eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › kłopotliwy klient
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2009-09-10 11:27:37
    Temat: kłopotliwy klient
    Od: "anna" <anna @anna.pl>

    Witam,

    Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi.
    Klient wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak
    chce zwrotu zaliczki.

    pozdrawiam
    Anna


  • 2. Data: 2009-09-10 11:45:56
    Temat: Re: kłopotliwy klient
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 13:27:37 +0200, anna napisał(a):

    > Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient
    > wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce
    > zwrotu zaliczki.

    Najprościej wykonać pozostałe 20%


  • 3. Data: 2009-09-10 11:53:41
    Temat: Re: kłopotliwy klient
    Od: "anna" <anna @anna.pl>


    Użytkownik "jureq"
    >
    >> Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient
    >> wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce
    >> zwrotu zaliczki.
    >
    > Najprościej wykonać pozostałe 20%

    Tak, masz rację, tylko klient mi to uniemożliwia. Do wywiązania się z umowy
    niezbędna jest współpraca ze strony klienta, a tej nie podejmuje, pomimo
    moich prób nawiązania jakiegoś kontaktu.

    pozdrawiam
    Anna


  • 4. Data: 2009-09-10 11:55:55
    Temat: Re: kłopotliwy klient
    Od: spp <s...@o...pl>

    anna pisze:

    >>> Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient
    >>> wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce
    >>> zwrotu zaliczki.
    >>
    >> Najprościej wykonać pozostałe 20%
    >
    > Tak, masz rację, tylko klient mi to uniemożliwia. Do wywiązania się z
    > umowy niezbędna jest współpraca ze strony klienta, a tej nie podejmuje,
    > pomimo moich prób nawiązania jakiegoś kontaktu.


    Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i do Sądu - 100 %
    wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych
    klientów - próbować trzeba. ;)

    --
    spp


  • 5. Data: 2009-09-10 11:57:11
    Temat: Re: kłopotliwy klient
    Od: spp <s...@o...pl>

    anna pisze:

    >>> Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient
    >>> wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce
    >>> zwrotu zaliczki.
    >>
    >> Najprościej wykonać pozostałe 20%
    >
    > Tak, masz rację, tylko klient mi to uniemożliwia. Do wywiązania się z
    > umowy niezbędna jest współpraca ze strony klienta, a tej nie podejmuje,
    > pomimo moich prób nawiązania jakiegoś kontaktu.


    Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i pozew do Sądu -
    100 % wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych
    klientów - próbować trzeba. ;)

    --
    spp


  • 6. Data: 2009-09-10 12:14:34
    Temat: Re: kłopotliwy klient
    Od: "anna" <anna @anna.pl>


    Użytkownik "spp" >
    > Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i do Sądu - 100 %
    > wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych
    > klientów - próbować trzeba. ;)

    'Dopuszczenie do prac' sprowadza się w moim przypadku do spotkań z klientem
    i jej omawiania. Sytuacja wygląda tak, że jego satysfakcjonuje to, co
    zostało już zrobione, ale chce zwrotu zaliczki i generuje (poprzez maile)
    sytuację, że nic nie zostało zrobione, terminy są nie dotrzymywane (w umowie
    nie ma żadnych terminów) i ponosi z tego tytułu horendalne straty. Dlatego
    chcę rozwiązać/zerwać/wypowiedzieć (nie wiem, jak to właściwie określić) tę
    umowę.

    pozdrawiam
    Anna


  • 7. Data: 2009-09-10 15:45:26
    Temat: Re: kłopotliwy klient
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "anna" <anna @anna.pl> napisał w wiadomości
    news:h8ar70$r91$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "spp" >
    >> Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i do Sądu - 100 %
    >> wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych
    >> klientów - próbować trzeba. ;)
    >
    > 'Dopuszczenie do prac' sprowadza się w moim przypadku do spotkań z
    > klientem i jej omawiania. Sytuacja wygląda tak, że jego satysfakcjonuje
    > to, co zostało już zrobione, ale chce zwrotu zaliczki i generuje (poprzez
    > maile) sytuację, że nic nie zostało zrobione, terminy są nie dotrzymywane
    > (w umowie nie ma żadnych terminów) i ponosi z tego tytułu horendalne
    > straty. Dlatego chcę rozwiązać/zerwać/wypowiedzieć (nie wiem, jak to
    > właściwie określić) tę umowę.


    Może więcej detali? Typ umowy, na co jest ta umowa. Rżnięcie desek, sklep
    internetowy, hosting? Tak to możemy zgadywać sobie jeszcze długo.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1