  • 11. Data: 2007-01-25 13:28:10
    Temat: Re: Kontrola nieistniejacego oprogramowania.
    Od: "Kret" <m...@w...net.pl>

    > A interesuje mnie glownie jak traktuje sie sformatowany dysk.
    > Czy uzytkownik moze odpowiadac za to ze byl tam np. kiedyc
    > jakis nielegalny plik.

    Niech wezmą ze soba dowód zakupu z aukcji (cokolwiek) + dowód otrzymania
    przesyłki. Trzeba próbować argumentować że daty utworzenia plików są sprzed
    zakupu, choć to pic na wodę bo ten parametr można zmieniać. Lepsze to jednak
    niż nic.

    W ogóle ciekawa ta sprawa. Wpadli z nakazem zabrania sprzętu i nośników, a
    to rzadkość. Czy ten Pan nie zagrał sobie z kimś ostatnio? Może ktoś
    podesłał jakiś donos z jakąś pornografią dzieciecą lub innym ssyfem? A może
    po prostu dysk który kupiłeś by kradziony i poszło po sznureczku do tych
    państwa? No bo jakiś poważny powód musielli mieć...

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 12. Data: 2007-01-26 15:06:38
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Kret" <m...@w...net.pl> napisał

    > W ogóle ciekawa ta sprawa. Wpadli z nakazem zabrania sprzętu i nośników,
    > a to rzadkość. Czy ten Pan nie zagrał sobie z kimś ostatnio?

    Znajomi byli dzis przesluchani. O ile zrozumialem pokazali im jakis
    log z ktorego wynikalo ze komputer o takim IP jak ich udostepnial
    200 GB niedozwolonych plikow chronionych prawami autorskimi.
    Dysk w zarekwirowanym komputerze ma 160 GB. Nikogo to jednak
    nie obchodzi. Powiedzieli im, ze wyniki ekspertyzy beda za 2-3
    miesiace. Postawiono pytanie GDZIE JEST POPRZEDNI DYSK. Z tego
    co mowi znajomy powiedziano mu ze ma obowiazek przechowywac
    wymontowany dysk...W ten sposob sprawa dotrze pewno do mnie.
    Bo ja go wymontowalem i wywalilem. Mial 20 GB i okropnie halasowal.
    To istny Mrozek...A padlo na starszych ludzi nie majacych zielonego
    pojecia o co wlasciwie chodzi....Pytali ich nawet o wysokosc emerytur!
    Jak bym tego wszystkiego nie widzial, nie uwierzylbym.
    Szkoda slow.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2007-01-26 15:09:45
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote in message
> [...]
    > pojecia o co wlasciwie chodzi....Pytali ich nawet o wysokosc emerytur!
    > Jak bym tego wszystkiego nie widzial, nie uwierzylbym.

    Jesli nie sciemniasz do do prasy/tv z tym idz, takie absurdy to swietna
    pozywka dla mediow.

    Daniel

  • 14. Data: 2007-01-26 15:49:34
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Obowiazek przechowywania dysku ktory nie jest juz potrzebny?
    Chore jakies!!!!
    I z tymi emeryturami tez chore.
    Do tv sie nadaje, tylko chyba nic z tego bo nie da sie udowodnic w tv ze o
    takie rzeczy pytali.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 15. Data: 2007-01-26 16:37:30
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Jednak wydaje mi sie ze Hinek walisz scieme i dziadek sciagal full. z p2p a
    dysk wymienialiscie bo sie przestraszyliscie kontroli.
    Albo sam zes wkopal dziadkow niby swoimi modernizacjami ich komputera a
    dziadki nie wiedzieli ze sie tam cos ciagnie.
    Nie ladnie.
    To taki troche zart....ale swoja droga to wg.mnie tak sprawa wyglada.

  • 16. Data: 2007-01-26 18:41:35
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał

    > Jesli nie sciemniasz do do prasy/tv z tym idz, takie absurdy to swietna
    > pozywka dla mediow.

    Tak tez zrobie. Dla mnie wyglada to na wykorzystywanie naiwnosci
    starszych ludzi w celu poprawienia sobie wskaznikow wykrywalnosci.
    Musze przyznac ze otworzyly mi sie oczy na rzeczywistosc.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 17. Data: 2007-01-26 19:57:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 25 stycznia 2007 13:07
    (autor Henry (k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@4...net>):

    > A jesteś pewnien że to była Policja?

    Rosiewicz über alles :D

    A gdy już się zmierzchać miało, to się wtedy okazało
    Że to nie są milicjanci, że to byli przebierańcy
    Czas już jest na finał, pointa się zaczyna:
    Coraz więcej przebierańców, coraz trudniej o oryginał

    --
    Jego Ponurość Tristan