  • 1. Data: 2005-07-14 07:09:23
    Temat: Awizo a urlop
    Od: "kasia" <k...@g...pl>

    Co się stanie, gdy:
    1. Awizo z sądu przyjdzie w czasie mojego urlopu i nie będę mogła je odebrac?
    2. Jak rozwiązać sytuację, gdy odbiorę awizo, w nim bedzie termin w czasie
    mojego zaplanowanego wczesniej urlopu (wyjazd do Hiszpanii)? Poniosłam już
    koszty - bilet lotniczy.

    Pozdrawiam
    kasia_rowerowa

  • 2. Data: 2005-07-14 07:18:17
    Temat: Re: Awizo a urlop
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kasia" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:db5333$k07$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    czasie
    > mojego zaplanowanego wczesniej urlopu (wyjazd do Hiszpanii)? Poniosłam

    W sprawie cywilnej możesz powołać pełnomocnika, jeśli nie jesteś tam
    świadkiem. Generalnie sądy wysyłają wezwania z dużym wyprzedzeniem. U
    nas tak z miesiąc minimum. Jeśli będziesz miała zaplanowany wyjazd, to
    po prostu możesz poinformować sąd, że nie będzie Cię. Jeśli tylko jest
    to problem incydentalny, to nie powinno być problemu.

  • 3. Data: 2005-07-14 14:46:29
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > po prostu możesz poinformować sąd, że nie będzie Cię. Jeśli tylko jest
    > to problem incydentalny, to nie powinno być problemu.

    tylko zrób to do razu, tak żeby sąd mógł ewentualnie coś zrobić
    (odwołać, przesunąć termin), a nie czekaj do ostatniej chwili

    KG