  • 1. Data: 2007-01-25 07:28:12
    Temat: Bardzo się cieszę z obecjej sytuacji w RP
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Wręcz podskakuję z radości widząc, że wreszcie najwyższe czynniki dostały w
    dupe od siebie.
    Strzeliły sobie samobója.
    Patrząc na sposób miotania się Hanny GW oraz lament różnych polityków liczę
    na to, że po tak mocnym uderzeniu w dupę polityków może my, szara masa,
    będziemy mieli bardziej zrozumiałe prawo.

    Naprawdę cieszę się.
    W normalnych warunkach nasze głosy o tym, że mamy prawo do dupy nie trafiały
    do nikogo.
    Wiecie jak chętnie teraz jestem słuchany przez czynniki decyzyjne w sprawie
    zmian i uproszczeń?
    Możliwe, że będzie to wykorzystane dla naszego dobra :))))))
    Czego Wam i sobie życzę :)))))

    Gdyby ten zamęt miał skutkować polepszeniem prawa to gotów bym był zapłacić
    dwa razy więcej niż cena nowych wyborów.

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2007-01-25 11:47:27
    Temat: Re: Bardzo się cieszę z obecjej sytuacji w RP
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Obawiam się, ze jesteś nadmiernym optimistą. Prawdopodobnie na skutek całej
    afery po raz kolejny dowiemy się tylko, że prawo w Polsce obowiązuje
    "maluczkich" a nie tych "na górze". Ale o tym większość obywateli już wie
    od dawna.

  • 3. Data: 2007-01-26 07:06:33
    Od: "AdamK" <akobylin@nospam_op.pl>

    Witajcie,
    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > liczę na to, że po tak mocnym uderzeniu w dupę polityków może my, szara
    > masa, będziemy mieli bardziej zrozumiałe prawo.

    Tak przy okazji - jaka konkretnie ustawa nakazuje pani Hani i innym
    spóźnialskim składanie orzeczeń majątkowych. Na stronach sejmowych kiedyś
    można było sprawdzić kto głosował za wprowadzeniem ustawy i ciekaw jestem
    czy ci co teraz krzyczą że ustawa jest bezsensowna przypadkiem na nią kiedyś
    nie głosowali :)
    Pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2007-01-26 07:24:14
    Od: "AdamK" <akobylin@nospam_op.pl>

    Użytkownik "AdamK" <akobylin@nospam_op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > można było sprawdzić kto głosował za wprowadzeniem ustawy i ciekaw jestem
    > czy ci co teraz krzyczą że ustawa jest bezsensowna przypadkiem na nią
    Szukam, szukam i chyba znalazłem. Ponieważ niezbyt orientuję się w tym
    wszystkim proszę o sprawdzenie, czy to właśnie to głosowanie wprowadziło
    szumną poprawkę
    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent
    &4&107&134
    Pozdrawiam