  • 1. Data: 2007-01-25 09:28:04
    Temat: Zwrot towaru
    Od: Maciekkk <M...@i...pl>

    Witam!!!

    Zakupilem plyte glowna do komputera.
    Rozpakowalem ja i podlaczylem procesor, okazalo sie ze ta plyta akurat
    nie obsluguje tego typu procesora (blad, moja wina, przeoczenie).
    Otworzylem rowneiz folie z kabelkami.
    Teraz chce zwrocic owar bo nie minol nawet tydzien a sklep nie chce
    przyjac, poniewaz "płyta byla uzywana".
    Czy maja prawo mi jej nie przyjac?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-01-25 09:30:32
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: Maciekkk <M...@i...pl>

    Angie napisał(a):
    > Użytkownik "Maciekkk" <M...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli nie kupiles wysylkowo to tak
    >
    > Angie

    Kupilem wysylkowo (Allegro)

  • 3. Data: 2007-01-25 09:32:16
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

  • 4. Data: 2007-01-25 09:44:20
    Od: Maciekkk <M...@i...pl>

    Angie napisał(a):
    > Użytkownik "Maciekkk" <M...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Licytacja? Kup teraz? firma czy osoba prywatna?
    >
    > Angie

    Kup teraz, firma faktura, gwarancja

  • 5. Data: 2007-01-25 09:44:55
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Kupilem wysylkowo (Allegro)

    Do 10 dni mozesz zwrocic towar, jesli byl nieuzywany. Niestety w wielu
    przypadkach domniemaniem nieużywania jest nienaruszone opakowanie. W
    praktyce mozesz po prostu zapakować jak się da i odesłac bez zadnego
    komentarza. Jesli sklep odmowi zwrotu pieniedzy to pewnie wygrasz w sądzie
    bez problemu, kwestią będzie tu tylko twoja chęć do jezdzenia do sądu,
    pisania papierow i w ogóle tracenia na to czasu. Dla płyty wartej 200-300
    zł pewnie sie to nie opłaci.

    Proponuje sprzedac tą płytę na allegro za pare zł taniej, bedziesz miał
    mniej nerwów z tą sprawą ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 6. Data: 2007-01-25 09:45:06
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

  • 7. Data: 2007-01-25 10:07:01
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości
    > Do 10 dni mozesz zwrocic towar, jesli byl nieuzywany. Niestety w wielu
    > przypadkach domniemaniem nieużywania jest nienaruszone opakowanie.

    sama płyta też często jest w zaplombowanej folii

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-01-25 10:16:59
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Maciekkk" <M...@i...pl> wrote in message

    > Kup teraz, firma faktura, gwarancja

    I nawet Cie nie poinformowali ze masz prawo oddac sprzet, nawet uzywany do
    10 dni ? To teraz masz cale 3 miesiace aby im to plyte oddac. Zareklamuj
    jaka to firma nie zna prawa ?

    Daniel

  • 9. Data: 2007-01-25 10:18:41
    Od: Maciekkk <M...@i...pl>

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
> [...]
    > do 10 dni ? To teraz masz cale 3 miesiace aby im to plyte oddac.
    > Zareklamuj jaka to firma nie zna prawa ?

    Odpowiedzieli mi ze nie przyjma jesli naruszone sa folie itp.

  • 10. Data: 2007-01-25 11:33:27
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości

    >To teraz masz cale 3 miesiace aby im to plyte oddac.

    Mialby gdyby mial towar nieuzywany. A tak to moze sprzedac na allegro:)

    Angie