  • 1. Data: 2004-11-10 20:23:02
    Temat: Kraków, strefy
    Od: "Michal" <c...@g...pl>

    Witam. Mam pytanie do Grupowiczów, przedstawie nieco sytuacje.
    W Krakowie w strefie oznaczonej symbolem C istnieje obowiazek oplacania
    miejsca postoju wedlug taryfikatora:
    pół godziny 1 zł, a godzina 3 zł. Moje pytanie jest nastepujace: czy mozna
    jedna godzine za 3 zlote zastapic dwoma druczkami po 1zl czyli po pol
    godziny ? Prosze o odpowiedz . Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-10 21:37:04
    Temat: Re: Kraków, strefy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michal" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    Podejrzewam, że nie. Przynajmniej tak wynika z tego co piszesz.

  • 3. Data: 2004-11-11 07:32:13
    Od: "ErrOR" <j...@p...fm>

    > pół godziny 1 zł, a godzina 3 zł. Moje pytanie jest nastepujace: czy mozna
    > jedna godzine za 3 zlote zastapic dwoma druczkami po 1zl

    A wiec tak. Nie widzialem na oczy tych druczkow ale ... Ogolnie podejrzewam
    mozna zrobic tak jak piszesz, ale w przypadku gdy kupisz bilecik za 1 zl, po
    pol godz. przyjdziesz i wykupisz nast. druczek. Na druczku jest pewnie
    godzina zakupu stad jest on pewnie wazny tyle czasu za ile zaplaciles od
    godz. wydrukowanej na nim.

    Pozdr.
    ErrOR

  • 4. Data: 2004-11-11 08:34:30
    Od: "Michal" <c...@g...pl>

    No wlasnie nie ma na nim zadnych nadrukow tylko samemu wpisujesz godzine i
    date. Mozna sobie na przyklad kupic 50 takich druczkow na caly miesiac zeby
    nie biegac i szukac Panow i Pan w zoltych kamizelkach. To jest taki normalny
    druczek, z rybryka daty, godziny na ktorych zaznaczasz od kiedy stoisz w
    danej strefie:)

  • 5. Data: 2004-11-11 19:27:32
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

> [...]
    > jedna godzine za 3 zlote zastapic dwoma druczkami po 1zl czyli po pol
    > godziny ? Prosze o odpowiedz . Pozdrawiam

    nie mozna
    chyba ze bedziesz przychodzil do auta co pol godziny i wymienial bilecik

  • 6. Data: 2004-11-14 00:00:57
    Od: "regent..." <r...@o...pl_TOTEZ>

    Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:cn0efn$h58$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > nie mozna
    > chyba ze bedziesz przychodzil do auta co pol godziny i wymienial
    bilecik

    a jesli w trakcie skreślania zmienię zdanie...???

    regent...

  • 7. Data: 2004-11-15 08:15:11
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "regent..." <r...@o...pl_TOTEZ> napisał w
    wiadomości news:cn6784$rjn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w
    > wiadomości news:cn0efn$h58$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > bilecik
    >>

    > a jesli w trakcie skreślania zmienię zdanie...???

    to zmarnujesz bilecik
    myslisz, ze ktos sie tym przejmie?

  • 8. Data: 2004-11-15 12:00:38
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Michal pisze:

    [...]

    > podejrzewam
    > po

    Po pierwsze - Kazdy odpowiada za siebie..
    wiec zrobisz jak zechcesz...

    Po drugie -przeczytaj bilecik uwaznie..
    na odwrocie jest "instrukcja obslugi"

    Tamjest cennik
    PIERWSZE pol godziny - 1 zl
    PIERWSZA godzina 3 zl
    DRUGA godzina 3,1
    TRZECIA godzina 3,2

    Teraz przypomnij sobie jak placisz na parkingu...

    I sam sobie odpowiedz, czy dwa bileciki po 1 zl to oplata za PIERWSZA
    godzine..

    No a gdybys chcial 2 razy stac PIERWSZE pol godziny to ...
    Ci mli panowieco fotografuja samochody robia to po ok 10 minutach
    od spisania numerow..
    i Fotografuja samochod tak, ze widacwszystkie wylozone karty....

    Powodzenia... i rob jak uwazaz...

    Boguslaw