  • 1. Data: 2004-11-10 21:24:44
    Temat: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Oglądałem dzisiaj konferencję prasową pana mecenasa Romana Giertycha na TVN.
    24. Miałem okazję słuchać go i oglądać pierwszy raz w życiu. Mówił bardzo
    rozsądnie i rzeczowo. Szkoda, że w Polsce nie wszyscy prawnicy są równie
    obiektywni jak on. Szkoda, że większości jest obojętny los naszego kraju,
    ludności i nasza przyszłość. Szkoda, że tylko nielicznych prawników obchodzi
    sprawiedliwość. Gdyby w Polsce było więcej takich ludzi jak Roman Giertych z
    Ligi Polskich Rodzin, zapewne byłoby nam wszystkim lepiej.

    Przeglądając posty, wyczytałem, że prawnicy specjalizują się teraz w pisaniu
    donosów, z czego od lat słyną niektórzy Polacy poczynając od Obywatela
    Piszczyka. Nie wstyd wam? Ktoś tam stwarza zagrożenie dla sieci, ponieważ
    napisał coś co myśli o obywatelach Izraela? Przypomina to czasy epoki
    stalinowskich donosów. Wstyd panowie.

    Spędziłem poza granicami Polski kilka lat w poszukiwaniu środków na
    utrzymanie rodziny. Skończyłem w Irlandii studia. Mieszkałem kilka lat w
    Japonii. Wróciłem do kraju, który reklamowany był w roku 2000 jako kraj
    wolny, kraj w którym zaszły "głęboko idące przemiany". To co faktycznie
    zastałem widzimy sami na takich konferencjach prasowych z udziałem Romana
    Giertycha i tutaj w tej grupie. To co faktycznie zastałem przeraża mnie.

    Wyrazy szacunku dla pana Giertycha.
    Pozdrawiam,
    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 2. Data: 2004-11-10 21:43:00
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    Jedna podstawowa sprawa. Obowiązkiem prawnika jest obrona interesów klienta.
    To jedynie sąd ma być obiektywny. Załóżmy organ ścigania. Ale nie adwokat
    czy radca prawny.

  • 3. Data: 2004-11-10 23:50:31
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Wed, 10 Nov 2004 22:24:44 +0100, na pl.soc.prawo, Grzegorz Kruk, Ph.D.
    napisal(a):

> [...]
    > Giertycha i tutaj w tej grupie. To co faktycznie zastałem przeraża mnie.

    No Szanowny Panie wychowany w obcych krajach wygłosiłeś niezły manifest
    polityczny. Byłeś wszędzie gdzie dobrze a my zwykli zjadacze chleba
    musieliśmy tu uczyś się studiować ,zrabiać nie raz nędzne grosze które
    nawet na bilet do tej Japonii nie starczyły no i dalej już nie będe pisał
    .Jak cię przeraża to,to daltego ,że jak księzniczka leżaleś na wielu
    piernatach , a teraz prostu położyli Cię na groch bez piernatów i cię
    gniecie.Pomieszkaj parę lat tu to może zrozumiesz co i o co chodzi tym
    udzielającym tych świetnych wywiadów.Jest taki mądry Polak/ /Korwin Mike/
    który powiedział ,że jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.
    Pan Giertych jak zacznie rządzić to napewno pójdziemy z torbami.
    JanuszHr

  • 4. Data: 2004-11-11 00:07:32
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    JanuszHr wrote:
    > Wed, 10 Nov 2004 22:24:44 +0100, na pl.soc.prawo, Grzegorz Kruk, Ph.D.

    (ciach, bo szkoda cytować)

    >. Pan Giertych jak
    > zacznie rządzić to napewno pójdziemy z torbami.

    Co będzie straszliwą zmianą, bo jak wiadomo, obecnie, pod rządami
    teraźniejszych elyt to już sami nie wiemy, gdzie pieniądze i innne dobra
    upychać:)).

