  • 1. Data: 2003-03-06 08:48:44
    Temat: Samochod - usterka na gwarancji
    Od: "Grzegorz 'Fresh' Marchlewicz" <f...@N...gazeta.pl>

    Witam.

    Jestem szczesliwym/nieszczesliwym posiadaczem rocznego samochodu. Przed
    uplywem okresu gwarancji zglosilem usterke. Objawia sie ona w roznych
    mometach "stukami" dochodzacymi z okolicy slupka kierowcy. Usterke ta
    zglaszalem 3 razy. W chwili obecnej samochod stoi w ASO czwarty dzien,
    usterka nadal nie jest znana. przypuszczam ze jest to wada fabryczna i w
    celu wyeliminowania problemu niezbedna bedzie "ingerencja" w konstrukcje
    karoserii.

    W zwiazku z tym mam pytanie - po jakim czasie przysluguje mi samochod
    zastepczy i co zrobic jesli potrzebny mi jest wczesniej (wyjazd sluzbowy)?.
    Czy mam podstawy do odstapienia od umowy kupna jesli okaze sie ze naprawa
    wymaga robot blacharskich?

    Zaznaczam iz jestem pierwszym wlascicielem samochodu, jest on bezwypadkowy i
    mial dokonywane wszystkie wymagane przeglady w terminach.

    Pozdrawiam.

    Grzegorz "Fresh" Marchlewicz
    F. F. 1.6 Cx