  • 61. Data: 2005-03-10 20:53:32
    Temat: Re: Kolizja dwoch samochodow
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek napisał(a):
    > Pewność siebie znamionuje małą wiedzę.

    Że się tak spytam, do której wypowiedzi to komentarz? :)

    KG

  • 62. Data: 2005-03-10 20:59:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:d0qbr6$l3d$1@inews.gazeta.pl...

    > Przeczytałeś ? Kłopoty ze zrozumieniem ?
    > Twoja pewność siebie w wypowiadaniu własnych opinii znamionuje małą wiedzę.

    przeczytałem no i co? Bo poza sugestią to ja tam nic nie widzę.
    Może dopiszesz komentarz do tego artykułu

  • 63. Data: 2005-03-10 21:14:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    .

    > przeczytałem no i co? Bo poza sugestią to ja tam nic nie widzę.

    Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo
    liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich
    zachowania.

    Nie widzisz słów "mają PRAWO liczyć" ??A ty piszesz, że nie daje żadnego
    prawa (zobacz co pisałeś przedtem).

    > Może dopiszesz komentarz do tego artykułu

    Po co ? Artykuł jest prosty.Mam prawo liczyć, że żaden baran nie będzie
    wyprzedzał na skrzyżowaniu i nikt tego prawa danego mi przez Sejm mi nie
    odbierze.

    Pzdr
    Leszek

  • 64. Data: 2005-03-10 21:35:41
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Leszek wrote:

> [...]
    > zachowania.
    >

    > Nie widzisz słów "mają PRAWO liczyć" ??A ty piszesz, że nie daje żadnego

    a ty rozumiesz te słowa w ogóle?

    oznacza tylko tyle, że możesz oczekiwać poprawnego zachowania się innych
    uczestników ruchu
    np, jadąc po drodze głównej możesz oczekiwać, że jadący po drodze
    podporządkowanej ustąpi ci pierwszeństwa i nie musisz zwalniać do 5 km/h

    zwrot "masz prawo liczyć" nie oznacza "daje ci prawo"

  • 65. Data: 2005-03-11 10:05:44
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    > zwrot "masz prawo liczyć" nie oznacza "daje ci prawo"

    i jeszcze jest tam: chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego
    ich
    zachowania.

    Poza tym jest jeszcze przepis mowiacy o zasadzie ograniczonego zaufania :)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 66. Data: 2005-03-11 10:08:52
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    > Masz coś więcej na uzasadnienie swojego stanowiska?

    proponuje sie zapoznac z tym czym jest droga z pierwszenstwem przejazdu,
    droga podporzadkowana i jakie przepisy to reguluja i jak :) moze to ci cos
    wyjasni

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 67. Data: 2005-03-11 15:50:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...cruso.pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym jest jeszcze przepis mowiacy o zasadzie ograniczonego zaufania :)

    ZSnajdź go i zacytuj. Sądzę ( a nawet mam pewność) że głupoty piszesz.

    Pzdr
    Leszek

  • 68. Data: 2005-03-11 15:50:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > a ty rozumiesz te słowa w ogóle?
    >
    > oznacza tylko tyle,

    ..ile napisano.

    Pzdr
    Leszek

  • 69. Data: 2005-03-11 15:51:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości

    > proponuje sie zapoznac z tym czym jest droga z pierwszenstwem przejazdu,
    > droga podporzadkowana

    No? Słuchamy;)

    Pzdr
    Leszek