  • Data: 2017-08-20 21:53:19
    Temat: Re: Ksiądz w Gdańsku zabrał mieszkanie 88 latce
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-08-17 o 20:52, TomN pisze:

    > Ty nie rozum, tylko odpowiedz "co to jest większosć usług"

    Zajrzyj do podlinkowanego przeze mnie wykazu. Masz je tam wymienione.

    > Dajesz te pobliskie kraje katolickie.

    Słowacja, Czechy i Niemcy. Czemu akurat Katolickie?

    > Dlaczego 1 a nie 10. I dlaczego na kościół a nie na partię?

    1% był przykładowy. Na partię możesz sobie drugi procent zrobić, ale pod
    warunkiem, ze będzie kategoryczny zakaz innych źródeł finansowania. W
    oparciu o uzyskane dochody nawet można od razu dzielić miejsca w
    parlamencie.

    > Czyli sugerujesz, żeby przed wejściem do kościoła klienta sprawdzano, i po
    > wyjściu też.
    > Na kolędę ksiądz idzie z ministrantem i urzędnikiem skarbowym...

    Czy po każdym wyjściu z markety odpowiedni urzędnik sprawdza, czy nie
    zabiłeś kogoś? Czy po prostu przyjmuje się, że ludzie przestrzegają
    prawa i ściga za jego naruszenie?