  • 71. Data: 2004-11-11 19:54:57
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "JanuszHr" <h...@p...com> napisał w wiadomości
    news:b2iqhrbilbcm.125js6od1pfxf$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > napisal(a):
    >
    > No gościu walnąłeś parę byków i teraz jestem przekonany ,że jesteś trolelm
    > Jak się chcesz pod kogoś podszywać to poczytaj trochę o najnowszych
    > dziejach albo popytaj dziadka lub babci to może dowiesz się coś naprawdę
    > na temat stanu wojennego,godziny policyjnej i tego ,że Soliodarnośc
    obecnej
    > SLD w stanie wojennym niczego nie udowadniała bo nie mogła, wtedy była
    > jeszcze PZPR a SLD powstała znacznie później .
    > Twój adres itp zanlazły sie w moim hamsterze.

    To nie ważne, że zmieniła się nazwa. Ludzie pozostali jak widać ci sami. SLD
    powstała na bazie struktur byłej PZPR.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 72. Data: 2004-11-11 19:59:23
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@a...wytnij.net.pl> napisał w wiadomości
    > Jak to z tym bezrobociem ?

    W Akdemii Polonijnej pracowałem od września 2000. Zatrudnienie się tam było
    jednym z największych błędów mojego życia. Wykorzystano mnie tam za małe
    pieniądze, oszukano i wypluto jak gumę do żucia. Z Japonii wróciłem w
    styczniu. W marcu wyrejestrowałem działalność gospodarczą, ponieważ
    tłumaczenia stały się wtedy nieopłacalne z uwagi na gwałtownie rosnącą
    konkurencję.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 73. Data: 2004-11-11 21:25:36
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > Z Japonii wróciłem w styczniu.
    Wiezz kto to Bagsik, wiesz gdzie pojechał z pieniędzmi. Wiesz kto to Miller,
    Kulczyk. Ale Giertycha pierwszy raz zobaczyłeś.
    Szczęśliwy człowiek. Też chciałbym go nie widzieć i nie słyszeć.

    --
    Piotr

  • 74. Data: 2004-11-11 23:42:41
    Od: zdzis <z...@n...gazeta.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Oglądałem dzisiaj konferencję prasową pana mecenasa Romana Giertycha

    A ja w ogole to mam pytanie ogolne: moja siostra studiowala z Romciem G.
    historie na UAM - jak to sie stalo, ze RG zostal mecenasem? Jakos zaocznie?
    Czy ktos moze zna szczegoly?

    dr Zdzis

    ps Ponoc Roman byl super w noszeniu map ...

  • 75. Data: 2004-11-11 23:58:54
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    JanuszHr wrote:

    > A uważasz ,że jak on zacznie rządzić to będzie lepiej ?

    No, gorzej to już napewno być nie może;))

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 76. Data: 2004-11-12 00:00:39
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    (..) Ponadto, zgodnie z
    > obowiązującym prawem wywieszanie barw narodowych w dni inne niż
    > święta państwowe jest w Polsce karalne jako obraza symboli narodowych.

    Otóż, panie niby sędzio, na szczęście ten komuszy przepis już nie
    obowiązuje.

  • 77. Data: 2004-11-12 07:09:43
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > inzynierem, magistrem, pomijam juz dra, prof. ... byli naprawede
    nieliczni,
    > wtedy moze cos mgr znaczyl ale teraz... panie szanowny! studenci, ktorzy
    koncza
    > studia to /pomijam oczywiscie wyjatki i studentow np UW, AE/ zazwyczaj
    > 'konglomerat bezplciowosci intelktualnej', powstalo teraz uczelnik
    prywatnych
    > bez liku, sa uniwersytety np swietokrzyski, rzeszowski.. poziom nauczania
    na
    > nich urga wszelkiej przyzwoitosci, taki student po 5 latach ma pustke w
    glowie,

    Szanowny Panie,
    Ubliża Pan uczelni, w której zatrudniony jest mój szef - uniwersytetowi
    rzeszowskiemu. Jako doskonały i wymagający wykładowca - były pracownik PAN
    zapewne prowadzi proces kształcenia w UR na wysokim poziomie i trudno
    uwierzyć w to co pan pisze.

