    From: marcin <s...@s...friends.id.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Klient nie chce zapłacić Pomocy!
    Date: Tue, 02 Dec 2003 17:20:13 +0100
    To: b...@t...kf

    Użytkownik DerDuch napisał:
    > Stało się tak, że marcin <s...@s...friends.id.pl>
    > stworzył(a) dnia Fri, 28 Nov 2003 15:35:27 +0100 takie oto
    > arcydzieło:

    fajny nagłówek :-)

    > Czy te termin ja ustalam czy też jest na to jakś przepis?

    Ty ustalasz

    > Czyli raczej powinienem pieniążki odzyskać.
    > Dzieki!

    Jeśli oni mają pieniądze lub majątek to raczej bezproblemowo.
    Uważaj tylko na pułapki formalne przy pisaniu pozwu (poczytaj kpc o
    postępowaniu odrębnym w sprawach gospodarczych art. od bodajże 479(1) do
    479 (23), ale mogłem się pomylić co do tych numerków w nawiasach, pamięc
    już nie ta :-).

    pozdrawiam i powodzenia.

    ps. a jeszcze raz napiszę:

    w pozwie podajesz *wszystkie okoliczności i dowody*, bo jak nie to
    przerżniesz, chyba, że po drugiej stronie jest prawnik ciapa, ale to b.
    niebezpieczne założenie.