  • 61. Data: 2004-11-11 16:40:55
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: p...@n...pl

    > Użytkownik "Pawel" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > tez
    > innym.
    >
    > Podobnie jak sam Pan mgr Roman Giertych też pewnie nie myśli tylko o sobie,
    > ale również o czymś innym. Między innymi o nas Polkach i naszej przyszłości.
    >
    > Wyrazy szacunku dla pana magistra Giertycha.
    > Pozdrawiam,
    > Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

    panie doktorze, widze, ze utrzymuje sie u pana jakas wyjatkowa estyma, majaca
    swe zrodlo w poprzednim ustroju, do uzywania przed nazwiskeim tytulu naukowego -
    ale na litosc boska, to robi sie w uzasadnionych wypadkach, podczas zapowiedzi
    prelegenta etc. a nawiasem mowiac - tytułu magistra juz dzis nawet wstyd
    uzywac, czlowiek chelpiacy sie mgr przed nazwiskiem to zwyczajny i...ta :)
    studia to smiesznie prosta sprawa.
    pozdr.

  • 62. Data: 2004-11-11 17:09:53
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > panie doktorze, widze, ze utrzymuje sie u pana jakas wyjatkowa estyma,
    majaca
    > swe zrodlo w poprzednim ustroju, do uzywania przed nazwiskeim tytulu
    naukowego -

    Jaki ustrój zatem był według Pana w USA i krajach Europy zachodniej, że
    nawet na kartach kredytowych piszą tam DR. Imię Nazwisko. Piszą tak na
    korespondencji urzędowej, w niektórych dokumentach... W korespondencji na
    uczelniach często używa się tytułów przez szacunek dla wkładu pracy w
    zdobycie dyplomu.

> [...]
    wstyd
    > uzywac, czlowiek chelpiacy sie mgr przed nazwiskiem to zwyczajny i...ta :)

    Smutne, że według Pana tytuł i dyplom magistra oznacza "i...ta". Według mnie
    tak nie jest. Mamy inne kryteria wartości. Ja jestem dumny z mojego Ph.D. i
    nie wstydzę się tego dyplomu.

    Szkoda, że w Polsce wartość zdobytego wykształcenia dewaluuje się, podczas
    gdy cenniejsze stają się inne wartości np. umiejętność kombinowania i bycia
    cwaniakiem, znajomości.... Skoro kombinator i cwaniak może zarobić 10 razy
    tyle, 100, 1000 a nawet miliony razy więcej niż człowiek, który pół życia
    poświęci na zdobycie wysokiego stopnia naukowego i brakuje mu czasami na
    jedzenie dla dzieci, to trudno się dziwić, że ludzie tacy jak Pan mają do
    tego takie a nie inne podejście i uważają ludzi wysoko wykształconych za
    i...tów. Przykładem może być właśnie afera, o której dyskutujemy. Czy
    wiadomo jakie pieniądze wchodziły w grę za kombinacje polegające na
    wyprzedaniu Rosjanom majątku narodowego w postaci strategicznie ważnych
    gałęzi przemysłu? Ciekawe czy pan Bagsik również za i...tów uważał mgr, dr i
    prof., których oszukał i wywiózł ich pieniądze do Izraela.

    > studia to smiesznie prosta sprawa.

    Być może pan jest geniuszem.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 63. Data: 2004-11-11 17:13:17
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > najmocniej przepraszam ale jaki zwiazek ma ow tekst z zasadniczym celem
    tej
    > listy dyskusyjnej? opowiadania o zyciu, spostrzezenia dt. politykow,
    aktorow i
    > piosenkarzy to prawdopodobnie "lista dyskusyjna - zwierzenia".
    > przestrzegajmy zasad!
    > pozostaje z szacunkiem

    Udzieliłem odpowiedzi na to pytanie. Jest ona w tym wątku. Wątek dotyczyć
    miał głównie mecenasa Romana Giertycha wiceprzewodniczącego komisji śledczej
    w sprawie afery Orlenu, oraz śledztwa prowadzonego dla dobra Polaków i
    Zjednoczonej Europy.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 64. Data: 2004-11-11 17:14:23
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 15:59:21 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    [ciach]

    > Jest to Pana subiektywny pogl?d. Moim zdaniem prawnicy polscy powinni by?
    > dumni z Pana mecenasa Romana Giertycha.

    Z jego chamskiego zachowania w komisji śledczej? Politycznym podejściu do
    sprawy? Z jego kreowania własnego wizerunku medialnego pod pozorem troski
    o sprawy państwa?

    > Poza tym polskie prawo i przede wszystkim sprawiedliwo?? pozostawiaj?
    > wiele do ?
    > yczenia, o czym razem z ?on?
    > mieli?my okazj? si? tak niedawno przekona?, zreszt? ju? nie pierwszy raz.
    > Przekonuje nas o tym ka?da afera w Polsce, która chwil? po ujawnieniu
    > ga?nie. Afera Orlenu wydaje si? by? nieco inn?, ale ju? wida? próby
    > wyciszenia Pana mecenasa Giertycha.

