  • 11. Data: 2003-03-06 12:43:01
    Temat: Re: Kochanie zarobiłeś na nasz samochód!
    Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl>

    Użytkownik "hno" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b478ai$n0s$1@zeus.man.szczecin.pl...
    > Zaczęło się w zasadzie niewinnie. Skończył mi się termin ważności prawa
    > jazdy. Wystawione było na czas określony, ponieważ mam wadę wzroku.
    > Pomyślałam dam radę - przedłużyć prawko to nie jest rzecz trudna. Mam
    [cut]
    Bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji, ale nieznajomośc prawa
    szkodzi i nie jest wytłumaczeniem. Akutar mi udało się załatwić nowe prawo
    jazdy, bo obudziłem się miesiąc wcześniej. Bez kłopotu załatwiłem w ciągu 3
    tygodni. A ze kosztowało, to już co innego. Taki podatek od luksusu
    posiadania auta i prawa jazdy, chore, nie?

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2003-03-06 12:43:36
    Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "hno" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > U mnie też. Kupiłem mieszkanie. Po skończonej budowie developer dostał
    nakaz
    > rozbiórki...

    To wydając tyle kasy nie sprawdziłeś pozwolenia na budowę?

  • 13. Data: 2003-03-06 12:44:45
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > No cóż, nieszczęścia zazwyczaj chodzą parami....

    powiedziałbym że chodzą, ale raczej stadami

    Stan_Z

  • 14. Data: 2003-03-06 12:54:48
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > !@#$%. Po powrocie testowe pytanie w ASO - ile ta "przyjemność" - 852 zł +
    > 300 wymiana + 150 uszczelka !@#$

    Mi tam szkoda kasy na samochód i mam taki bez komputerów, szyby ze szrotu,
    płacę tylko OC,
    a nawet jak się coś stanie i muszę ponieść koszt naprawy, to i tak o wiele
    mniej wychodzi niż ubezpieczenia i problemy z wyrwaniem kasy od
    ubezpieczalni.

    Jacek
    golfina I

  • 15. Data: 2003-03-06 13:24:59
    Od: "skuter" <skuter@wywalto_op.pl>

    > To wydając tyle kasy nie sprawdziłeś pozwolenia na budowę?

    jesli to sprawa o ktorej mysle
    to najsmieszniejsze jest to, ze pozwolenie bylo

  • 16. Data: 2003-03-06 13:29:57
    Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl>

    Użytkownik "skuter" <skuter@wywalto_op.pl> napisał w wiadomości

    > jesli to sprawa o ktorej mysle
    > to najsmieszniejsze jest to, ze pozwolenie bylo

    Podejrzewam, zę takich spraw jest stosunkowo dużo, tylko czasem poraża mnie
    naiwność ludzi, którzy wierzą developerowi na słowo. Ale czasem sytuacja
    jest naprawde problematyczna, gdy ktoś wydaje pozwolenie na budowę na
    terenie zasypanego jeziorka do rekultywacji. Ale to kłania się jeszcze
    sprawdzenie w planie zagospodarowania przestrzennego.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2003-03-06 13:46:34
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > a nawet jak się coś stanie i muszę ponieść koszt naprawy, to i tak o wiele
    > mniej wychodzi niż ubezpieczenia i problemy z wyrwaniem kasy od

    To kup AC np do 5000 tyś. To już kosztuje niedużo. A na wszelkie stłuczki
    jak znalazł.
    Z wyciągnięciem pieniędzy z PZU jak do tej pory kłopotów nie miałem żadnych,
    a wyciągnąłem 10 razy więcej niż włożyłem.

  • 18. Data: 2003-03-06 15:57:24
    Od: Maciej Iwanczewski <i...@p...pl>

    Rafal wrote:

    > W międzyczasie moja spółdzielnai mieszkniowa zarządziła wymianę wszystkich
    > instalacji wod- kan w bloku - totalny rozpierdziel w mieszkaniu. No więc
    > jutro przyłazi majster z meselkiem i będzie skuwał mozolnie położoną w
    > zeszłym roku glazurę !@#$%

    Niedalej jak dzisiaj "majster" rowiez skuwał, u sąsiadów, mozolnie
    ułozone płytki na SZYBIE z rurami :)

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 19. Data: 2003-03-06 16:01:22
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > To kup AC np do 5000 tyś.

    Za 5 tys. to ja kupuję 2 samochody!!! a lusterka ewentualne do nich po 5 zł.
    a w ogóle tankuję 2 baki w zimę i co 3 tygodnie latem.
    Jacek

  • 20. Data: 2003-03-06 16:17:11
    Od: "Chmielu" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Za 5 tys. to ja kupuję 2 samochody!!! a lusterka ewentualne do nich po 5
    zł.
    > a w ogóle tankuję 2 baki w zimę i co 3 tygodnie latem.
    > Jacek

    Przepraszam, nie mogę się powstrzymać...
    Ty, filozof, to czym ty jeździsz?!? _Motorynką_ :)
    --
    Jarosław Chmielewski -> GSM 0-602 238885