  • 11. Data: 2003-11-28 14:23:44
    Temat: Re: Klient nie chce zapłacić Pomocy!
    Od: DerDuch <d...@o...pl>

    Stało się tak, że marcin <s...@s...friends.id.pl>
    stworzył(a) dnia Fri, 28 Nov 2003 13:45:50 +0100 takie oto
    arcydzieło:
    :

    >na nakaz zapłaty na podstawie podpisanej faktury?
    >stawiam max na dwa, chyba, ze warszawa to 3 :-)
    >
    >(od zapłaty wpisu of korz)

    Moja firma jest z Radomia, ta która nie chce zapłacić z Lublina a
    sprawa dotyczy budowy na terenie Warszawy.
    Dzwonił człowiek od nich do mnie dzisiaj i powiedział że zapłacą jak
    przedstawie dodatkowe dokumenty. Wcześniej nic takiego nie ządał,
    fakture podpisał. Czy ma prawo zmieniać warunki dostawy po podpisaniu
    faktury?

    Pozdrawiam serecznie
    DerDuch

  • 12. Data: 2003-11-28 14:35:27
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik DerDuch napisał:

> [...]
    > przedstawie dodatkowe dokumenty. Wcześniej nic takiego nie ządał,
    > fakture podpisał. Czy ma prawo zmieniać warunki dostawy po podpisaniu

    witam,

    pytanie jak bardzo ważne jest dla ciebie to, aby mieć z nimi dobre stosunki.

    jeśli Ci nie zależy, to wyślij wezwanie do zapłaty, z krótkim terminem
    do spełnienia świadczenia (3 dni powiedzmy), później złóż pozew.

    Bo to co oni robią to wygląda na takie działania, żeby przeciągnąć
    termin płatności.

    Odpowiadając na pytanie:
    Jednostronnie niczego nie może zmienić,a jedynie zaproponować zmiany, na
    które Ty się musisz zgodzić.

  • 13. Data: 2003-11-28 15:31:08
    Od: DerDuch <d...@o...pl>

    Stało się tak, że marcin <s...@s...friends.id.pl>
    stworzył(a) dnia Fri, 28 Nov 2003 15:35:27 +0100 takie oto
    arcydzieło:

    >pytanie jak bardzo ważne jest dla ciebie to, aby mieć z nimi dobre stosunki

    Nie mam zamiaru mieć z nimi nic wspólnego.

    >jeśli Ci nie zależy, to wyślij wezwanie do zapłaty, z krótkim terminem
    >do spełnienia świadczenia (3 dni powiedzmy), później złóż pozew.

    Czy te termin ja ustalam czy też jest na to jakś przepis?

    >Bo to co oni robią to wygląda na takie działania, żeby przeciągnąć
    >termin płatności.

    Mi też na to wygląda ;-)

    >Odpowiadając na pytanie:
    >Jednostronnie niczego nie może zmienić,a jedynie zaproponować zmiany, na
    >które Ty się musisz zgodzić.

    Czyli raczej powinienem pieniążki odzyskać.
    Dzieki!

    Pozdrawiam serdecznie
    DerDuch

  • 14. Data: 2003-12-02 16:20:13
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik DerDuch napisał:
    > Stało się tak, że marcin <s...@s...friends.id.pl>
    > stworzył(a) dnia Fri, 28 Nov 2003 15:35:27 +0100 takie oto
    > arcydzieło:

    fajny nagłówek :-)

    > Czy te termin ja ustalam czy też jest na to jakś przepis?

    Ty ustalasz

    > Czyli raczej powinienem pieniążki odzyskać.
    > Dzieki!

    Jeśli oni mają pieniądze lub majątek to raczej bezproblemowo.
    Uważaj tylko na pułapki formalne przy pisaniu pozwu (poczytaj kpc o
    postępowaniu odrębnym w sprawach gospodarczych art. od bodajże 479(1) do
    479 (23), ale mogłem się pomylić co do tych numerków w nawiasach, pamięc
    już nie ta :-).

    pozdrawiam i powodzenia.

    ps. a jeszcze raz napiszę:

    w pozwie podajesz *wszystkie okoliczności i dowody*, bo jak nie to
    przerżniesz, chyba, że po drugiej stronie jest prawnik ciapa, ale to b.
    niebezpieczne założenie.