    Sprawiedliwość i prawo to dwie różne rzeczy. Sprawideliwość to przekonanie
    że wyrok jest taki jaki powinien być. Dlatego nie istnieje uniwersalna
    sprawiedliwość, a co najwyżej sprawiedliwość silniejszego.

    > Pierwszy raz s?ysz? o takim konkursie. Czy Szanowny Pan wie jakie s?
    > nagrody do zdobycia w tym konkursie i jakie s? warunki uczestnictwa?

    Nagrodą jest ciepła posadka na następne cztery lata. A warunkiem
    uczestnistwa jest ostentacyjna troska o dobro ojczyzny i chęć dorwania się
    do koryta.

    > Szanowny Panie, jak ja si? mog? nad tym zastanawia?, skoro pierwszy raz o
    > tym od Pana s?ysz? i nie wiem nawet czy Pan pisze prawd?, poniewa? nie
    > uczestnicz? w tajnych posiedzeniach komisji i nie mam mo?liwo?ci
    > ogl?dania ich w telewizji.

    Wspominali o tym "normalni" członkowie komisji. Nie tylko ci z SLD. A
    Giertych temu nie zaprzeczył.

    > Szanowny Panie. Jednym s?owem zgadza si? Pan chyba, ?e gdyby te
    > przes?uchania odbywa?y si? w "normalnym" s?dzie ju? dawno sprawa by
    > przycich?a.

    Nie powiedziałem tego. owiedziałem tylko, że gdyby pan mecenas Giertych w
    taki sposób przesłuchiwał świadka przed sądem zostałby przez sędziego
    upomniany a w razie braku poprawy skierowano by wniosek o wszczęcie
    postępowania dyscyplinarnego. Bo adwokat nie ma prawa ubliżac świadkowi,
    komentowac jego zeznań, przerywac jego odpowiedzi.

    > Pan mecenas Roman Giertych wraz z innymi cz?onkami komisji mo?e
    > trafiliby do wi?zienia, albo nawet do szpitala psychiatrycznego na
    > obserwacj?, a polski przemys? zaopatruj?cy Polsk? w strategicznie wa?ne -
    > energi? i paliwa zosta?by sprzedany Rosjanom, którzy przej?liby wkrótce
    > kontrol? nad Polsk?, kupuj?c to i owo bez afer.

    Taaa, standardowa gadka histeryków suwerennności. Panie Doktorze, Rosjanie
    kontroluja nas i bez kupowania Orlenu. Kurek z ropą jest po ich stronie
    granicy. A suwerennośc to słowo, które sie przeżyło. Globalizacja
    posunięta jest zbyt daleko by mówic o suwerenności w takiej postaci jak w
    okresie międzywojennym. Epoka suwerennych państw narodowych się skończyła
    i świat dzieli się na bloki gospodarczo-militarne. Mieliśmy wybór - albo
    Europa albo Rosja, i całe szczęście pan Giertych i spółka nie zdołali
    pchnąć nas w objęcia Rosji.

    > Czy oni k?ami?, czy nie, trudno powiedzie? z mojego punktu widzenia.
    > Widocznie ma dowody. Wspomina? co? o nagraniach ABW. Mam nadziej? Pan
    > mecenas Giertych zdo?a udowodni?, ?e oni k?amali.

    Jeżeli wie że kłamią, niech przedstawi dowody. Bo w trakcie przesłuchań
    wygląda to na to że bazuje na własnym przekonaniu.

    > wydje poza
    >
    > Nie wiem, by? mo?e ma Pan racj?.

    > Zacznijmy mo?e od tego, ?e ja nigdy nie próbowa?bym sprzeda? kontroli nad
    > energi? i paliwami w Polsce (kraju NATO) Rosjanom, którzy nie s?
    > cz?onkami NATO.
    > Zawsze do Polski b?d? móg? wróci?, poniewa? nie kombinnuj?, nie oszukuj?,
    > nie sprzedaj? Polski i.t.d.
    > Dalsza odpowied? na ten temat by?aby w stylu "gdyby babcia mia?a w?sy,
    > czy by?aby dziadkiem".

    Czyli wierzy pan w rojenia Giertycha i Wasermana. Dowody niepotrzebne.
    Kulczyk jest szpiegiem i oszustem bo Giertych tak powiedział. A gdzie
    dowody?

