  • 1. Data: 2008-03-01 16:21:45
    Temat: Komputer-reklamacja
    Od: "adam .........................." <a...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    kupiłem z ogłoszenia od firmy z Allegro /nie przez serwis,tylko w ich
    siedzibie /uzywany komputer .W reklamie miał to być super sprzęt...
    Gwarancja -jeden miesiąc - zepsuł się dokładnie po 2-ch...Zgłosiłem
    reklamację,ale chciano mnie naciągnąć na koszty - padła grafika na płycie
    głównej,więc wchodziła w grę jej wymiana...Po ostrej wymianie
    zdań "naprawiono" usterkę za free, znów został dany czas na reklamację - 1
    miesiąc /to było w listopadzie 2007/ a od kilku dni komputer znów pomału
    pada - nie da się od razu uruchomić Windows,bo ekran cały w paskach,ciągach
    liter...
    W zasadzie nie mogę uzytkować sprzętu, a do ich siedziby jeżdzić nie mam
    czasu.../daleko,w innym mieście/
    Domniemam,że następna "naprawa" będzie również na 2-3miesiące - firma
    sprowadza masowo mocno wyeksploatowane kompy i wciskają ludziom zużyty
    sprzęt.Zapewne płyta/o ile była wymieniana/ została również wymieniona na
    następną zuzytą...Komp kosztował 1350zł.

    Jak dalej postąpić? Chciałbym zażądać zwrotu pieniędzy.
    Poradżcie mi,proszę...

  • 2. Data: 2008-03-01 16:23:03
    Temat: Re: Komputer-reklamacja
    Od: "adam .........................." <a...@g...pl>

    Zapomniałem dopisać,że jest to TA SAMA USTERKA,co przy poprzedniej naprawie.
    Pozdr

  • 3. Data: 2008-03-01 16:33:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 1 Mar 2008 16:21:45 +0000 (UTC), "adam
    .........................." <a...@N...gazeta.pl> wrote:

    >firma
    >sprowadza masowo mocno wyeksploatowane kompy i wciskają ludziom zużyty
    >sprzęt.
    Wciskaja? Na sile? I pieniadze z portfela na sile wyciagaja?
    Mowia ze tylko bogatych stac na tanie rzeczy.
    Skoro dali Ci miesiac gwarancji a naprawili usterke ktora wystapila po
    2 miesiacach to gdzie widzisz problem? Kupiles zlom i oczekujesz
    rewelacji?

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 4. Data: 2008-03-01 17:27:49
    Od: "adam .........................." <a...@g...pl>

    WAM <n...@n...nopl.pl> napisał(a):

> [...]
    > Skoro dali Ci miesiac gwarancji a naprawili usterke ktora wystapila po
    > 2 miesiacach to gdzie widzisz problem? Kupiles zlom i oczekujesz

    Nie jestem bogaty, a komp potrzebny mi jest do pracy.Jak Cię stać,to kupuj
    złom po 1300zł. A oszustów,co oferują dobry sprzęt,a sprzedają chłam,należy
    wskazać palcem...

    Miałem kilka lat temu uzywanego kompa,ale pracował przez 3,5 roku bez awarii.
    Firma firmie nierówna.

  • 5. Data: 2008-03-01 17:48:07
    Od: "FiONA" <1...@o...eu>

    > Miałem kilka lat temu uzywanego kompa,ale pracował przez 3,5 roku bez
    > awarii.
    > Firma firmie nierówna.

    Zapomnij i wyrzyć i kup firmowy sprzęt ja polecam Gateway i Compaq

  • 6. Data: 2008-03-01 18:02:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 1 Mar 2008 17:27:49 +0000 (UTC), "adam
    .........................." <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    >wskazać palcem...
    >
    >Miałem kilka lat temu uzywanego kompa,ale pracował przez 3,5 roku bez awarii.
    To nie chodzi o sprzedawce bo to nie on wyprodukowal sprzet. A sprzet
    bywa lepszy lub gorszy.

