    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolektywnie gaz za innych
    Date: Mon, 14 Sep 2009 10:25:04 +0200

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 19:52:39 +0000 (UTC), GK napisał(a):

    > Oczywiście w ramach tych 75 zł kwartalnie zapewniasz sobie wywóz śmieci
    > ponadgabarytowych

    Skąd taki wniosek?
    Jak robiłem remont, to zamówiłem sobie taki dupny kontener (przywozi go
    ciężarówka z wciągarką) - kosztowało mnie to jakieś ~200zł.
    Zapytaj teraz co robią z gruzem ci lokatorzy którzy mają kosze na odpady z
    tego KZGMu :)))))))

    > i odpadów o zwiększonej szkodliwości (baterie, elektronika)? Czy może
    > baterie wrzucasz do odpadów komunalnych,

    Czym różni się bateria z pilota typu AAA w moim koszu, od identycznej
    baterii z pilota typu AAA w koszu sąsiada który płaci za wywóz śmieci KZGM?
    Jak kupuję pralkę to przy opłacaniu transportu - zlecam odbiór starej
    lodówki.

    > a zużytą kanapę wystawiasz pod śmietnik spółdzielczy/komunalny?

    Heheh - tak, co tydzień zmieniam wyposażenie meblowe i wystawiam mebelki :)
    A poważniej, podczas owego remontu, meble które "szły na szrot" zabierał
    znajomy który ma piec i w nim pali węglem/miałem/drzewem itp.

    > Bez urazy, po prostu leczy mnie radość zamożnych ludzi, którzy oszczędzają
    > miesięcznie kilkadziesiąt złotych dzięki zawieraniu umów na minimalne ilości
    > śmieci;

    Mam nadzieję że nie piszesz o mnie. Po pierwsze nie jestem zamożny, po
    drugie nie mam umowy na minimalne ilości, tylko na takie które mi
    wystarczają. Musiałbym mieć nasrane w deklu by zamawiać kosz na 1000l i
    odbiór dziennie gdy wystarcza mi np. 130l z tygodniowym odbiorem.

    > to, co nie mieści się we własnym śmietniku podrzucają do śmietnika
    > pod blokiem, a zużyte meble wyrzucają do lasu.

    Robię jedną rzecz - stoją kontenery "segregowane" na szkło, papier i
    plastiki. I zdziwisz się, ale te pojemniki nie są ani spółdzielcze ani
    komunalne - po prostu jakiś "prywaciarz" uzyskał zgodę na ich ustawienie.
    Do tych kontenerów wrzucam PETy i popieprzone reklamy papierowe.