    [...]
    > niestety nie jestem, ale jestem realista, ktory o studiach, studentach,
    poziomie
    > nauczania na polskich uczelniach co nieco wie.
    > pozdr.

    Skąd pan wie, że UW i AE kształcą bardzo dobrych specjalistów, a np. UR nie?
    Są gdzieś jakieś publicznie dostępne statystyki na ten temat?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 78. Data: 2004-11-12 10:58:53
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 20:50:51 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsha8t9gsmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > G??boko wierz?, ?e Panu mecenasowi Romanowi Giertychowi chodzi jednak
    > mo?e
    > faktycznie nie tyle o sprawy Pa?stwa, ale o los ludzi zamieszkuj?cych ten
    > region Zjednoczonej Europy. Dowodem mo?e by? to, i? on, a nie Pan jest
    > wiceprzewodnicz?cym komisji ?ledczej w sprawie afery próby sprzeda?y
    > strategicznie wa?nych ga??zi przemys?u polskiego Rosjanom.

    Tak Panu na duszy leży los Zjednoczonej Europy? Ciekawe, bo Giertych i
    spółka byli zjednoczeniu mocno przeciwni (co nie przeszkadza im teraz
    wyciągac rąk po unijne fundusze).

    A komisja ma zbadać okoliczności zatrzymania prezesa Orlenu, które
    nastąpiło w następstwie informacji o planach zawarcia kontraktu z J&S.
    Giertych i spółka w zasadzie badają kto kazał przeszkodzić rosjanom w
    przejęciu kontroli nad importem ropy.

    > Dzi?kuj?. W zasadzie nie mam do Szanownego Pana wi?cej pyta?. Poddaj? ten
    > os?d ocenie opinii publicznej.

    Prawda w oczy kole?

    > Dlatego nie istnieje uniwersalna

    > Przypomina mi Pan z historii okres w?adzy Adolfa Hitlera -
    > bezwzgl?dnego, w
    > mojej opinii, furiata. On te? cz?sto dawa? przyk?ady sprawiedliwo?ci
    > silniejszego. Podobnie Stalin i wielu innych zapisanych w historii.

    A ja dam taki przykład. Dwóch gospodarzy sadzi się o miedzę. O przebieg
    granicy. Obaj sa przekonani, że mają rację, obaj przedstawiają dowody. Sąd
    ostatecznie przyznaje rację pierwszemu. Czy to jest sprawiedliwy wyrok?
    Dla tego, który wygrał na pewno tak, natomiast drugi będzie go uważał za
    niesprawiedliwy. Niestety panie doktorze, sprawiedliwość jest mocno
    subiektywna. Nigdy nie jest tak, ze wszyscy uznają wyrok za sprawiedliwy,
    zawsze jedna ze stron będzie czuła się pokrzywdzona.

    Sprawiedliwość to puste hasło, tak samo jak wolność i suwerenność. Każde z
    tych słow wymaga dopełnienia innym określeniem. Sprawiedliwość może byc
    moja albo twoja, może być rewolucyjna, socjalistyczna, albo Boska, i każda
    z nich jest inaczej pojmowana.

    Zadam takie pytanie: Bezrobotny kradnie portfel bogatemu biznesmenowi by
    nakarmić rodzinę. Czy to jest sprawiedliwe?

    > wa?ne - energi? i paliwa zosta?by sprzedany Rosjanom, którzy przej?liby

    > Znów chyba próbuje mnie Pan obrazi?.

    To tylko stwierdzenie faktu.

    > Pierwsze s?ysz?. Co na to Amerykanie i NATO? Jak mog? do tego dopu?ci?,
    > je?eli jest to prawda.

    Amerykanie mają nas gdzieś. Są zbyt daleko i nie chcą angazowac się w
    kolejny konflikt z Rosją. A NATO to organizacja militarna a nie polityczna
    i nie ma tu nic do gadania. Zresztą i tak NATO to przybudówka USA. tak jak
    Układ Warszawski był przybudówką ZSRR.

    > Amerykanie kupuj? rop? w krajach arabskich i sprowadzaj? tankowcami. Za
    > litr benzyny p?ac? dzi?ki temu nie ca?e 2 z? i te? maj? w cenie podatek i
    > koszty...

