  • 21. Data: 2006-02-11 02:23:30
    Temat: Re: Konferencja prasowa min.Ziobro
    Od: name <n...@m...com>

    On Sat, 11 Feb 2006 02:37:48 +0100
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > No i nale?y pami?taae, ?e kieruj? nim tak?e pewne normy

    Co to sa "normy". Norma jest wymiar i stop sruby 1/4x20
    (cwierc cala srednicy oraz 20 gwintow na cal dlugosci - standard w USA).

    Kiedy projektujesz hale, to ten standard (norma) nie ma nic do rzeczy.

    Mozesz zaprojektowac dom w ksztalcie magistra Ziobry.

    Dajesz tyle srub, ile wymaga minimum bezpieczenstwa, bez wzgledu na to czy te "normy"
    sa zachowane.

    Normy nie przewiduja wszystkiego.

    A jezeli zdrowy rozsadek ma racje, to sad ma tez obowiazek go zastosowac jako
    "norme". I nie ma znaczenia czy kurwa w todze kupila sobie urzad sedziego w
    Gliwicach.

    > - jak normy
    > spe?ni?, a tylko nagle przyroda postanowi?a przywaliae wi?cej, ni? w
    > takiej okolicy do tej pory przeci?tnie bywa?o - to te? nie jego wina.

    W Grecji spada snieg. Wcale nie w gorach. Raz na dekade. Niespodzianka?

    W Nowym Jorku pare razy do roku jest male trzesienie ziemi. Sejsmolodzy przewiduja
    srednie raz na wiek. Ironicznie, budynek wydzialu architektury jest na liscie
    budynkow zagrozonych. Niespodzianka?

    Jest nawet taki niepisany ale prawnie uznawany standard jak:

    http://www.google.com/search?hl=en&q=hundred+years+f
    lood&btnG=Google+Search

    ponad 5 milionow wynikow w google. Mozna przewidziec czy nie?

  • 22. Data: 2006-02-11 02:41:49
    Od: name <n...@m...com>

    On Sat, 11 Feb 2006 02:31:00 +0100

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > To akurat widaae - kiedy nale?y od?nie?yae szyby. Od?nie?anie dachu nie
    > jest oczywiste: od jakieg grubo?ci pokrywy ?niegu? I jak ma si? to do
    > takiego detalu, ?e ?nieg miewa ró?n? g?sto?ae - w zale?no?ci od czasu
    > zalegania, temperatur itepe.

    U mnie sa paragrafy kryminalne za spowodowanie szkody sniegiem/lodem z dachu auta.

    > Ma prawo przypuszczaae, ?e legalnie (czyli zgodnie z normami)

    "norma" nie rowna sie "legalnosci".

    Legalnie, to jest kiedy zachowuje sie minimum bezpieczenstwa bez wzgleedu na
    "normy".

    "Czyje to sa normy tak czy owak?":

    http://tc.bmjjournals.com/cgi/content/abstract/10/2/
    96

    > zbudowany
    > budynek wytrzyma lokaln? zim? bez jakich? nadzwyczajnych zabiegów.

    Nonsens.

    A kazdej szkole ucza ze tolerancja musi byc wieksza.

    W ten sposob projektant windy na 1000 kg ma obowiazek przewidziec
    ze ktoregos dnia za dziesiec lat wejdzie nie jedna osoba
    a jeden debil z wozkiem 1500 marmurowych plytek.

  • 23. Data: 2006-02-11 04:30:16
    Od: name <n...@m...com>

    On Sat, 11 Feb 2006 02:33:08 +0100
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Bo w ten sposób sprawia wra?enie, ?e 'co?' robi. No i to poczucie w?adzy...
    >
    > Tak to jest, jak nadambitny m?odziak dostaje zbyt wysoki sto?ek -
    > podskakuje.
    >
    > To mi przypomina pewne minione czasy, kiedy obsada wymiaru
    > sprawiedliwo?ci te? zosta?a z przyczyn ideologicznych (i oczywi?cie dla
    > dobra narodu) wymieniona i pojawi?o si? sporo takich m?odych, ambitnych
    > i gorliwych.

    Kutas Gardocki?

