  • 31. Data: 2009-09-12 18:28:58
    Temat: Re: Kolektywnie gaz za innych
    Od: " GK" <k...@N...gazeta.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 22:45
    > (autor GK
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <h8ect4$ia6$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie wiem, wiem, że jak zalegam, to Dział Czynszów mnie ściga.
    A mnie Dział Prawny - czyli co, w ramach opłat za mieszkanie płacę za porady
    prawne? :)

    > A chuj wi. Jak coś technicznego, to do Administracji Zachód odsyłają.
    Jeśli Ty nie wiesz, to i my niczego się nie dowiemy.

    Swoją drogą, mieszkanie za 180k przy średnich zarobkach w branży górniczej na
    poziomie 4,5 k netto - nic tylko na Śląsk wyjeżdżać...

    GK

  • 32. Data: 2009-09-14 07:18:36
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 14:58:32 +0200, Tristan napisał(a):

    > No ale to trzeba znów piecyk na butlę kupić + miejsce pod butlę zrobić. Taki
    > piecyk na gaz miejski nie pójdzie na butlowym.

    Wiem. Płyta kosztuje ~250-300zł (nie musi być piecyk z płytą grzewczą i
    piekarnikiem (która kobieta dzisiaj robi wypieki??) ;)
    W porównaniu z tymi kosztmai które płaca za gaz - "inwestycja w płytę i
    butlę zwróci się po ~1-2 miesiącach.

  • 33. Data: 2009-09-14 08:25:04
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 19:52:39 +0000 (UTC), GK napisał(a):

    > Oczywiście w ramach tych 75 zł kwartalnie zapewniasz sobie wywóz śmieci
    > ponadgabarytowych

    Skąd taki wniosek?
    Jak robiłem remont, to zamówiłem sobie taki dupny kontener (przywozi go
    ciężarówka z wciągarką) - kosztowało mnie to jakieś ~200zł.
    Zapytaj teraz co robią z gruzem ci lokatorzy którzy mają kosze na odpady z
    tego KZGMu :)))))))

    > i odpadów o zwiększonej szkodliwości (baterie, elektronika)? Czy może
    > baterie wrzucasz do odpadów komunalnych,

    Czym różni się bateria z pilota typu AAA w moim koszu, od identycznej
    baterii z pilota typu AAA w koszu sąsiada który płaci za wywóz śmieci KZGM?
    Jak kupuję pralkę to przy opłacaniu transportu - zlecam odbiór starej
    lodówki.

    > a zużytą kanapę wystawiasz pod śmietnik spółdzielczy/komunalny?

    Heheh - tak, co tydzień zmieniam wyposażenie meblowe i wystawiam mebelki :)
    A poważniej, podczas owego remontu, meble które "szły na szrot" zabierał
    znajomy który ma piec i w nim pali węglem/miałem/drzewem itp.

    > Bez urazy, po prostu leczy mnie radość zamożnych ludzi, którzy oszczędzają
    > miesięcznie kilkadziesiąt złotych dzięki zawieraniu umów na minimalne ilości
    > śmieci;

    Mam nadzieję że nie piszesz o mnie. Po pierwsze nie jestem zamożny, po
    drugie nie mam umowy na minimalne ilości, tylko na takie które mi
    wystarczają. Musiałbym mieć nasrane w deklu by zamawiać kosz na 1000l i
    odbiór dziennie gdy wystarcza mi np. 130l z tygodniowym odbiorem.

    > to, co nie mieści się we własnym śmietniku podrzucają do śmietnika
    > pod blokiem, a zużyte meble wyrzucają do lasu.

    Robię jedną rzecz - stoją kontenery "segregowane" na szkło, papier i
    plastiki. I zdziwisz się, ale te pojemniki nie są ani spółdzielcze ani
    komunalne - po prostu jakiś "prywaciarz" uzyskał zgodę na ich ustawienie.
    Do tych kontenerów wrzucam PETy i popieprzone reklamy papierowe.

  • 34. Data: 2009-09-14 17:08:31
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > nie. W Zabrzu. Nie wszędzie są ceny z DC. Choć fakt, w pobliskich
    > Gliwicach
    > jest już lekko drożej. Ale u nas mieszkania to 160-180 + urządzenie i
    > remont, więc spokojnie 200 tysięcy wystarczy.

    Na mały domek też starczy, nie nowy.

    W bloku płacisz czynsz i to zabiera kupę kasy.

  • 35. Data: 2009-09-14 18:02:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 14 wrzesień 2009 19:08
    (autor Agent 0700
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h8ltak$dkm$1@inews.gazeta.pl>):

    > Na mały domek też starczy, nie nowy.

    Ta... Ruinę w dziwnym miejscu.

    > W bloku płacisz czynsz i to zabiera kupę kasy.

    Więcej niż remonty i utrzymanie domku? Nie sądzę. Rodzice teraz remontują
    dom, to wiem jak dziesiątki tysięcy latają w powietrzu.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 36. Data: 2009-09-14 18:06:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 12 wrzesień 2009 20:28
    (autor GK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h8gp9a$q8o$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jeśli Ty nie wiesz, to i my niczego się nie dowiemy.

    No ale co mam wiedzieć? jest Zarząd Spółdzielni, jest Dział Wkładów, Dział
    Czynszów, Dział Wody... Są Administracje... Zachód, Północ cośtam... Jak
    problem z kalafiorami mam to do administracji trza dzwonić. Jak problem
    logistyczny to do centrali.

    > Swoją drogą, mieszkanie za 180k przy średnich zarobkach w branży górniczej
    > na poziomie 4,5 k netto - nic tylko na Śląsk wyjeżdżać...

    No nie wiem jak te średnie wyliczyłeś. Chyba, że średnia szkolna taka, a nie
    mediana czy jak to się tam nazywa ta prawdziwa średnia. No ale ja nie
    jestem w branży górniczej, to nie wiem.

    Inna sprawa, że nie ma co cen porównywać z DC, bo wiadomo, że w normalnych
    częściach kraju nie będą tak dziwnie wywindowane.