    Szanowny panie doktorze. Rozumiem, że nie jest pan ekonomistą, ale prosze
    się nie kompromitować, bo pańskie teorie ekonomiczne są na poziomie
    programu poboznych zyczeń Samoobrony. Po pierwsze ropa z krajów arabskich
    liczac koszt surowca i transportu do Gdańska byłaby droższa od ropy
    sprowadzanej rurociągiem z Rosji. Po drugie wysokość podatków nałozonych
    na paliwo jest niezależna od tego czy obciażają one ropę arabska czy
    rosyjską. Po trzecie to, ze benzyna jest tańsza w USA nie wynika z tego,
    ze kupują tańszą ropę, tylko z tego, że mają niższe podatki.

    > Cieszy mnie Zjednoczenie Polski z Europ? zachodni?,

    Więc dlaczego popiera pan człowieka, który był temu ostro przeciwny
    twierdząc, że niemcy nas zaleją, wykupią i będzie koniec Polski?

    > wst?pienie do NATO i
    > globalizacja w kierunku demokracji, wolno?ci s?owa, lepszych standardów
    > ?ycia (przynajmniej takie by?y plany i teoria, w praktyce wci?? przypadki
    > bicia i mordowanie niewinnej m?odzie?y, donosy za swobodne wypowiedzi,
    > nadu?ywanie w?adzy, afery i.t.d.)

    Spodziewał się pan cudu? A po latach spędzonych za granicą powinien pan
    wiedzieć, ze tam też nie jest wcale tak miodowo jak się tu opowiada.

    > Globalizacja z Rosj? ju? by?a od roku 1945 i chyba nie chcemy drugi raz
    > ponownej globalizacji z krajem, w którym ?ycie cz?owieka znaczy cz?sto
    > mniej ni? pieni?dze i interes polityczny grup rz?dz?cych.

    W Polsce także życie człowieka znaczy mniej niż interes polityczny grup
    rządzących. Na przykład życie kobiety, która straci pracę by pan Giertych
    mógł dzień święty święcić i w niedzielę nie kupować, albo która straci
    szansę na szczęśliwe życie zmuszona do urodzenia dziecka którego nie chce
    i nie oczekuje.

    > Ja by?bym ostro?ny z t? globalizacj? z Rosj?, przynajmniej dopóki w
    > Rosji nie nastan? rz?dy
    > prawdziwej wolno?ci i demokracji, tak aby Rosjanie mogli zjednoczy? si? z
    > reszt? Europy.

    Co to jest "prawdziwa wolność"? Wolność to kolejne puste słowo. A Rosjanie
    nigdy nie byli "wolni", i jak się wydaję demokracja się tam nie sprawdza.
    Mają teraz swojego cara-Putina i są szczęśliwi. Podobni kołchoźnicy na
    Białorusi. Oni kochają Łukaszenkę i czują się wolni. Wolni od strachu
    przed głodem, bezrobociem, mafią, wolni od obaw o jutro. To też jest
    wolność. A co mamy w Polsce? - głównie wolność od pracy i pieniędzy, o
    taką "prawdziwą wolność" panu chodzi?

    > Zapewne w Rosji te? mieszka wielu cennych i m?drych ludzi,
    > którzy mogliby w przysz?o?ci mie? swój wk?ad w rozwój Europy, czy w
    > dalekiej przysz?o?ci w rozwój Zjednoczonego ?wiata. Tragedia w Bies?anie
    > u?wiadamia,?e rz?d Rosji wci?? trzyma si? starych zasad i sprzedanie tym
    > ludziom
    > wa?nych dla Polski ga??zi przemys?u mo?e mie? powa?ne ujemne konsekwencje
    > dla rozwoju naszego kraju.

    taaa, a mogę poprosić teraz o wyjaśnienie co konkretnie ma wspólnego
    zamach czeczeńskich bandytów na szkołę w Biesłanie z ropą naftową?

    > Wygl?da na to, ?e próbuje Pan "odwróci? kota ogonem".
    > Z wypowiedzi Pana mecenasa Giertycha na konferencji prasowej wynika, ?e
    > on, ABW i komisja ?ledcza nie chc? dopu?ci? aby?my ponownie byli
    > "pchni?ci w
    > obj?cia Rosji" jak w 1945.

