  • 1. Data: 2002-04-13 06:34:42
    Temat: pomozcie - dzieci
    Od: MarcinJM <m...@i...pl_del>

    Czesc

    Pisze tego posta w akcie desperacji, sprawa wyglada tak:
    Zona wyprowadzila sie ode mnie jakies 2 lata temu, zabierajac dzieci
    (blizniaki, wtedy ok 12 miesieczne).
    Nie mam rozwodu.
    Przez ten czas wszystko bylo ok, moglem zabierac dzieci (oczywiscie jak
    jej to pasowalo).
    Nieraz byly u mnie tydzien, dwa, miesiac w zaleznosci od widzimisie ex.
    W tej chwili mieszkam z inan kobieta, a zona(tfu) ie chce mi dac dzieci
    argumentujac, ze nie chce, zeby sie kontaktowaly z moja nowa kobieta.
    Wczoraj umowilem sie z nia, ze przyjade po dzieci, pojechalem 200 km w
    jedna strone, tylko po to, zeby sie z nimi przywitac i uslyszec "nie
    dostaniesz dzieci".
    Ex mieszka z rodzicami, i w obecnosci dzieci nazwano mnie "chujem,
    zlodziejem, diablem(to dlatego, ze nie mam sl. koscielnego), itp.".
    Dzieciaki byly przerazone, plakaly, nie wiedzialy co sie dzieje.
    Patrzylem na nie i zdalem sobie sprawe, ze wlasnie ich dziecinstwo
    zostalo obrzucone blotem, cos sie skonczylo. Swiat, ktory zaakceptowaly
    (ojciec tam, matka tu) zmienil sie

    Zawsze chcetnie do mnie jechaly, mam taka prace, ze praktycznie caly
    dzien moglem im poswiecac. Zeszlego lata, co rano wyciagaly taki maly
    stoliczek, krzeseleczka, ja robilem sniadanie i zjadalismy na dworze, na
    sloneczku (wynajmuje dom z ogromnym trawnikiem), pozniej nad jezioro,
    albo do zoo, albo na plac zabaw.. gdzie tylko chcialy

    MOze troche chaotycznie to napisalem, ale po wczorajszej akcji jeszcze
    nie moge sie pozbierac.

    POradzcie co zrobic, zeby odzyskac dzieci?
    Nie chce, zeby byly wychowywane gdzies, gdzie ich ojca nazywa sie
    chujem, zlodziejem (aaa zlodziejem nazwano mnie dlatego, bo ktos
    prowadzacy wlasna dzialalnosc i zdalnie administrujacy sieciami i
    programista musi byc zlodziejem, bo przeciez nie chodzi do pracy), itp.

    Gdzies w sieci pewnie lezy orzecznictwo sadow na ten temat.
    Z tego co wiem, dla sadow ojciec to pasozyt.
    Ale moze gdzies jest jakas szanasa na odzyskanie ich?
    Jakis haczyk?
    Pomozcie

    --
    PozDro
    MarcinJM

  • 2. Data: 2002-04-13 06:51:34
    Temat: Re: pomozcie - dzieci
    Od: MarcinJM <m...@i...pl_del>

    Przekopalem sie przez kilka postow o podobnej tematyce.
    Sprawa w sadzie moze trwac latami... czy ja przez ten czas jestem
    uzalezniony w kontaktach z dziecmi od widzimisie zony?????
    Przeciez one mnie zapomna...
    Czy jest jakas mozliwosc wnioskowania na np. pierszej rozprawie o jkaies
    tymczasowe uregulowanie kontaktow z dziecmi?

    --
    PozDRo
    MarcinJM

  • 3. Data: 2002-04-13 07:55:35
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    > Czy jest jakas mozliwosc wnioskowania na np. pierszej rozprawie o jkaies
    > tymczasowe uregulowanie kontaktow z dziecmi?
    >
    > --
    > Tak masz takie możliwości i jeszcze inne , do czasu zakończenie
    postępowania o władze rodzicielską nad małoletniemi i o kontakty małol ...z
    matką ...
    Po wniesieniu wniosku w zależności jak będzie zredagowany ... może się
    okazać ,że dzieci będą przy Tobie a matce ograniczy sie władzę do osobistego
    wglądu w wychowanie dzieci ....
    gdzie mają przebywać dzieci i jak ma wygladać kontakt z nimi ...
    prawdopodobnie będzie głównym motorem nienawiści ...
    Pozdrowienia Sandra

  • 4. Data: 2002-04-13 08:34:12
    Od: MarcinJM <m...@i...pl_del>

    >Ponadto przygotuj się na walkę tam jest jeszcze babcia ,która
    > prawdopodobnie będzie głównym motorem nienawiści ...

