 2005-07-14 14:40:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dan wrote:
    > Jesli sprzedawca zapewnial o dachu z
    > konstrukcji blaszanej , a okazalo sie ze jest azbestowa, to jest to
    > klasyczne podstepne zatajenie wady. /wada jest takze brak cech, o ktorych
    > zapenial sprzedawca, lub ukrycie cech obnizajacych wartosc/.

    Jeśli zapewniał, to się z tobą zgodzę.

  • 24. Data: 2005-07-14 14:42:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robcio wrote:
    > Po za tym czym predzej trzeba leciec do sadu w zwiazku z kocami azbestowymi
    > znajdujacymi sie w wnekach hydrantowych wszystkich budynkow publicznych
    > ;))))) Boshe ONI nas truja !!!!!

    a gdy w razie pożaru taki strażak nas takim kocem okryje, nalezy biegać
    do sądu po odszkodowanie od straży za narażanie życia.
    Minimum 1 mln.
    Z odsetkami, gdzieżby bez odsetek. Jabym śmiał.

  • 25. Data: 2005-07-14 14:44:04
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    celeb napisał(a):

> [...]
    > stanie usunac wady. A gdyby chcial, to koszta robienia tego wg przepisow
    > przekrocza wartosc domu. Wiec niech usuwa.

    A podstawa prawna tego twierdzenia? I pamiętaj że w Polsce obowiązuje
    polski KC i orzecznictwo polskiego SN

    A co do wady to jest ona jak najbardziej mozliwa do usunięcia. Przez
    wymianę dachu. Podstępnego zatajenia też nie było, chyba, że zapytał
    wprost czy jest azbest, a odpowiedziano mu, że nie ma.

    --
    Falkesntein
    Ordo Lumine

  • 26. Data: 2005-07-14 14:47:02
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > a gdy w razie pożaru taki strażak nas takim kocem okryje, nalezy biegać do
    > sądu po odszkodowanie od straży za narażanie życia.
    > Minimum 1 mln.
    > Z odsetkami, gdzieżby bez odsetek. Jabym śmiał.

    Przegramy. To bedzie klasyczny stan wyzszej koniecznosci. Chocby nas potem
    rak zezarl, to w kontekscie odpierania bezposredniego zagrozenia zycia,
    strazak ratuje dobro wyzszej wartosci w stosunku do perspektywy
    dlugotrwalego schodzenia na raka azbestowego :))))

    Dan.

  • 27. Data: 2005-07-14 14:55:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A podstawa prawna tego twierdzenia? I pamiętaj że w Polsce obowiązuje
    > polski KC i orzecznictwo polskiego SN

    orzecznictwo obowiazuje czy moze byc brane pod uwage ?

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 28. Data: 2005-07-14 15:05:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    dan wrote:

> [...]
    > strazak ratuje dobro wyzszej wartosci w stosunku do perspektywy
    > dlugotrwalego schodzenia na raka azbestowego :))))

    O nie bylbym pewny.
    Bo Straż wiedziała o "szkodliwości" koców więc świadomie nas naraża na
    straszne niebezpieczeństwo poprzez zaniechanie wymiany jej na
    hypoalergiczne koce owcze, które dla zdrowia niebezpieczne nie są.

  • 29. Data: 2005-07-14 15:09:52
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robcio" napisał w wiadomości news:db5fii$ash$1@news.onet.pl...

    > Niech sobie zakopie w ogrodku i nikt sie nie
    > dowie ;)))

    Na tej grupie namawiasz do łamania prawa?

    Może niech sobie na tej działce zakopie troszku uranu, plutonu, wyleje
    troszku ropy i rtęci, potem już może się rozkoszować ciszą i pięknem natury
    na działce rekreacyjnej.

    pozdrowienia
    czubcia

  • 30. Data: 2005-07-14 15:11:07
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robcio" napisał w wiadomości news:db5f91$a7v$1@news.onet.pl...

    > A chlopaki spod sklepu zdejma to za kilka zlotych

    A życzliwy sąsiad doniesie że wywalili to do rowu. Dopiero zaczną sie
    problemy.

    pozdrowienia
    czubcia