  • 91. Data: 2004-11-12 16:06:26
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cn2lb8$3ga$1@korweta.task.gda.pl...
    > On 11/12/2004 4:09 PM, Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:
    > Uczsestniczenie w wyborach jest bardziej efektywną forma wpływania na
    > rzeczywistość niż ocena polityka na grupie. Można wybrać samych
    > podobnych P. Giertychowi lub żadnego.

    Oby oni byli faktycznie podobni, ale nie są.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 92. Data: 2004-11-12 16:32:15
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/12/2004 5:03 PM, Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Następny, któremu mało było obrazić adiunkta i jedną uczelnię, obraził
    > wszystkie.
    > Pan mnie obraża ale nie pobiegnę po medal do abuse.

    Moje stwierdzenie nikogo nie obraża, ani uczelni, ani adiunktów -
    stwierdzam jedynie fakt, że ludzie chorzy psychicznie nie są pozbawiani
    praw.

    Założenie, że wśród pracowników naukowych nie zdarza się np.
    schizofrenia jest abstrakcyjne - o ile osobniki mongoloidalne nie
    obejmują katedr, o tyle przypadłości ujawniające się z czasem są możliwe
    - choroba nie wybiera.

    Bardziej niż donosicielstwo boli mnie, że adepci prawa i ich nauczyciele
    sami go nie szanują vide metody rekrutacji na UG. Mam wątpliwą
    przyjemność znać parę osób (których związku z tą uczelnia nie da się
    wykluczyć) od strony procesowej i czuję się nieco sfrustrowany, bo p.
    Giertych tego nie uzdrowi, abstrahując, czy potrafi i czy chce.

    Swego czasu ujawniono pogląd, że po 2000r. normalnych miało być 6% -
    pytanie w tym kontekście, kto jest normalny pozostaje otwarte.

    Pzdr; Catbert

  • 93. Data: 2004-11-12 16:41:15
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/12/2004 5:01 PM, Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

> [...]
    [...]

    No, to się Rodrig wzburzy takim cięciem cytatów ;-)

    > Panom prawnikom nie musimy przypominać jakie on i koledzy policjanci dostali
    > wyroki. My młodsze pokolenia pracujemy teraz na renty i emeryturki dla tych
    > panów policjantów, którzy cieszą się od dawna urokami wolności.

    Rzecz w tym, że to nie prawnicy, komuniści czy inni "oni" tacy są - sami
    tacy jesteśmy. Jeżeli chcesz to zmienić, to to, co możesz, to być innym
    - tylko i aż tyle.

    Pzdr: Catbert

  • 94. Data: 2004-11-12 17:07:26
    Od: "Ryszard" <r...@a...wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ryszard" <r...@a...wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie stać mnie na Wyborczą, wolę dzieciom kupić czekoladę. Co tam napisano?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Kolego Doktorze, za przeproszeniem robisz z siebie głupka. Na gazetę Cię nie
    stać, telewizji poza bajkami na Cartoon Network oraz Fox KidsCartoon
    Network. Nie staraj się dyskutować o sprawach, o których nie masz pojęcia.
    Skoro nie stać Cię na gazetę to biednemu naukowcowi zacytuję:

    Wypowiedź Giertych
    - z dnia 9 listopada przed południem: "Nieprawdą jest, ze spotkałem się z
    panem Kulczykiem, natomiast prawdą jest, że pod koniec sierpnia na
    uroczystości w Jasnej Górze pan Kulczyk zagadnął mnie w przejściu w
    klasztorze jasnogórskim"
    - z dnia 9 listopada do dziennikarzy: "Zagadnął mnie, ja mu nie radziłem,
    aby przestawił informację o panu prezydencie czy dawał kompromitujące
    materiały odnośnie do prezydenta".
    - z dnia 9 listopada wieczorem: "To, o co jego rzeczywiście pytałem, co
    mnie interesował, to jego wiedza na temat przyczyn zawarcia kontraktu ze
    spółka J&S"
    - z dnia 11 listopada: "Zamieniliśmy parę zdań na korytarzu, potem
    przeszliśmy do refektarza. Była kawa, herbata, ciastka i jabłka.
    Rozmawialiśmy kilkadzisiąt minut. (...) To ja wyznaczyłem miejsce i czas
    spotkania".

