  • 1. Data: 2005-03-09 20:42:09
    Temat: Firmy windykacyjne ,czy komornik?
    Od: "krysia@nicz tego.NYC" <n...@o...pl>

    Witam.
    Kto ma prawo egzekwowac? Pracownik firmy windyk.czy komornik?
    Jak sie zachowac w sytuacji gdy do drzwi puka taki facet z firmy wind.?
    Mam taki przypadek i kazałam mu pójśc do diabła.Komornik umorzył postępowanie
    a on chciał zabrac z domu mojego męża komputer.Powiedziałmi że będzie mnie
    ścigał do końca życia.
    Kto wogóle powołuje takich oszołomów.?

    Pozdrawiam krystyna

  • 2. Data: 2005-03-09 20:57:49
    Temat: Re: Firmy windykacyjne ,czy komornik?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > a on chciał zabrac z domu mojego męża komputer.Powiedziałmi że będzie mnie

    To teraz powiedz nam czego chcial od ciebie komornik ... zanim kogos
    nazwiesz oszolomem. Bo moim zdaniem nie jestes tutaj bez skazy ...
    Krysiu niewyplacalna dluzniczko ....

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-03-09 21:13:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    krysia@nicz tego.NYC wrote:
    > Witam.
    > Kto ma prawo egzekwowac? Pracownik firmy windyk.czy komornik?
    Komornik.
    Facet z firmy windykacyjnej ma takie same prawa jak ja.

    > Jak sie zachowac w sytuacji gdy do drzwi puka taki facet z firmy wind.?
    Nie otwierać.
    Za kolejnym razem napisać do prokuratury doniesienie za nachodzenie i
    zakłocanie miru domowego.

    > Mam taki przypadek i kazałam mu pójśc do diabła.Komornik umorzył postępowanie
    > a on chciał zabrac z domu mojego męża komputer.Powiedziałmi że będzie mnie
    > ścigał do końca życia.
    Mówić to on sobie może.

    > Kto wogóle powołuje takich oszołomów.?
    Sami się powołują. Mamy gospodarkę rynkową.

  • 4. Data: 2005-03-09 21:17:05
    Od: "krysia WnicztegoNYC@" <n...@o...pl>

    > To teraz powiedz nam czego chcial od ciebie komornik ... zanim kogos
    oczywiście pieniędzy

    > nazwiesz oszolomem. Bo moim zdaniem nie jestes tutaj bez skazy ...
    bo tak się zachowywał i oczywiście nie jestem bez skazy

    > Krysiu niewyplacalna dluzniczko ....
    na razie niewypłacalna.I powiedziałam temu oszołomowi ze grosza mu nie
    zapłacę.Oczywiście -jak zarobię to spłacę albo bezpośrednio komorniokowi albo
    wierzycielowi.A on powiedział ze jeszcze zobaczymy.
    Wiec jakie prawa maja panowie z firm windykacyjnych?

    Krysia z Ryglic

  • 5. Data: 2005-03-09 21:40:05
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Wiec jakie prawa maja panowie z firm windykacyjnych?

    Coz ... moga oddac sprawe do sądu, uzyskac wyrok i ... oddac
    to do komornika ;-))))))))))))

    Dlatego tez takie firmy stosuja metody generalnie oparte na nękaniu
    dluznika, robieniu mu opinii w miejscu pracy i u klientow, itp itd.
    Dlatego przygotuj sie na telefony do domu, do pracy, informowanie
    sąsiadow i pracodawcy o twoich oszustwach ....

    W sumie to powinienem załozyc, ze nie masz wlasnego majątku ani pracy,
    skoro komornik nic nie zdzialal ? Tylko ... z czego zyjesz ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-03-09 21:50:13
    Od: "krysia@niemacoNYC@wo" <n...@o...pl>

    > Coz ... moga oddac sprawe do sądu, uzyskac wyrok i ... oddac
    > to do komornika ;-))))))))))))
    chyba czytasz niezbyt uwaznie.Skoro miałam komornika to musiał byc wyrok -
    prawda?
    > Dlatego tez takie firmy stosuja metody generalnie oparte na nękaniu
    > dluznika, robieniu mu opinii w miejscu pracy i u klientow, itp itd.
    no właśnie ,widac na tyle ich stać.Prawnicy-samozwańcy.
    > Dlatego przygotuj sie na telefony do domu, do pracy, informowanie
    > sąsiadow i pracodawcy o twoich oszustwach ....
    to zgodnie z twoim przedmówcą zgłoszę do prokuratury.A to czy jestem oszustka
    nie tobie oceniać
    > W sumie to powinienem załozyc, ze nie masz wlasnego majątku ani pracy,
    > skoro komornik nic nie zdzialal ? Tylko ... z czego zyjesz ?
    na bezludnej wyspie nie żyję,chociaż i tam można przeżyc.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-03-09 22:15:17
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > to zgodnie z twoim przedmówcą zgłoszę do prokuratury.

    Co konkretnie? To, że wierzyciel upomina się o swoje pieniądze? Czy to, że
    ostrzeże innych przed niesolidną dłużniczką?

  • 8. Data: 2005-03-09 23:06:56
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: witek [Wed, 09 Mar 2005 15:13:13 -0600]:

    > Nie otwierać.
    > Za kolejnym razem napisać do prokuratury doniesienie za
    > nachodzenie i zakłocanie miru domowego.

    O! Powaznie mozna? Ma to jakas podstawe prawna?

    Kira (z wrednym pomyslem)

  • 9. Data: 2005-03-10 01:59:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "krysia@nicz tego.NYC" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    Generalnie gość może chodzić i opowiadać, ze masz długi pod pozorem próby
    ich sprzedaży. I to mniej więcej tyle, co może zrobić. Do Twojego domu bez
    Twojej zgody, to mu nawet wejść nie wolno. O wynoszeniu czegokolwiek nie
    wspominając.

  • 10. Data: 2005-03-10 07:15:27
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    krysia WnicztegoNYC@ napisał(a):

    > zapłacę.Oczywiście -jak zarobię to spłacę albo bezpośrednio komorniokowi albo
    > wierzycielowi.A on powiedział ze jeszcze zobaczymy.

    A nie pomysalas, ze ten "oszolom" moze byc wlasnie wierzycielem
    ... przygotuj sie tez na handlowanie twoim dlugiem ;) a zarazem
    danymi osobowymi ...

    A komornikowi ? Po bezskutecznej egzekucji ? Co on ma do tego
    aktualnie ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200