  • 1. Data: 2005-03-09 18:54:43
    Temat: Czy to jest legalne?
    Od: "lk" <w...@g...pl>

    Witam.
    Mam pytanie w zwiazku ze studiami. Wiem, ze to wszystko jest zwiazane ze
    statutem danej uczelni itd, niemniej jednak bede wdzieczny przynajmniej za
    opinie.
    Otoz sprawa dotyczy egzaminu, a dokladnie poprawki. Niedawno okazalo sie, ze
    kolega dostal z niego -3. Wykladowca powiedzial mu, ze nie da mu wpisu, bo
    "-3 to za malo, zeby zaliczyc". I powiedzial, zeby przyszedl za okolo
    miesiac na rozmowe, "taki niby egzamin". Czy to w ogole jest dopuszczalne?
    Po pierwsze same pytania na poprawce (pisemnej) byly tak sformulowane, ze
    mozna bylo IMHO udzielic roznych odpowiedzi. Po drugie ocena jest w moim
    przekonaniu nieporozumieniem. Widzialem te prace i po prostu -3 w tym
    wypadku to jakies nieporozumienie.
    No ale kazac studentowi przychodzic jeszcze raz na jakas druga, ustna czesc
    egzaminu to chyba jakies nieporozumienie. Zaznaczam, ze osoby, ktore w
    normalnym terminie dostaly -3 uzyskaly wpis bez problemow. Co o tym
    sadzicie. Jak radzicie?
    Z gory dzieki i pozdrawiam,

    Michal

  • 2. Data: 2005-03-09 19:07:53
    Temat: Re: Czy to jest legalne?
    Od: "Wojtek" <p...@g...pl>

    proponuje wybrać się z tą sprawą do waszego prodziekana do spraw studentów
    lub dziekana ewentualnie

    Wojtek

  • 3. Data: 2005-03-09 19:49:18
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Wojtek napisał(a):
    > proponuje wybrać się z tą sprawą do waszego prodziekana do spraw studentów
    > lub dziekana ewentualnie

    ... a będziesz miał 100% pewność, że profesor udowodni ci, że nawet na
    te 3- nie zasługujesz :-)

    Falkenstin
    Ordo Lumine

  • 4. Data: 2005-03-09 21:48:04
    Od: "Wojtek" <p...@g...pl>

    no tak to juz jest, na studiach jestes traktowany jak g.....
    współczuje koledze

    pozdrawiam

    Wojtek