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 5. Data: 2004-11-11 00:21:08
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Thu, 11 Nov 2004 01:07:32 +0100, na pl.soc.prawo, PAweł napisal(a):

    > (ciach, bo szkoda cytować)

    > Co będzie straszliwą zmianą, bo jak wiadomo, obecnie, pod rządami
    > teraźniejszych elyt to już sami nie wiemy, gdzie pieniądze i innne dobra
    > upychać:)).

    A uważasz ,że jak on zacznie rządzić to będzie lepiej ?
    JnauszHr

  • 6. Data: 2004-11-11 01:05:17
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cmu102$5g6$1@atlantis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.
    <g...@t...pl> pisze:

    <cut, nie ma sensu cytować>

    > Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.
    "Dr."??? Wątpię. W zasadzie - wykluczone. Może kupiony "mgr."?
    Historyjka głupawa, ale fajnie, że właśnie tu zdecydowałeś się
    skompromitować.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2004-11-11 05:10:09
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Jotte" <t...@W...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cmudr6$d8b$1@news.dialog.net.pl

    > [....................]
    > "Dr."??? Wątpię. W zasadzie - wykluczone. Może kupiony "mgr."?
    > Historyjka głupawa, ale fajnie, że właśnie tu zdecydowałeś się
    > skompromitować.

    Hehe, nie dajcie się nabrać. On pisze we własnej obronie.
    Przecież to ten sam nawiedzony "Zapluty Karzeł Reakcji".

    PS. Cytat z soc.culture.polish - http://tinyurl.com/45e2y

    A kim byl p.Grzegorz? A kim nie byl?! Pan Grzegorz pisal
    tu i jako brat_brata, brat_olin, Ryszard S Gorski, Edward
    Lewandowski, Leszek Kleczkowski, Desert Storm, Grzegorz
    Kruk,Ph.D., g...@n...com, Halloween Monster,
    Kapitan Nemo, przedostatni samuraj, oficer polityczny, Herr
    Von Glowisia, John Walker, Jerzy Popieluszko, Zapluty
    Karzel Reakcji, etc., etc.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Wierz mi... nie ufaj nikomu."

  • 8. Data: 2004-11-11 08:24:14
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > User "Jotte" <t...@W...pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:cmudr6$d8b$1@news.dialog.net.pl
    >
    > Pozdrawiam - Andrzej_K.
    > "Wierz mi... nie ufaj nikomu."
    > www.amikom.com.pl

    Dobrze, że chociaż ufasz temu, który napisał tą brednię jaką zacytowałeś z
    soc.culture.polish

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 9. Data: 2004-11-11 08:33:34
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > "Dr."??? Wątpię. W zasadzie - wykluczone. Może kupiony "mgr."?
    > Historyjka głupawa, ale fajnie, że właśnie tu zdecydowałeś się

    Nie wiem czy wiesz, ale obrażasz mnie, zresztą nie ty jeden. Nie pobiegnę z
    tym od razu do abuse, ponieważ nie jestem kapusiem jak niektórzy tutaj.
    Wielu Polaków obrażało mnie w przeszłości i obrażają mnie do dzisiaj. Wątpić
    możesz.

    Ukończyłem studia doktoranckie na uniwersytecie o tradycjach równych
    Cambridge. Pracowałem kilka lat w Narodowym Instytucie w Japonii. Robiliśmy
    tam rzeczy, o których w Polsce dopiero zaczyna się mówić po dziesięciu
    latach. Oczywiście nie muszę wspominać, że zainteresowanie w Polsce moimi
    pracami po powrocie 4 lata temu z Japonii było żadne, lub prawie żadne.
    Nawet nie było tu dla mnie pracy, ponieważ nie byłem ani prawnikiem ani
    policjantem. 6 miesięcy w roku 2000 byłem bezrobotny, zarejestrowany w
    Urzędzie Pracy w Sosnowcu. Możesz to sprawdzić. Tutaj są ważniejsze rzeczy
    niż nauka. Np. prawo i policja.