    Ogladalem kk, nic tam nie ma o zabijaniu tesciowych, czyli wyglada na
    to, ze mozna...

    --
    z wisielczym POzDro
    MarcinJM

  • 5. Data: 2002-04-13 10:03:03
    Od: "Waldek Przytuła" <w...@w...pl>

    Ogladalem kk, nic tam nie ma o zabijaniu tesciowych, czyli wyglada na
    to, ze mozna...

    Podaj miejsce i czas, chętnie Ci pomogę w pozbyciu się teściowej.

    Pozdrawiam Walek.
    --
    z wisielczym POzDro
    MarcinJM

  • 6. Data: 2002-04-13 11:37:29
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik Waldek Przytuła <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a98vpp$5mf$...@n...tpi.pl...

    > Podaj miejsce i czas, chętnie Ci pomogę w pozbyciu się teściowej.

    Pamiętacie film "Trójkąt bermudzki"? Ja Wam mogę wymordować teściowe, a Wy
    mi załatwicie również jedną sztukę - nie-teściową ;-)))

    Monika

  • 7. Data: 2002-04-13 11:46:12
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Sat, 13 Apr 2002, Waldek Przytuła wrote:

    > Ogladalem kk, nic tam nie ma o zabijaniu tesciowych, czyli wyglada na
    > to, ze mozna...

    Wnosisz zatem że teściowa to nie człowiek? Kto wie, może i masz rację, ale
    ciekawe co na to sąd.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 8. Data: 2002-04-13 14:24:20
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Ogladalem kk, nic tam nie ma o zabijaniu tesciowych, czyli wyglada na
    to, ze mozna...

    --
    z wisielczym POzDro
    MarcinJM

    pozdrowienia byłyby bardziej wisielcze ... To nie kwestia zabicia tęściowej
    tylko tragizm dzieci przy takich kobietach... Jakie one będą w przyszłości
    ...czy też tak potraktują swoich partnerów i historia sie powtórzy tak sie
    rodzi miedzy innymi patologi ....
    On ma problem i trochę powagi Marcinku JM

  • 9. Data: 2002-04-13 19:37:57
    Od: MarcinJM <m...@i...pl_del>

    Sandra wrote:

    > On ma problem i trochę powagi Marcinku JM

    On to ja

    Wiec co radzisz? Jak sie ksztaltuje orzecznictwo w tej kwestii?
    Co moge zrobic? Jak zadzialac? Na co zwrocic uwage?
    Jakies konkrety poprosze

    --
    Pozdro
    MarcinJM

  • 10. Data: 2002-04-14 05:13:48
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    On to ja
    chwilowo babcie dzieci....

    Wiec co radzisz?

    ...W takim wniosku ,który do sądu składasz w 2 egz. doł. akt zawarcia
    związku i akty urodzenia dziecka / dzieci ....
    tzn.... np... co druga sobota i niedziela dzieci bedą u ciebi . przemiennie
    wakacj tj. w lipcy u ciebie w sierpniu u żony ...następny rok odwrotnie itd
    ... Tu musisz zaproponować jak to widzisz ....rozłożone w czasie ..

    Jak sie ksztaltuje orzecznictwo w tej kwestii?
    Co Ciebie obchodzi orzecznictwo .zainteresuj sie swoją sprawą a napewno
    skończy sie pozytywnie ... Takie sprawy przeważnie są zakończone
    postanowieniem ustalającym kontakty... chyba ,że coś jest w sprawie nie tak
    no to pod .znakiem zapytanie wtedy może takia osoba dostać zakaz styczności
    / tu mama na mysli tylko sprawy .gdzie wystąpiło molestowanie ,znęcanie sie
    nad dziećmi / Ale ciebie to nie dotyczy ...więc rób swoje .....

    Co moge zrobic?
    władzy mamie do osobistego wglądu ...
    wykażesz we wniosku ,że rażąco narusza swoje postępowanie a tym samym ma to
    ujemny wpływ na wychowanie małolet... Sąd może główną wladze nad małol .
    powierzyć Tobie ...
    Jak zadzialac?
    Konkretnie być z facetem z .............. .

    Na co zwrocic uwage?
    Wykazać sie ,że masz głowe na karku jako mężczyzna ....

    Jakies konkrety poprosze

    Masz inne pytania .... pisz , pytaj kto pyta nie błądzi ...

    Sandra
    Pozdrowionka dla wszystkich grupowiczów :-)))