    Dla mnie jednym z kluczowych atrybutow sprzetu jest okres gwarancji.
    Ty kupiles sprzet z gwarancja 1 miesiaca. Ja staram sie kupowac sprzet
    ktory ma 36 miesiecy gwarancji. Czasem korzystam z niej po 2
    tygodniach (np w nowym desktopie HP, niewiele drozszym niz Twoja
    uzywka za 1300 zl, padl mi dysk po kilku dniach pracy), kiedy indziej
    z gwarancji korzystam po 35 miesiacach. Ze sprzetem bywa roznie a jego
    uszkodzenie po ponad 3 latach nie powoduje zalu ani wielkich strat
    finansowych co potwierdziles w swojej opinii powyzej.

    Sa Klienci, dla ktorych gwarancja nie jest istotnym kryterium.
    Oczywiscie szanujemy Ich.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 7. Data: 2008-03-01 18:09:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    .........................." <a...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Komp kosztował 1350zł.
    W tej cenie masz od groma sprzetu z 2 letnia gwarancja:
    http://allegro.pl/27723_klasy_core_2_duo.html?id=277
    23&order=p&price_from=1300&price_to=1400

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 8. Data: 2008-03-01 18:10:56
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule adam .......................... napisał(a):

    > kupiłem z ogłoszenia od firmy z Allegro /nie przez serwis,tylko w ich
    > siedzibie /uzywany komputer .W reklamie miał to być super sprzęt...
    > Gwarancja -jeden miesiąc - zepsuł się dokładnie po 2-ch...

    I w tym momencie każdy rozsądny sprzedawca powinien Cię wysłać na drzewo.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 9. Data: 2008-03-01 18:12:38
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 1 Mar 2008 18:10:56 +0000 (UTC), Bartosz Feński aka fEnIo
    <f...@d...org> wrote:

    >I w tym momencie każdy rozsądny sprzedawca powinien Cię wysłać na drzewo.
    Niektorzy rozsadni sprzedawcy chca zrobic dobrze klientowi. I
    naprawiaja po uplywie okresu gwarancji. Licza na dobre slowo, na
    polecenie ich kolejnemu klientowi, w koncu dobrowolnie przedluzyli
    okres gwarancji o 100%. Ale klient przyszedl bez krawata...

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 10. Data: 2008-03-01 18:21:18
    Od: "adam .........................." <a...@g...pl>

    WAM <n...@n...nopl.pl> napisał(a):

    > To nie chodzi o sprzedawce bo to nie on wyprodukowal sprzet. A sprzet
    > bywa lepszy lub gorszy.
    Myslę,że jak się sprzedaje coś uzywanego,to powinno się to sprawdzić,czy
    dobrze działa...Feralny laptop kupiłem w sierpniu 2007,więc w ciągu 6-ciu
    miesięcy zepsuł się trwale 2 razy - to chyba nie standard ???

> [...]
    > tygodniach (np w nowym desktopie HP, niewiele drozszym niz Twoja
    > uzywka za 1300 zl, padl mi dysk po kilku dniach pracy), kiedy indziej
    Dla mnie również - ale czasem nie ma sprzętu w konfiguracji jaką
    potrzebujesz, za kasę,którą dysponujesz :(

    Ze sprzetem bywa roznie a jego uszkodzenie po ponad 3 latach nie powoduje
    zalu ani wielkich strat finansowych co potwierdziles w swojej opinii powyzej.
    3,5 roku uzywałem poprzedniego laptopa - i sprzedałem w dobrym stanie i "na
    chodzie" - do tej pory nabywca nie zgłaszał pretensji.
    > Sa Klienci, dla ktorych gwarancja nie jest istotnym kryterium.
    > Oczywiscie szanujemy Ich.
    >
    > WAM
    Dla mnie istotnym kryterium jest działający sprzęt - a sprzedawca odpowiada
    za to,co sprzedaje - nie jest istotne,że tego nie produkuje.
    Jesteś rozrzutny,skoro komuś chcesz podarować pieniądze,za które teraz można
    kupić nowy laptop na gwarancji...
    pozdr