  • 1. Data: 2002-04-13 06:25:59
    Temat: orzeczenia sądów rejonowych-gdzie ich szukać?
    Od: "toms" <e...@f...pl>

    szukam orzeczeń, ale nie Sądu Najwyższego, czy Sądów Apelacyjnych, tylko
    orzeczeń sądów rejonowych w sprawach które skończyły się w pierwszej
    instancji.
    czy ktoś mógłby mi pomóc? Gdzie ich szukać?

  • 2. Data: 2002-04-15 08:34:14
    Temat: Re: orzeczenia sądów rejonowych-gdzie ich szukać?
    Od: Piotr Szkudlarek <P...@L...pl>

    W sadzie ktory wydal dane orzeczenie.

    Piotr

  • 3. Data: 2002-04-15 17:38:51
    Od: "toms" <e...@f...pl>

    chodziło mi raczej o dostęp do takich orzeczeń w internecie, w wydaniu
    książkowym itp

  • 4. Data: 2002-04-15 22:27:54
    Od: "Marcin" <m...@h...pl>

    --

    orzeczenie. nigdzie nie ma takich w sieci, ani innych srodkach przekazu.

    Pozdrawiam.
    Marcin Will