    --
    Falkenstein

  • 65. Data: 2004-11-11 18:26:06
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Thu, 11 Nov 2004 09:55:32 +0100, na pl.soc.prawo, Grzegorz Kruk, Ph.D.
    napisal(a):

    No gościu walnąłeś parę byków i teraz jestem przekonany ,że jesteś trolelm
    Jak się chcesz pod kogoś podszywać to poczytaj trochę o najnowszych
    dziejach albo popytaj dziadka lub babci to może dowiesz się coś naprawdę
    na temat stanu wojennego,godziny policyjnej i tego ,że Soliodarnośc obecnej
    SLD w stanie wojennym niczego nie udowadniała bo nie mogła, wtedy była
    jeszcze PZPR a SLD powstała znacznie później .
    Twój adres itp zanlazły sie w moim hamsterze.

    Nie karmić dalej trola
    JanuszHr

  • 66. Data: 2004-11-11 18:50:30
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > korespondencji urzędowej, w niektórych dokumentach... W korespondencji na
    > uczelniach często używa się tytułów przez szacunek dla wkładu pracy w

    prosze obejrzec np. serial 40-to latek.. panie inzynieze... itd. bo naonczas
    inzynierem, magistrem, pomijam juz dra, prof. ... byli naprawede nieliczni,
    wtedy moze cos mgr znaczyl ale teraz... panie szanowny! studenci, ktorzy koncza
    studia to /pomijam oczywiscie wyjatki i studentow np UW, AE/ zazwyczaj
    'konglomerat bezplciowosci intelktualnej', powstalo teraz uczelnik prywatnych
    bez liku, sa uniwersytety np swietokrzyski, rzeszowski.. poziom nauczania na
    nich urga wszelkiej przyzwoitosci, taki student po 5 latach ma pustke w glowie,
    jesli z wlsnej nieprzymusowej woli /a to sa wyjatki/ nie chce czegos sie nauczyc
    - nei zrobi tego! znam spora grupke studentow wiec to co pisze nie jest czczym
    belkotem profana.
    a teraz do drugiego watku- dra w pismach urzedowych etc. - przeciez napisalem,
    ze powinno sie uzywac tytulow gdy jest to rzeczowo uzasadnione, np. podczas
    prelekcji, a zatem spokojnie mozna wlaczyc w to pisma urzedowe. ale karty
    kredytowe to przesada.

> [...]
    > tak nie jest. Mamy inne kryteria wartości. Ja jestem dumny z mojego Ph.D. i

    napisalem: czlowiek chelpiacy sie tym tytulem, a nie posiadajacy taki tytul -
    roznica jest zasadnicza.

> [...]
    > gałęzi przemysłu? Ciekawe czy pan Bagsik również za i...tów uważał mgr, dr i
    > prof., których oszukał i wywiózł ich pieniądze do Izraela.

    niestety nie jestem, ale jestem realista, ktory o studiach, studentach, poziomie
    nauczania na polskich uczelniach co nieco wie.
    pozdr.

  • 67. Data: 2004-11-11 18:59:45
    Od: "Ryszard" <r...@a...wytnij.net.pl>

  • 68. Data: 2004-11-11 19:00:51
    Od: "Ryszard" <r...@a...wytnij.net.pl>

  • 69. Data: 2004-11-11 19:15:10
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 13:07:11 +0100, Rodrig Falkenstein napisał(a):

    > Informuję szanownego pana że kult flagi czerpie swe korzenie w okresie
    > wojny o niepodległość i jest ona podstawowym amerykańskim symbolem
    > narodowym. W Polsce, o czym jako tak wielki patriota winien Pan wiedzieć,
    > symbolem narodowym jest Orzeł Biały. Ponadto, zgodnie z obowiązującym
    > prawem wywieszanie barw narodowych w dni inne niż święta państwowe jest w
    > Polsce karalne jako obraza symboli narodowych.

    Czy aby na pewno? ZTCW to ta ustawa:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/0467.htm znosi ten dziwny zakaz (który
    chyba powstał tylko dlatego, żeby był jakiś paragraf na ludzi co za komuny
    chcieli 3 maja lub 11 listopada świętować)
    Niestety nie mogę nigdzie znaleźć oryginalnej ustawy z 1980 roku, więc nie
    jestem pewien czy rzeczywiście ten zakaz został zniesiony.

    Maciej Olędzki

  • 70. Data: 2004-11-11 19:50:51
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsha8t9gsmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Z jego kreowania własnego wizerunku medialnego pod pozorem troski
    > o sprawy państwa?

    Głęboko wierzę, że Panu mecenasowi Romanowi Giertychowi chodzi jednak może
    faktycznie nie tyle o sprawy Państwa, ale o los ludzi zamieszkujących ten
    region Zjednoczonej Europy. Dowodem może być to, iż on, a nie Pan jest
    wiceprzewodniczącym komisji śledczej w sprawie afery próby sprzedaży
    strategicznie ważnych gałęzi przemysłu polskiego Rosjanom.

