  • 1. Data: 2002-04-13 08:30:24
    Temat: Koszta rozwodowe
    Od: "Lusia" <L...@g...pl>

    Juz pisalam wczesniej ze ja wnioslam sprawe o alimenty, maz o rozwod.
    Chcialabym aby nie utrudniac sobie spraw i zakonczyc szybko cala historie.
    Sa duze szanse ze nie dostaniemy rozwodu,
    lecz separacje, ja pragne jedynie alimentow, maz rozdzielnosci majatkowej.
    Wczoraj doradzono mi ze gdybysmy udali sie do notariusza i tam postanowili
    rozdzielnosc, ja zas z mezem wysokosc alimentow to kazde z nas byloby
    zadowolone, obeszloby sie bez kosztow rozprawy rozwodowej, X ilosci spraw
    rozwodowych, adwokatow i niepotrzebnych nerwow. Z rozwodem sie nie pali
    szczegolnie ze sad moze zasadzic separacje.
    Czy rzeczywiscie te koszta bylyby mniejsze gdybysmy udali sie do notariusza?
    Czy mozna owa sume alimentow ustalic bez sprawy alimentacyjnej (jakos w to
    watpie).np. sami skladajac wnisek ze chcemy alimentow 600 zl i zaocznie,
    jakie sa wtedy koszta?
    Jesli nie to czy jest jais inny krotszy sposob by nie wdawac sie w koszta i
    zawilosci.
    Czy rozwod moze byc ozeczony automatycznie po uplywie ilus lat jesli
    malzenstwo nie miezka razem.

    Obawiam sie ze sad zasadzi separacje. Co wtedy? Znow od nowa...
    Bardzo mnie to wszystko stresuje i chcialabym miec to dawno za soba:(
    pozdrawiam,
    Luiza

  • 2. Data: 2002-04-13 08:47:30
    Temat: Re: Koszta rozwodowe
    Od: "Agata" <a...@w...pl>

    > Czy mozna owa sume alimentow ustalic bez sprawy alimentacyjnej (jakos w to
    > watpie).np. sami skladajac wnisek ze chcemy alimentow 600 zl i zaocznie,
    > jakie sa wtedy koszta

    Tak. Możecie sami ustalić kwotę i nie mieszać w to sąd.

    > Czy rozwod moze byc ozeczony automatycznie po uplywie ilus lat jesli
    > malzenstwo nie miezka razem.

    Po 20 latach - tak.

    Ale poczekaj, może jakiś prawnik Ci odpowie dokładniej.
    Pozdrawiam
    Agata

  • 3. Data: 2002-04-13 11:42:44
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Sat, 13 Apr 2002, Agata wrote:

    > Po 20 latach - tak.

    ???

    Co to za herezje? :)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 4. Data: 2002-04-13 12:04:58
    Od: "Agata" <a...@w...pl>

    > ???
    >
    > Co to za herezje? :)

    Tak bylo w przypadku ojca mojej kolezanki.
    Jesli sie myle, to przepraszam.

  • 5. Data: 2002-04-13 19:33:24
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    okolicznościach ...
    Sandra

  • 6. Data: 2002-04-13 20:54:06
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    latach nie przeprowadzając postępowania co masz na myśli ...
    np. opinia RODK - oczywiście mając na uwadze twoją sprawe - sądze ,że
    wyższe końcowe nie będą ...ale nie znam akt wiec ??????????????
    Sandra

  • 7. Data: 2002-04-13 20:55:33
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Mówiąc o kosztach mam na mysli sprawe rozwodową ...
    w alimentach powódka jest zwolniona z kosztów ...
    Sandra

  • 8. Data: 2002-04-14 05:31:55
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    A swoją drogą adwokat ma fajnie przy takich stronach ,które nie potrafią sie
    dogadać w sprawach rodzinnych ... przeciągnięcie w czasi i jeszcze po kilku
    takich stronach ...super samochodzik kupiony ... później sie buduje ...
    Fajny zawód no nie ??? Nieznajomość prawa i naiwność dająca dochody
    ...nieźle ....I tak właśnie polacy myślą ... a wystarczyłoby sie troche
    zainteresować a nie bać stanąć przed sądem ... troszeczke powalczyć o swoje
    prawa bez udziału adwokata ...
    Sandra

  • 9. Data: 2002-04-14 08:26:28
    Od: "Lusia" <L...@g...pl>

    Sandra napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >zainteresować a nie bać stanąć przed sądem ... troszeczke powalczyć o swoje

    Wlasnie mam taki zamiar... Ale boje sie bardzo i mysle ze skoro maz ma
    adwokata to male szanse
    bym wygrala... Aczkolwiek bede probowac:) dla zasady.
    Chcialabym sie dowiedziec czy zalatwienie tych wszystkich spaw da rade za
    pomoca notariusza?
    Rozdzielnosc tak, ale czy mozna w obecnosci notariusza zawrzec umowe o
    alimenty (ze maz bedzie mi wyplacal) i uregulowac sprawe widzen z dzieckiem.
    Jak to zalatwic z tymi alimentami by obylo sie bez sadu??? A jesli nie to
    czy mam wystepowac z wnioskiem zaocznycznego zasadzenia alimentow i czy cos
    takiego wogole istnieje jak zaoczne oswiadczenie gdybysmy z mezem sami
    dobrowolnie zlozyli oswiadczenie ze tak ustalilismy. Wiem ze moge z nim po
    prostu ustalic ale wole miec to zalatwione prawnie z wiadomych przyczyn.
    pozdrawiam,
    Luiza
    pozdrawiam,
    Luiza

  • 10. Data: 2002-04-14 08:27:47
    Od: "Lusia" <L...@g...pl>

    >odnośnie wyroku zaocznego ...
    >okolicznościach ...
    >Sandra
    >
    >Niestety nie mam pojecia...Mozesz mi to wyjasnic?
    Luiza