    Odpowiedz sobie sam kolego Doktorze czy Giertych mataczy, kłamie czy też
    dosięgła go chwilowa amnezja i nie pamiętał 9 listopada, że spotkał się z
    Kulczykiem.

    Ryszard

  • 95. Data: 2004-11-12 17:51:42
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 16:01:26 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    [ciach bzdury]

    > Jak to?!? Znów pan próbuje odwraca? kota ogonem? Czyli wed?ug pana
    > A?ganow - by?y szpieg KGB z ZSRR i dr Kulczyk próbowali przeszkodzi?
    > Rosjanom w
    > przj?ciu kontroli? Kot w butach II? Pan jest podobny ze swoimi pogl?dami
    > czasami do Redaktora NIE Jerzego Urbana, który w stanie wojennym w ten
    > sposób w telewizji robi? z ca?ego narodu idiotów.

    Szanowny panie doktorze. Ja napisałem tylko, że komisja została powołana
    dla zbadania okoliczności zatrzymania prezesa orlenu w związku z
    planowanym podpisaniem kontraktu z rosyjską firmą J&S. A zatem jej
    zadaniem jest sprawdzić kto kazał przeszkodzić w zawarciu tego kontraktu.

    [ciach bzdury]

    > Nie, dla obu. S?d powinien w takim przypadku ustali?, ?e miedza ta jest
    > terenem neutralnym, który umo?liwia dost?p do pola obu w?a?cicielom, lub
    > podzieli? miedz? dok?adnie na po?ow? przez ?rodek.

    Teren neutralny, tak? Więcej pytań nie mam.

    > Na pocz?tku wyrok wyda?by
    > si? mo?e niesprawiedliwy dla obu rolników, ale po czasie by? mo?e
    > zjednoczy?by ich. Natomiast przyznanie miedzy tylko jednemu, je?li obaj
    > mieli do niej prawo mo?e zaostrzy? konflikt pomi?dzy nimi. Mo?e w?a?nie
    > o to chodzi obcym agentom w s?dach.

    W jakim ty świecie żyjesz człowieku.

> [...]
    > s?d
    > otrzyma? pismo o oddalenie powództwa, poniewa? ?on? przywrócono do pracy.
    > Powództwo oddalono, nie zas?dzono kosztów jakie ponie?li?my firmie,
    > która j?
    > zrobi?a na szaro. Ewidentnie w tym przypadku nie mo?na by? zadowolonym z
    > wyroku przywrócenia do pracy bez obci??enia kosztami firmy, która
    > zawini?a.
    >

    > Jest na to post?powanie firm i broni?cych je prawników jedno okre?lenie:
    > po
    > prostu hitlerowski bandytyzm pod rz?dami SLD (by?ego PZPR)

    No i wszystko jasne. Zdradził się pan panie doktorze, panie brat_brata,
    brat_trollin, malte_morones, zapluty karzeł, Desert Storm. Ten sam opis
    nieszczęśliwego przypadku, to samo prymitywne słownictwo, ta sama
    lokalizacja nadawcy.

    Czy może pan mi powiedzieć co pan czuł gdy pan, doktor, powazny naukowiec
    i adiunkt publikował na Usenecie taką wypowiedź"

    "Ponosi winę taką, że zatrudnił debila-kierowcę i że zamiast pomóc
    pracownikowi starał się go dobić. Smyki z Energo-Inwest Katowice, a nie
    zakład. Skurwysyny i kurwa szefowa"

    "A jak nie to co? Czy to coś zmienia, że prawo bandyckie (np. art. 31 kk)w
    Polsce broni interesów Żydów i faszystów, zamiast pomagać Polakom? Niszczy
    Naród Polski, a ja przysięgałem bronić tego Narodu i chociaż miałbym was
    skurwysyny wszystkich wytłuc sprawiedliwości stanie się zadość."

    Czy pański przełożony na uczelni wie, jak się pan zabawia, panie adiunkcie?

    [ciach bzdury]

    --
    Falkenstein

  • 96. Data: 2004-11-12 19:55:10
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Rzecz w tym, że to nie prawnicy, komuniści czy inni "oni" tacy są - sami
    > tacy jesteśmy.

    Może oni tak, może Pan jest, ale ja nie... Szanowny Panie. Znam też innych,
    którzy nie są.
    Pozdrawiam
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 97. Data: 2004-11-14 19:31:51
    Od: "Karol Poplawski" <r...@y...com>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshc48ghfmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
> [...]
    > planowanym podpisaniem kontraktu z rosyjską firmą J&S. A zatem jej
    > zadaniem jest sprawdzić kto kazał przeszkodzić w zawarciu tego kontraktu.

