  • Data: 2017-08-20 23:29:32
    Temat: Re: Ksiądz w Gdańsku zabrał mieszkanie 88 latce
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-08-17 o 22:49, TomN pisze:

    > To według Ciebie jest większość usług? Na jakiej podstawie tak twierdzisz.

    Na podstawie własnej oceny. Rozumiem, że Ty jakieś badania prowadziłeś.
    To przedstaw wyniki. Zdaje sobie sprawę, ze rodzajów usług jest mnóstwo,
    ale wykaz zawiera wiele typowych.

    > Bo ponieważ PL jest krajem "katolickim"?

    A na jakiej podstawie tak twierdzisz? Gdybyś twierdził, że
    chrześcijańskim, to bym się ewentualnie zgodził. Ale katolickim?

    > Nie epatuj proszę marketami i zabójstwami, porównaj instytucje do
    > instytucji...

    No to masz sklep spożywczy. Stoi jakiś urzędnik i sprawdza, czy
    wychodzisz z paragonem?

    > Przyjmuje się, że każdy przedsiębiorca rypie PL na potęgę -- tak wynika z
    > ilości kontroli i ich celów, księdze też ludzie...
    > I tak zapewne nie zrozumiesz komuchu po kądzieli...

    Jak się kończyły racjonalne argumenty, to zaczynasz rzucać gównem. Mnie
    tonie przeszkadza, tylko o tobie źle świadczy.