    Publikacje jakie publikowałem w USA, UK, RFN i Japonii możesz znaleźć w
    czytelni. Być może wtedy uwierzysz, gdy zobaczysz. W Boga chyba wierzysz,
    chociaż go nie widziałeś.
    Pozdrawiam,
    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 10. Data: 2004-11-11 08:55:32
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "JanuszHr" <h...@p...com> napisał w wiadomości
    > Wed, 10 Nov 2004 22:24:44 +0100, na pl.soc.prawo, Grzegorz Kruk, Ph.D.
    > napisal(a):
    > No Szanowny Panie wychowany w obcych krajach wygłosiłeś niezły manifest
    > polityczny.

    To nie jest tak kolorowo, jak pan opisał. Wychowałem się tutaj w Polsce. W
    wieku 17/18 lat panowie z rządu PZPR przygotowali Stan Wojenny. Zniszczono
    nasze najpiękniejsze lata młodości, które nigdy nie powrócą. Byłem wtedy
    poniżany przez policję, szarpali nas na ulicy, gdy wracało się 22:15 do domu
    od dziewczyny. Mojego kolegę z klasy maturalnej przy mnie pobili, podczas
    gdy drugi policjant mnie trzymał i szarpał. Wtedy nawet nie nie było można
    się nikomu poskarżyć, ani założyć sprawę. Do dzisiaj takie incydenty uchodzą
    policji bezkarnie, za sprawą polskich prawników.

    > Byłeś wszędzie gdzie dobrze a my zwykli zjadacze chleba
    > musieliśmy tu uczyś się studiować

    Też tu się uczyłem i studiowałem w stanie wojennym. Też było nam ciężko żyć.
    Wyjechałem dopiero jako mgr, absolwent polskiej uczelni, kiedy zaczęto dawać
    każdemu paszporty, gdy Solidarność udowodniła obecnemu SLD, że też jesteśmy
    ludźmi i powinniśmy miec równe prawa. SLD nie pamięta chyba tamtych czasów,
    albo liczą na to, że ludzie zapomnieli.

    > zrabiać nie raz nędzne grosze które
    > nawet na bilet do tej Japonii nie starczyły no i dalej już nie będe pisał
    > .Jak cię przeraża to,to daltego ,że jak księzniczka leżaleś na wielu
    > piernatach ,

    Nie, ciężko tam pracowałem, aby osiągnąć to co mam. Przed obroną pracy
    doktorskiej, na którą przychodzi tam międzynarodowa komisja wiele nocy nie
    przespałem. Pracowałem od rana do późnego wieczora dzień w dzień, ponieważ
    mój "supervisor" nie miał więcej pieniędzy dla mnie na studiowanie. Wiązało
    się to też z rozłąką z rodziną. Stypendium jakie miałem starczało na
    jedzenie.

    W Japonii owszem, po doktoracie miałem już trochę więcej pieniążków i stać
    mnie było na przeloty co rok aby odwiedzić rodzinę, ale wciąż nie było mnie
    stać na to, aby mieszkać jak człowiek z rodziną, z dziećmi. Koszty
    utrzymania rdziny w Japonii były wtedy około 4 do 8 razy wyższe niż w
    Polsce. Jedź na kilka lat za granicę, zostaw żonę i dzieci, ponieważ tutaj
    nie możesz ich utrzymać, a zobaczysz jak tam jest samemu.

    > a teraz prostu położyli Cię na groch bez piernatów i cię
    > gniecie.

    Ano gniecie, ale bardziej gniecie mnie ta niesprawiedliwość i to, że wciąż
    jest tu ciężko żyć i wciąż zarabia się małe pieniądze, to że wciąz wiele
    dzieci nie dojada, cierpi, podczas gdy np. polską energetykę i firmy
    paliwowe próbowano sprzedawać Rosji, aby przynosiły one zyski Rosjanom.
    Polskie pieniądze wywożone są za granice przez oszustów, zamiast inwestować
    je na miejscu. Jest też wiele innych rzeczy, które mnie bolą.

    > Pan Giertych jak zacznie rządzić to napewno pójdziemy z torbami.

    Być może, że mówi coś innego a kiedyś zrobi inaczej, ale nie ma podstaw aby
    tak uważać. Poza tym to co robi już teraz świadczy o nim bardzo pozytywnie.

    Pozdrawiam,
    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.