    From: DerDuch <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Klient nie chce zapłacić Pomocy!
    Date: Fri, 28 Nov 2003 15:23:44 +0100

    Stało się tak, że marcin <s...@s...friends.id.pl>
    stworzył(a) dnia Fri, 28 Nov 2003 13:45:50 +0100 takie oto
    arcydzieło:
    :

    >na nakaz zapłaty na podstawie podpisanej faktury?
    >stawiam max na dwa, chyba, ze warszawa to 3 :-)
    >
    >(od zapłaty wpisu of korz)

    Moja firma jest z Radomia, ta która nie chce zapłacić z Lublina a
    sprawa dotyczy budowy na terenie Warszawy.
    Dzwonił człowiek od nich do mnie dzisiaj i powiedział że zapłacą jak
    przedstawie dodatkowe dokumenty. Wcześniej nic takiego nie ządał,
    fakture podpisał. Czy ma prawo zmieniać warunki dostawy po podpisaniu
    faktury?

    Pozdrawiam serecznie
    DerDuch