    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolektywnie gaz za innych
    Date: Mon, 14 Sep 2009 20:06:10 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota 12 wrzesień 2009 20:28
    (autor GK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h8gp9a$q8o$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jeśli Ty nie wiesz, to i my niczego się nie dowiemy.

    No ale co mam wiedzieć? jest Zarząd Spółdzielni, jest Dział Wkładów, Dział
    Czynszów, Dział Wody... Są Administracje... Zachód, Północ cośtam... Jak
    problem z kalafiorami mam to do administracji trza dzwonić. Jak problem
    logistyczny to do centrali.

    > Swoją drogą, mieszkanie za 180k przy średnich zarobkach w branży górniczej
    > na poziomie 4,5 k netto - nic tylko na Śląsk wyjeżdżać...

    No nie wiem jak te średnie wyliczyłeś. Chyba, że średnia szkolna taka, a nie
    mediana czy jak to się tam nazywa ta prawdziwa średnia. No ale ja nie
    jestem w branży górniczej, to nie wiem.

    Inna sprawa, że nie ma co cen porównywać z DC, bo wiadomo, że w normalnych
    częściach kraju nie będą tak dziwnie wywindowane.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)