    Genialne. Tak powiedział? A powiedział dlaczego był przeciwny wstąpieniu
    do UE, skoro wiedział, że jedyną alternatywą do wstąpienia jest popadanie
    w coraz większe uzależnienie od Rosji?

    > Nie wiem kto to jest Pan Waserman.

    Nie? to członek komisji sledczej.

    > Nie wypowiadam si? na temat winy konkretnie Pana Kulczyka, który podobno
    > spotyka? si? ze szpiegiem KGB A?ganowem i innymi osobisto?ciami w celu
    > sprzedania Rosjanom kontroli nad przemys?em produkcji energii i paliw w
    > Polsce, a teraz schowa? si? w Anglii.

    Podobno. A pan Giertych podobno zaprosił pana Kulczyka na spotkanie na
    Jasnej Górze gdzie podobno obiecał mu, ze komisja zostawi go w spokoju,
    jeśli dostarczy dokumenty kompromitujące prezydenta.

    > Do ustalenia winy zosta?a powo?ana
    > komisja, której wiceprzewodnicz?cym jest mecenas Roman Giertych.

    Komisja została powołana do ustalenia okoliczności towarzyszących
    odwołaniu prezesa Orlenu, co nastapiło po tym, jak wywiad ostrzegło
    próbies podpisania niekorzystnego dla Polski kontraktu z J&S. A Kulczykiem
    pan Giertych się zajął tylko dlatego, ze miał nadzieję uderzyć w ten
    sposób w prezydenta.

    > Wypowiadam
    > si? g?ównie na temat intencji Pana mecenasa Giertycha, które moim
    > zdaniem s? szczere.

    Tak, ma szczere intencje. Sczerze pragnie dokopać swoim przeciwnikom
    politycznym i zaklepać sobie ciepłą posadkę na następne cztery lata.

    > Swoj? drog? chcia?bym tym Panom w rz?dzie i pozosta?ym przes?uchiwanym
    > zada? pytanie jak to si? sta?o, ?e za bezcen prawie Pan dr(?) Kulczyk

    Jan Kulczyk jest doktorem prawa. Jego pełnomocnikiem jest profesor Jan
    Widacki. Myślałem że spadnę z krzesła jak ta pozal się Boże ekspertka
    komisji śledczej próbowała go uczyć procedury karnej.

    > sta? si? w?a?cicielem pa?stwowego przedsi?biorstwa, a potem kombinowa?
    > jak je
    > sprzeda? Rosjanom.

    Szanowny panie Doktorze. Kulczyk nie jest włascicielem Orlenu. Kulczyk
    obecnie ma mniej niż 5% akcji Orlenu. Radzę najpierw zapoznać się ze
    sprawą zanim wyrobi pan sobie opinię,

    > Jak to si? dzieje, ?e pa?stwowe przedsi?biorstwa w Polsce
    > doprowadzane s? cz?sto celowo do upad?o?ci, a potem sprzedawane za bezcen
    > takim ludziom jak Pan Kulczyk.

    Prosze zapytać pana Giertycha, w jego partii znajdzie sie paru, któzy tak
    właśnie robili, więc pewnie będą wiedzieć.

    --
    Falkenstein

  • 79. Data: 2004-11-12 12:00:47
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    >
    > Skąd pan wie, że UW i AE kształcą bardzo dobrych specjalistów, a np. UR nie?
    > Są gdzieś jakieś publicznie dostępne statystyki na ten temat?

    powiem krotko acz tresciwie /w zw. z porownaniem UW i np. UR/ - contra negatem
    pricipia non est disputandum, zna pan to panie doktorze?
    niestetyt w tym momencie dyskusje musze urwac w ten sposob gl. dlatego, ze
    obowiazjuje tutaj dobowy limit - 10 wiadomosci, ta jest 10ta...
    pozdr.

  • 80. Data: 2004-11-12 12:11:33
    Od: "Ryszard" <r...@a...wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Głęboko wierzę, że Panu mecenasowi Romanowi Giertychowi (...)

    Polecam dzisiejszą Gazete Wyborczą str. 4.

    Ryszard