  • 1. Data: 2006-02-09 14:50:59
    Temat: Allegro i dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Paweł" <s...@g...pl>

    Prowadze dzialalnosc gospodarcza, mam sklep.Chcialbym zaczac sprzedawac
    towar ze sklepu na allegro. Czy musze powiadmic o tym jakies urzad? Czy
    musze dodatkowo w profil dzialalnosci wpisac sprzedaz wysylkowa? Czy
    wystarczy, ze do paczki z towarem wloze paragon lub fakture? Chcialbym to
    tak zorganizowaz zeby wszystko bylo w 100% legalnie i zgodnie z
    obowiazujacym prawem. Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-02-09 15:15:07
    Temat: Re: Allegro i dzialalnosc gospodarcza
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2006 15:50:59 +0100, Paweł napisał(a):

> [...]
    > tak zorganizowaz zeby wszystko bylo w 100% legalnie i zgodnie z
    > obowiazujacym prawem. Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

    Musisz mieć PKD zgodne z działalnością którą prowadzisz.