  • 24. Data: 2006-02-11 07:46:34
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    >70% obywateli uwaza sedziow za zawod doszczetnie >skorumpowany.

    a czy to oznacza ,ze tak jest???.. jezeli jest 100 idiotow i 1 pomiedzy nimi
    madry to nie oznacza- jak mysli 100 - ,ze ten 1 jest debilem... on caly
    czas pozostaje madry

    Ilu ministrow
    >do tej pory odwazylo sie uzyc tego wyrazu wobec konkretnego >edziego?

    zupelnie nie zrozumiales tego co napisalem... od ludzi winno sie wymagac
    odpowiedzialnosci

    jezlei twierdzi ,ze ktos jest skorumpowany to powienien dostarczyc dowody
    prokuraturze i wszcac postepowanie a nie gadac, gadac i gadac i nie robic
    nic jak to nasz minister... tych co tylko gadali juz bylo sporo ale min
    Ziobro w tym prowadzi

    a jezeli chodzi o korupcje to akurat sw srodowisku sedziow jest najmniejszy
    odsetek

    pozdrawiam

  • 25. Data: 2006-02-11 09:31:17
    Od: moris234 <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bo w ten sposób sprawia wrażenie, że 'coś' robi. No i to poczucie władzy...
    >
    > Tak to jest, jak nadambitny młodziak dostaje zbyt wysoki stołek -
    > podskakuje.

    Jednak gdy chwyci kasacja, wyrok zostanie uchylony a inny sędzia
    orzekający w sprawie ze świadomością grożącego mu postępowania
    dyscyplinarnego wyda odmienny wyrok, oddalający powództwo, to
    ubezpieczalnia ta nie będzie musiałam też płacić odszkodowania za tę
    katastrofę. Czy o to chodzi ?
    Ja mam wątpliwości, kto jest tu skorumpowany :-)

  • 26. Data: 2006-02-11 11:30:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > ze ktoregos dnia za dziesiec lat wejdzie nie jedna osoba
    > a jeden debil z wozkiem 1500 marmurowych plytek.

    i dlatego przy kazdej windzie jest wyrazny napis do ilu kg sobie poradzi.

    p.

  • 27. Data: 2006-02-11 11:51:34
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Gadasz jak każdy minister zdrowia...
    JaC

  • 28. Data: 2006-02-11 12:24:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    666 napisał(a):
    > Gadasz jak każdy minister zdrowia...

    przeciez ma racje, w przeciwnym wypadku kazde takei wystapienie to
    pomowienie.

    P.

  • 29. Data: 2006-02-11 12:37:16
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    name napisał(a):

    > Magister Ziobro ma jeden niepodwazalny atut: jest spoza ukladzikow
    ubecko-peerelowskich, jak Gardocki.

    Kiedys się mówiło: Głupek, ale partyjny

    I jest to jego jedyny atut. Bo wiedzą prawniczą pochwalić się raczej nie
    może. Żeby oblać egzamin prokuratorski trzeba naprawde sie poostarać. A
    żeby poprawić go na słabą tróję też trzeba się porzadnie napracować :-)

    > Nie musi martwic sie molestowaniem starych ubekow z branzy.
    > Jest z innego pokolenia, i nie ma zobowiazan do gardockich.
    >
    > Zadnych.

    Młody gniewny. Niedouczony ale ambitny. Niedoświadczony ale pewny
    siebie. Nikogo nie musi prosić o radę bo jest nieomylny.

    > Polskojezyczne media uzywaja wobec niego jezyka zarezerwowanego do tej pory
    > tylko dla Leppera. A to znaczy, ze establiszment ubecki jest w panice.

    A ty zaczynasz używać języka zarezerwowanego dotychczas tylko dla
    ksenofobiczno-rasistowskich mediów toruńsko-katolickich

    > 70% obywateli uwaza sedziow za zawod doszczetnie skorumpowany. Ilu ministrow
    > do tej pory odwazylo sie uzyc tego wyrazu wobec konkretnego sedziego?

    A dowodami tej korupcji jest oczywiście to, ze przegrali sprawę.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 30. Data: 2006-02-11 13:36:29