  • 1. Data: 2007-01-25 09:20:32
    Temat: jakis troll sie pode mnie podszywa
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Zapewne ten sam co wczesniej sie podszywal pod Jonshona, pozniej
    odpisuje na swoje posty by wywolac wrazenie ze to niby ja czynie.
    (np grozenie art 234 kk ust 2 za podszywanie sie).
    Post skierowany dla mniej qmatych typu Leszek.

  • 2. Data: 2007-01-25 11:14:23
    Temat: Re: jakis troll sie pode mnie podszywa
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Sowiecki Agent wrote:
> [...]
    > (np grozenie art 234 kk ust 2 za podszywanie sie).
    > Post skierowany dla mniej qmatych typu Leszek.

    Cóż; to wiele wyjaśnia ;] Nie bez kozery powstało hasło: "Głupi jak
    komentarz na Onecie" ;]

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 3. Data: 2007-01-25 15:04:07
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

    > Cóż; to wiele wyjaśnia ;] Nie bez kozery powstało hasło: "Głupi jak
    > komentarz na Onecie" ;]

    no niedlugo dojda kemntarze w debatach polakow (taki nowy program na
    tvp1) :)