  • Data: 2017-08-20 15:01:39
    Temat: Re: Ksiądz w Gdańsku zabrał mieszkanie 88 latce
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sugeruję, że brakuje Ci elementarnej wiedzy o systemie podatkowym, a
    > próbujesz na ten temat dyskutować i dodatkowo, jak Ci się próbuje
    > delikatnie zwrócić uwagę na niedorzeczności przez Ciebie wypisywane, to
    > odbierasz to jako atak na siebie. Rzuć okiem tu:
    > http://ksiegowosc.infor.pl/podatki/ryczalt/karta-pod
    atkowa/748931,Karta-podatkowa-2017-stawki.html
    > Generalnie większość usług nie musi ewidencjonować przychodu.

    Z tą znajomością wiedzy o systemie podatkowym, to jest chyba jednak
    odwrotnie :-)
    Pomijam niezauważoną w tym wątku róznicę w ewidencjonowaniu
    na kasie na potrzeby podatku VAT a nie dochodowego o co idzie spór,
    ale do jasnej cholery co to jest większość usług?
    Czy zadałeś sobie kiedykowliek trud sprawdzenia komu sie karta opłaca?
    Albo od drugiej strony: jaki jest udział w dochodach gmin wpływów z karty
    a jaki z innych form opodatkowania działalności?
    I jak ta większość wygląda w liczbach podatkowo? :-)