    > Sprawiedliwość i prawo to dwie różne rzeczy.

    Dziękuję. W zasadzie nie mam do Szanownego Pana więcej pytań. Poddaję ten
    osąd ocenie opinii publicznej.

    > Sprawideliwość to przekonanie że wyrok jest taki jaki powinien być.
    Dlatego nie istnieje uniwersalna
    > sprawiedliwość, a co najwyżej sprawiedliwość silniejszego.

    Przypomina mi Pan z historii okres władzy Adolfa Hitlera - bezwzględnego, w
    mojej opinii, furiata. On też często dawał przykłady sprawiedliwości
    silniejszego. Podobnie Stalin i wielu innych zapisanych w historii.

    > Taaa, standardowa gadka histeryków suwerennności.

    Znów chyba próbuje mnie Pan obrazić.

    > Panie Doktorze, Rosjanie kontroluja nas i bez kupowania Orlenu.

    Pierwsze słyszę. Co na to Amerykanie i NATO? Jak mogą do tego dopuścić,
    jeżeli jest to prawda.

    > Kurek z ropą jest po ich stronie granicy.

    Amerykanie kupują ropę w krajach arabskich i sprowadzają tankowcami. Za litr
    benzyny płacą dzięki temu nie całe 2 zł i też mają w cenie podatek i
    koszty...

    > A suwerennośc to słowo, które sie przeżyło. Globalizacja
    > posunięta jest zbyt daleko by mówic o suwerenności w takiej postaci jak w
    > okresie międzywojennym.

    Cieszy mnie Zjednoczenie Polski z Europą zachodnią, wstąpienie do NATO i
    globalizacja w kierunku demokracji, wolności słowa, lepszych standardów
    życia (przynajmniej takie były plany i teoria, w praktyce wciąż przypadki
    bicia i mordowanie niewinnej młodzieży, donosy za swobodne wypowiedzi,
    nadużywanie władzy, afery i.t.d.)
    Globalizacja z Rosją już była od roku 1945 i chyba nie chcemy drugi raz
    ponownej globalizacji z krajem, w którym życie człowieka znaczy często mniej
    niż pieniądze i interes polityczny grup rządzących. Ja byłbym ostrożny z tą
    globalizacją z Rosją, przynajmniej dopóki w Rosji nie nastaną rządy
    prawdziwej wolności i demokracji, tak aby Rosjanie mogli zjednoczyć się z
    resztą Europy. Zapewne w Rosji też mieszka wielu cennych i mądrych ludzi,
    którzy mogliby w przyszłości mieć swój wkład w rozwój Europy, czy w dalekiej
    przyszłości w rozwój Zjednoczonego Świata. Tragedia w Biesłanie uświadamia,
    że rząd Rosji wciąż trzyma się starych zasad i sprzedanie tym ludziom
    ważnych dla Polski gałęzi przemysłu może mieć poważne ujemne konsekwencje
    dla rozwoju naszego kraju.

> [...]
    > i świat dzieli się na bloki gospodarczo-militarne. Mieliśmy wybór - albo
    > Europa albo Rosja, i całe szczęście pan Giertych i spółka nie zdołali

    Wygląda na to, że próbuje Pan "odwrócić kota ogonem".
    Z wypowiedzi Pana mecenasa Giertycha na konferencji prasowej wynika, że on,
    ABW i komisja śledcza nie chcą dopuścić abyśmy ponownie byli "pchnięci w
    objęcia Rosji" jak w 1945.

    > Czyli wierzy pan w rojenia Giertycha i Wasermana. Dowody niepotrzebne.
    > Kulczyk jest szpiegiem i oszustem bo Giertych tak powiedział. A gdzie
    > dowody?

    Nie wiem kto to jest Pan Waserman.
    Nie wypowiadam się na temat winy konkretnie Pana Kulczyka, który podobno
    spotykał się ze szpiegiem KGB Ałganowem i innymi osobistościami w celu
    sprzedania Rosjanom kontroli nad przemysłem produkcji energii i paliw w
    Polsce, a teraz schował się w Anglii. Do ustalenia winy została powołana
    komisja, której wiceprzewodniczącym jest mecenas Roman Giertych. Wypowiadam
    się głównie na temat intencji Pana mecenasa Giertycha, które moim zdaniem są
    szczere.

    Swoją drogą chciałbym tym Panom w rządzie i pozostałym przesłuchiwanym zadać
    pytanie jak to się stało, że za bezcen prawie Pan dr(?) Kulczyk stał się
    właścicielem państwowego przedsiębiorstwa, a potem kombinował jak je
    sprzedać Rosjanom. Jak to się dzieje, że państwowe przedsiębiorstwa w Polsce
    doprowadzane są często celowo do upadłości, a potem sprzedawane za bezcen
    takim ludziom jak Pan Kulczyk.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.