  • 1. Data: 2003-11-27 20:25:52
    Temat: Dwie sprawy do jednego zdarzenia?
    Od: p...@e...net (Robert Rudaś)

    Byłem uczetsnikiem wypadku drogowego. Wezwany patrol policji
    chciał ukarać oponenta mandatem, którego tamten nie przyjął.
    Dzisiaj dostałem wezwania do sądu grodzkiego, jedno na 5
    grudnia gdzie jestem oskarżonym, i drugie na 12 grudnia gdzie
    jestem poszkodowanym. Oba wezwania dotyczą tej samej sprawy.
    Czy to normalne?

    --
    Pozdrowienia,
    Robert mailto:p...@e...net

  • 2. Data: 2003-11-28 13:30:43
    Temat: Re: Dwie sprawy do jednego zdarzenia?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Rudaś" <p...@e...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > grudnia gdzie jestem oskarżonym, i drugie na 12 grudnia gdzie
    > jestem poszkodowanym. Oba wezwania dotyczą tej samej sprawy.

    Normalne.

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-11-28 19:26:22
    Temat: Odp: Dwie sprawy do jednego zdarzenia?
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bq7ilo$neq$...@t...icpnet.pl...

    > Użytkownik "Robert Rudaś" <p...@e...net> napisał w wiadomości

    > Normalne.
    >
    > Pozdr
    > Leszek

    No wlasnie.
    Wiem jak to dziala ;) ( nawiasem mowiac znam przypadek gdy jeden proces juz
    sie zakonczyl z wynikiem X a drugi trwa i moze doprowadzic do wyniku Y)

    Ale mialbym prosbe odnosnie wlasnie takich sytuacji ( i mozliwosci
    wyrokowania w pozniej zakonczonym procesie niz pierwszy, gdy stronami - na
    przeciwnych stanowiskach - sa te same osoby)
    - prosze o namiary na artykuly (pewnie tylko kpw) i moze jakies komentarze
    (orzecznictwo).

    pozdrawiam
    mdr

  • 4. Data: 2003-11-28 19:47:28
    Temat: Re: Odp: Dwie sprawy do jednego zdarzenia?
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Mateusz Dr wrote:
> [...]
    > przeciwnych stanowiskach - sa te same osoby)
    > - prosze o namiary na artykuly (pewnie tylko kpw) i moze jakies komentarze

    A dwóch winnych "spowodowania zagrożenia bezpieczeństwa" w jednej
    kolizji sobie nie wyobrażasz?
    KG

  • 5. Data: 2003-11-28 20:41:36
    Temat: Odp: Odp: Dwie sprawy do jednego zdarzenia?
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik kam <X...@X...onet.plX> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@X...onet.plX...

    > A dwóch winnych "spowodowania zagrożenia bezpieczeństwa" w jednej
    > kolizji sobie nie wyobrażasz?
    > KG

    A gdzie napisalem ze sobie cos "nie wyobrazam"?

    Zreszta paradygmat wyobrazni nie jest tu najistotniejszy ;)

    mdr