    Gdyby faktycznie tak bylo jak pan klamliwie pisze sendziolku, to przede
    wszystkim przesluchiwani byliby funkcjonariusze ABW/policji, którzy dokonali
    zatrzymania w sprawie dowodów bedacych podstawa zatrzymania.
    [ciach bzdury]
    Propagandziorz z ciebie von Falkenstein.

> [...]
    > brat_trollin, malte_morones, zapluty karzeł, Desert Storm. Ten sam opis
    > nieszczęśliwego przypadku, to samo prymitywne słownictwo, ta sama

    Pomówien von Falkensteina ciag dalszy.

    > Czy może pan mi powiedzieć co pan czuł gdy pan, doktor, powazny naukowiec
    > i adiunkt publikował na Usenecie taką wypowiedź"

    Spytaj sie go co on czul, jak mu zone trachneli na autobahn tak, ze juz nie
    moze zarabiac pieniedzy.

> [...]
    > Naród Polski, a ja przysięgałem bronić tego Narodu i chociaż miałbym was

    Jakbym slyszal Cezarego Pazure i innych w tym dziele kinematografii polskiej
    Psy albo cos tam.

    > Czy pański przełożony na uczelni wie, jak się pan zabawia, panie adiunkcie?

    Tak, wszyscy juz wiedza, dlatego sie dolaczylismy do dyskusji. Podobno donos
    zlozyl von Falkenstein. Potraktowali donos jak pomowienie. Potem wszyscy
    wybuchneli smiechem, ze "Psy" i Czarek Pazura moga sie schowac.

    Karol

  • 98. Data: 2004-11-14 19:44:44
    Od: "Karol Poplawski" <r...@y...com>

    > Moje stwierdzenie nikogo nie obraża, ani uczelni, ani adiunktów -
    > stwierdzam jedynie fakt, że ludzie chorzy psychicznie nie są pozbawiani
    > praw.

    Oczywiscie. Niektorzy nawet moga zasiadac w rzadzie i zarzadach firm takich jak
    Orlen. Niektórzy zostaja policjantami, niektórzy prawnikami.

    > Założenie, że wśród pracowników naukowych nie zdarza się np.
    > schizofrenia jest abstrakcyjne

    Podobnie jak zalozenie, ze wsrod policjantow i prawnikow ich nie ma.
    Statystyki pokazuja, ze wsrod polcjantow jest wiecej schizofrenikow niz wsrod
    wykladowcow uczelni.

    >- o ile osobniki mongoloidalne nie
    > obejmują katedr, o tyle przypadłości ujawniające się z czasem są możliwe
    > - choroba nie wybiera.

    Slusznie. W kazdym resorcie. W rzadzie, czy na stanowisku prezydenta, czy gdy
    ktos jest biznesmenem. Podobno sam dr Kulczyk jest w szpitalu w Londynie i tam
    go lecza.

    > Bardziej niż donosicielstwo boli mnie, że adepci prawa i ich nauczyciele
    > sami go nie szanują

    Swinte slowa panie kolego swinte slowa.

    > Swego czasu ujawniono pogląd, że po 2000r. normalnych miało być 6% -
    > pytanie w tym kontekście, kto jest normalny pozostaje otwarte.

    Wedlug sendziolka Von Falkensteina to pewnie jak z prawem z ta normalnoscia.
    Wszystko zalezy od doboru kryteriów oceny normalnosci.

    Raz walczac przeciwko wyzyskowi i niesprawiedliwosci jest sie normalnym kiedy
    indziej nienormalnym, zalezy po ktorej stronie jest interes polityczny.

    Karol

  • 99. Data: 2004-11-17 16:56:28
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 12 Nov 2004 00:58:54 +0100,
    PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> screamed:

    > No, gorzej to juz napewno byc nie moze;))

    Niestety, zawsze moze byc gorzej. Ja raczej obstawialbym, ze napewno
    nie bedzie lepiej (-: Na szczescie bardziej na miejscu jest tu tryb
    przypuszczajacy - byloby (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 17:55:25 user up 10433 days, 5:50, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Don't take life seriously, you'll never get out alive.