  • 1. Data: 2005-07-13 22:46:07
    Temat: Zasiłek rehabilitacyjny...
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów!

    Nie wiem, czy pytam na odpowiedniej grupie,
    więc jeżeli źle trafiłem to z góry przepraszam...

    Mam pytanie w kwestji zasiłku rehabilitacyjnego...
    Jakie warunki trzeba spełniać i jakich należy dopełnić
    formalności (wg. prawa) aby się o taki zasiłek ubiegać
    (ewentualnie nawet otrzymć...)?

    Z góry dziękuję za odpowiedź...

    Pozdrawiam...

    Wojtek.

  • 2. Data: 2005-07-14 20:13:15
    Temat: Re: Zasiłek rehabilitacyjny...
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,

    zasiłek rehabilitacyjny jest przyznawany w sytuacji, gdy po
    wyczerpaniu okresu zasiłku chorobowego osoba nie jest zdolna do pracy,
    ale rokowania są takie, że po pewnym okresie rehabilitacji odzyska
    zdolność do pracy.
    Zwykle w okresie pobierania zasiłku rehabilitacyjnego osoba chora jest
    wysyłana na turnus rehabilitacyjny czy do sanatorium.
    Wniosek o zasiłek rehabilitacyjny wystawia lekarz prowadzący
    (konieczne jest wypełnienie odpowiednich druków, które można uzyskać w
    ZUS, również w ZUS można zasięgnąć dokładnych informacji).

    wa