  • 41. Data: 2003-03-08 11:47:39
    Temat: Re: Kochanie zarobiłeś na nasz samochód!
    Od: marco <u...@W...net>

    Użytkownik hno napisał:
    > Pierwsze co słyszę, dziś urząd otwarty do 15.30.

    To jest chyba z tego wszystkiego najlepsze. W kraju gdzie ponoc jeszcze
    80 procent ludzi w wieku produkcyjnym pracuje z czego pewnie z 95
    procent w godzinach 8-16 wszystkie urzedy w mysl zasady "zeby sobie nie
    pomysleli ze jestemy dla ludzi" sa czynne tak ze albo trzeba kombinowac
    jak sie urwac z pracy albo jak w szczecinskim UM isc w poniedzialek gdy
    laskawie mozna zalatwic cos do 16:30 i patrzec na tasiemcowa kolejke
    albo sie dowiedziec ze "zabraklo numerkow na dzisiaj"

    --
    [m.p.]
    "Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby

  • 42. Data: 2003-03-09 18:38:13
    Od: "Marcin Stefanowicz" <m...@p...onet.pl>

    [ciach]

    A moglas jezdzic tramwajem... :P

    M.

  • 43. Data: 2003-03-09 19:06:47
    Od: "=hno=" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > >
    > Skoro hasla mnie nie zachecily to dlaczego mial bym siegac dalej, a tak
    btw
    > zadarzylo mi sie poczytac co nieco jezeli chodzi o poglady reprezentowane
    > przez upr i jakos to do mnie nie trafia i tym bardziej nie zamierzam
    czytac
    > od deski do deski bo tak to mozna czytac ksiazki a nie gazety, czasopisama
    > czy co tam. W nich sie czyta to co cie interesuje A zaproponowane przez
    upr
    > rozwiazania tematow ktore mnie interesuja nie sa dla mnie zadawalajace (sa

    Jeśli są raczej śmieszne to dlaczego są w tej chwili proponowane przez
    lewicę? Nie sądzę, że podatek liniowy był śmieszny. To sądobrze przemyślane
    koncepcje, które niestety w Polsce nigdy nie doczekają się realizacji -
    chyba dopiero po wykorzystaniu wszystkich innych możliwości i wtedy tylko
    kiedy okaże się że nic innego nie działa .... i wtedy dopiero w polsce
    wprowadza się to co jest mądre. To jest niestety smutna prawda. Założę się,
    że następnym krokiem Kołodki będzie obniżenie podatków akcyzowych,
    oczywiście po tym jak okaże się, że wpływy do budżetu państwa podwyższyły
    się zamiast zmniejszać po obniżeniu podatków.

    > Przemek
    > PS
    > Ja nigdzie nie uzylem slowa populistyczne uzylem slowa demagogia Bo o ile
    > samoobraona jak i upr sa dla manie ugrupowaniami uprawiajacymi demagogie,
    > otyle nie uwzam zeby upr bylo populistyczne wrecz przeciwnie z niektorymi
    > pogladami napewno nie przymila sie do wiekszej grupy ludzi :)

    Chyba nie muszę nic dodawać - po tym co napisałe wyżej jest rzeczą janą, że
    demagogią jest raczej rozmywanie i mętne tłumaczenie, że wykorzystane już
    gdzie indziej pomysły, które innym wyszły już na dobre u nas na pewno się
    nie sprawdzą.
    Założe się o co chcecie, że Korwin-Mike zaciera już ręce i śmieje się w
    duchu z tych wszystkich polityków, którzy zarzekali się, że podatku
    liniowego nie da się w Polsce wprowadzic
    He he he :-)))))

    Pozdrawiam
    =hno=

  • 44. Data: 2003-03-09 20:18:58
    Od: "Tomek" <p...@h...pl>

    "=hno=" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Założe się o co chcecie, że Korwin-Mike zaciera już ręce i śmieje się w
    > duchu z tych wszystkich polityków, którzy zarzekali się, że podatku
    > liniowego nie da się w Polsce wprowadzic
    > He he he :-)))))

    prawda. Ponadto jakos dla przedsiebiorstw podatek liniowy (moze inaczej sie
    nazywa ale jest liniowy) jakkos mozna bylo wprowadzic i nikt nie mówi ze
    jest niesprawiedliwy czy niemozliwy do wprowadzenia.

    Tomek

  • 45. Data: 2003-03-10 08:24:02
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Ja tam jestem bardziej oryginalny wole by podatek był wreszcie jeden. Niech
    dla fizycznych zniosą wszystkie i zostawią tylko VAT np. 35% podstawowy, a
    dla prawnych zostawić jeszcze jakiś 8-10% dochodowego w lii i będzie git.
    Podatki płacił będzie każdy i to nawet jeśli pochodzić będą z pracy na
    czarno lub innych wybryków.
    Kupujesz płacisz podatek i tyle prosto przejżyście i powszechnie.

    O kilku zaletach takowego rozwiązania można było poczytać
    http://arch.rp.pl/a/rz/2003/01/20030109/200301090046
    .html?k=on;t=2003010920030110

  • 46. Data: 2003-03-10 21:13:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Mar 2003 09:24:02 +0100, Stan_Z wrote:
> [...]
    >czarno lub innych wybryków. Kupujesz płacisz podatek i tyle prosto przejżyście i

    Ty jestes ze stolicy to moze i bedziesz placil - ja pojade na zakupy
    do Berlina :-) Poza tym jak popatrze na ceny w naszych sklepach i
    zachodnich ... to pieniadze poczekaja na koncie. Az gospodarka padnie.
    A potem sobie dom postawie - wynajetymi bez VATu robotnikami.
    Duzo ich bedzie, bo cegly beda sami robili .

    >O kilku zaletach takowego rozwiązania można było poczytać

    Niestety - czasy takie ze zamiast dac jeden podatek 30% lepiej
    dac trzy po 10%. Niby to samo ... ale trudniej uciec od wszystkich
    naraz.

    J.