    Subject: Re: Ksiądz w Gdańsku zabrał mieszkanie 88 latce
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5998c4a9$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <599972ba$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Sun, 20 Aug 2017 15:15:41 +0200

    > W dniu 20-08-17 o 01:07, Kviat pisze:

    > Sugeruję, że brakuje Ci elementarnej wiedzy o systemie podatkowym,

    Nie wiem, co bierzesz, ale zredukuj ilość, albo zwiększ dawkę. Wyszłoby
    mniej śmiesznie.

    > próbujesz na ten temat dyskutować i dodatkowo, jak Ci się próbuje
    > delikatnie

    LOL :)

    > zwrócić uwagę na niedorzeczności przez Ciebie wypisywane, to
    > odbierasz to jako atak na siebie. Rzuć okiem tu:
    > http://ksiegowosc.infor.pl/podatki/ryczalt/karta-pod
    atkowa/748931,Karta-podatkowa-2017-stawki.html
    > Generalnie większość usług nie musi ewidencjonować przychodu.

    Żeby komuś zwracać uwagę na niedorzeczności, to najpierw sam zacznij
    pisać do rzeczy. Co chwilę wrzucasz jakieś dziwne odniesienia do nie
    wiadomo czego i po co. Jakiś prezydent, pistolety policjantów, teraz
    karta podatkowa... co jeszcze?

    Karta podatkowa dla takiej skali przedsiębiorstwa jakim jest kościół?
    Już nawet pomijając to, że znowu chlapnąłeś coś bez związku, wiesz w
    ogóle do czego służy kasa fiskalna?
    Zdajesz sobie sprawę, że ci co są na karcie podatkowej też muszą
    ewidencjonować na kasie fiskalnej, oprócz całkiem małych, zwolnionych do
    kwoty 20 tys.? Z kim ty chcesz kościół porównywać..? Ręce opadają...
    Po co próbujesz dyskutować na tematy, o których nie masz zielonego
    pojęcia? Masz jeszcze w zanadrzu jakieś inne niedorzeczności?

    > Powinni zbiorowo samobójstwo popełnić, bowiem państwo nie chce od nich
    > podatków pobierać.

    Moje chce, ale nie może. Bo przez religiantów i pseudopatriotów jest
    zbyt słabe, żeby to wyegzekwować.
    Gdyby kościół był uczciwy, to nie wycierałby sobie gęby moralnością i
    nie żebrałby (w praktyce: wymuszał) o przywileje.

    > Trzeb było, skoro nie zrozumiałeś :-) Wyszło by mniej śmiesznie.

    Tym razem większość twoich niedorzeczności bez związku wyciąłem.
    Zrobiło się mniej śmiesznie?

    > Faktycznie jest, jak piszesz. I dlatego warto zwracać uwagę na te niuanse.

    Nie warto. Sprawa jest prosta jak budowa cepa, a te niuanse w żaden
    sposób nie zmieniają sedna.

    Pozdrawiam.
    Piotr