  • 1. Data: 2007-01-25 10:21:43
    Temat: Rozwiązanie umowy z TPSA i przeniesienie się do kablówki ??
    Od: "Vojtek" <f...@g...pl>

    Pewnie już było wielokrotnie ale goglując nie znalazłem konkretnej
    odpowiedzi.
    Mam neostradę w ramach promocji, umowa terminowa obowiązuje jeszcze +/- rok.
    W ramach promocji _kupiłem_ modem za 1,22PLN i przez 6 miesięcy korzystałem
    z promocyjnego abonamentu.
    Teraz chcę rozwiązać umowę na telefon i neostradę jednocześnie przenosząc
    się do Astercity.
    Czy przy takiej operacji:
    Uda mi się zachować numer (po rozwiązaniu umowy tracę prawo do numeru więc
    raczej nie będzie co przenieść;)).?
    Tepsa może żądać jakichkolwiek pieniędzy lub modemu (z lektury listu wynika
    że nie)?

    Pozdrawiam
    Wojciech Dąbrowski

  • 2. Data: 2007-01-25 10:25:38
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 25 sty o godzinie 11:21, na pl.soc.prawo, Vojtek napisał(a):

> [...]
    > W ramach promocji _kupiłem_ modem za 1,22PLN i przez 6 miesięcy korzystałem

    Fajnie :)

    > Teraz chcę rozwiązać umowę na telefon i neostradę jednocześnie przenosząc
    > się do Astercity.

    *Wypowiedzieć*
    Rozwiązać to możesz krzyżówkę ;)

    > Czy przy takiej operacji:
    > Uda mi się zachować numer (po rozwiązaniu umowy tracę prawo do numeru więc
    > raczej nie będzie co przenieść;)).?

    Ze względu na zmianę Regulaminu - wypowiedzieć umowę o neostradę.
    Po tym - złożyć o przeniesienie nr abonenckiego do innego operatora.
    Cieszyć się "starym" nr w AC ;)

    --
    Herbi
    25-01-2007 11:25:08

  • 3. Data: 2007-01-25 15:02:26
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 25 Jan 2007 11:25:38 +0100, Herbi napisał(a):

    > Ze względu na zmianę Regulaminu - wypowiedzieć umowę o neostradę.
    > Po tym - złożyć o przeniesienie nr abonenckiego do innego operatora.
    > Cieszyć się "starym" nr w AC ;)

    Dodam, że Netia robi wszystko za abonenta po uprzednim spisaniu z nim
    stosownego upoważnienia. Minus jest taki, że włączenie w sieć Netii nastąpi
    dopiero po 15.02 więc ktoś kto chce złożyć takowy wniosek musi idealnie się
    wstrzelić w termin, aby przez długi czas nie być pozbawionym dostępu do
    sieci (o ile oczywiście mu na tym zależy).

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex: