  • 1. Data: 2003-08-06 12:38:06
    Temat: wszechwladza Spoldzielni Mieszkaniowej Pomocy!!
    Od: "acma" <a...@w...pl>

    Mam taki problem w zwiazku z zaleglym nie oplaconym czynszem Spoldzielnia
    odmowila mi potwierdzenia pobytu stalego mojej zony i dziecka zona musi
    wymienic dowod a byla zameldowana w starym mieszkaniu .Czy spoldzielnia ma
    takie prawo ? Jest to mieszkanie spoldzielcze
    Prosze o pomoc i ewentualna podstawe prawna bo cos mi sie wydaje ze jest to
    zwykla zlosliwosc Pana Glownego Ksiegowego
    Wiem nie jestem bez winy zalegam z czynszem ale czy to jest wystarczajacy
    powod aby tak utrudniac ludziom zycie

    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 2. Data: 2003-08-07 02:18:45
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bgqsrn$462$1@inews.gazeta.pl>, acma wrote:
> [...]
    > zwykla zlosliwosc Pana Glownego Ksiegowego
    > Wiem nie jestem bez winy zalegam z czynszem ale czy to jest wystarczajacy

    Nie wystarczy i nie ma to nic do rzeczy. Mozesz MZ podejść do tego na
    dwa sposoby:
    1) zameldowania stwierdza tylko stan faktyczny przebywania pod jakimś
    adresem i jak wynika z dyskusji na tej grupie formalnie nie potrzebujesz
    żadnych potwierdzeń pobytu (poszukaj po archiwum pod haslem zameldowanie).
    2) powiedz panu księgowemu że jeśli nie wyda Ci zaświadczenia to złożysz
    na niego doniesienie na policję o utrudnienia dopełnienia obowiazku
    meldunkowego.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-08-07 11:30:28
    Od: "acma" <a...@w...pl>

    dzieki za pomoc
    dzieki grupie rozmowa byla krociutka i zameldowanie juz jest w
    dowodzie:)))))