  • 21. Data: 2003-08-07 16:09:16
    Temat: Re: Komunikacja miejska a znizka dla studentow
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > I to nie jest koniec absurdów. Na dzidziusia musisz wykupisz w kasie bilet
    > 100% zniżką czyli za darmo (ale bilet musi być). Jeżeli tego nie zrobisz,
    > konduktor wypisze ci taki biilet w pociągu i skasuje 0zł za bilet i kilka

    > za wypisanie.

    Dokladnie 2,80 jesli to trasa do 100km, a powyzej 100km 5,80. Paranoja
    kompletna. No i oczywiscie trzeba jeszcze trafic na tak uprzejmego
    konduktora, ktory zechcialby pomimo nie zgloszenia taki bilet wypisac - w
    przeciwnym razie mozna jeszcze zarobic 110zl mandatu za przejazd bez
    bezplatnego biletu.

    pdr
    Olo

  • 22. Data: 2003-08-07 16:11:11
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A nie 0zł za bilet, kilka zł za wypisanie i kilkadziesiąt zł opłaty
    > dodatkowej za jazdę bez bezpłatnego biletu? ;)

    To zalezy od tego na kogo sie trafi. Tzn. jesli zaraz po wejsciu zglosi sie
    w druzynie konduktorskiej brak biletu to oplaty dodatkowej nie bedzie,
    bedzie jedynie 2,80 / 5,80 oplaty za wydanie biletu w pociagu (nie dotyczy
    stacji bez kasy biletowej).Jesli natomiast sie tego nie zglosi to zgodnie z
    przepisami konduktor ma prawo wystawic wezwanie do uiszczenia oplaty
    dodatkowej 110 zl + przewozne 0 zl (oplate za wydanie biletu w pociagu w
    takich sytuacjach zastepuje oplata dodatkowa).

    pdr
    Olo

  • 23. Data: 2003-08-07 16:13:21
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > wiedziałam ze owa "zerówka" musi być. Poinformował mnie o tym pan
    konduktor
    > sprawdzając bilety:-)) Ale ponieważ był to ludzki człowiek uznał, że bez
    > sensu jest kasowanie2.80zl za wypisanie biletu o wartości 0zl. Powiedział
    > więc "powiedzmy że wóżek pani wiozła z Katowic a dzidzius dosiadł się w
    > Katowice Zawodziu bo tam nie ma kas biletowych, więc nie pobieramy opłat
    za
    > wypisanie biletu":-)) W ten sposob mój wówczas 3 tygodniowy synek po raz
    > pierwszy wsiadł samodzielnie do pociągu, dwie stacje po mamie:-))

    Dlatego tez twierdze, ze w ciagu ostatnich 2-3 lat PKP baaaardzo
    zdecydowanie spadlo na psy. Najpierw te jaja z biletami dla pracownikow i
    ich rodzin, potem cyrk z ulgami (ile to ich tam jest? ze 40?) no i teraz ta
    paranoja z kupowaniem biletow za 0 zl....:-) Dobrze ze rzadko korzystam,
    zdrowszy będę...

    pdr
    Olo

  • 24. Data: 2003-08-07 19:52:22
    Od: "Jarek" <j...@a...net.pl>

    > no i teraz ta
    > paranoja z kupowaniem biletow za 0 zl....:-) Dobrze ze rzadko korzystam,
    > zdrowszy będę...

    Elllo

    Ktos tu niedawno napisal na grupie, ze jezeli nagle duzo ludzi zaczyna robic
    glupie rzeczy, to znaczy ze stoja za tym przepisy podatkowe :-)).
    W TP SA tez ma nie byc darmowych impulsow w abonamencie, a jedynie jednostki
    z 100% opustem???
    Moze tez jakis kruczek podatkowy???

    pzdr
    jarek

  • 25. Data: 2003-08-07 20:01:32
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> napisał:
    > To zalezy od tego na kogo sie trafi. Tzn. jesli zaraz po wejsciu zglosi sie
    > w druzynie konduktorskiej brak biletu to oplaty dodatkowej nie bedzie,
    [cut reszta wyjaśnień]

    Olo, mi tego nie musisz wyjaśniać ;) Od urodzenia mam do czynienia
    z koleją (oboje rodzice pracowali na kolei przez wiele lat),
    więc znam te przepisy ;) Pytanie było żartobliwe - doskonale
    sobie zdaję sprawę, że konduktorzy są różni.

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 26. Data: 2003-08-07 21:00:13
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Olo, mi tego nie musisz wyjaśniać ;) Od urodzenia mam do czynienia
    > z koleją

    Serdecznie wspolczuje :-)))) Ja staram sie we wlasnym szeroko pojetym
    interesie ograniczac owe kontakty do minimum :-)

    > Pytanie było żartobliwe - doskonale
    > sobie zdaję sprawę, że konduktorzy są różni.

    Jak kanary w komunikacji miejskiej ;-)

    pdr
    KZKGOP2000

  • 27. Data: 2003-08-08 08:35:10
    Od: "SPP" <s...@o...pl>

    Olo Kwasniak wrote:
    ::: Olo, mi tego nie musisz wyjaśniać ;) Od urodzenia mam
    ::: do czynienia z koleją
    ::
    :: Serdecznie wspolczuje :-)))) Ja staram sie we wlasnym
    :: szeroko pojetym interesie ograniczac owe kontakty do
    :: minimum :-)

    Ale wiesz, że i w komunikacji miejskiej też bywa nie lepiej.
    Wrocław - bilet skasowany w jednym wagonie nie jest ważny w drugim
    wagonie tego samego składu.
    :-)

    spp
    spp(na)op.pl

  • 28. Data: 2003-08-08 13:13:04
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Ale wiesz, że i w komunikacji miejskiej też bywa nie lepiej.

    Szczerze to nie spotkalem sie jeszcze (przynajmniej w Polsce, ale poza
    rowniez...) z komunikacja miejska stopniem absurdu i paranoi dorownującą PKP
    :-)

    > Wrocław - bilet skasowany w jednym wagonie nie jest ważny w drugim
    > wagonie tego samego składu.

    Hehe
    U nas by tego nawet nie szlo sprawdzic bo w obu wagonach skladu kasowniki
    kasują identycznie (wybijają zawsze numer pierwszego wagonu).

    pdr
    Olo

  • 29. Data: 2003-08-19 06:19:07
    Od: Ireneusz Hyra <I...@c...krakow.pl>

    Maseł wrote:

    > 2) student studiow doktoranckich posiada: "legitymacja uczestnika studiow
    > doktoranckich"

    W Krakowie doktoranci nie maja zniżek

    Niezależny Dziennik Informacyjny
    red. nacz. Ireneusz Michał Hyra